بهشتی در شمال
دوربینشو آماده کرد،منم داشتم ماشین رو تمیز میکردم و خلاصه که برای عکاسی حرفه ای صبح زود زدیم به سمت جنگل های بکر و بی نظیر شمال کشور، سوادکوه… *** حدود 2 ساعت بعد رسیدیم به ورودی شهرک آزادمهر(یه شهرک جنگلی)…ورودی رو رفتیم بالا و رسیدیم به روستایی فوق العاده و خیلی خیلی کم جمعیت(اسم […]
