گی عالی با نجات غریق
رفته بوديم شمال وچون ويلاي ما توي جنگل بود تصميم گرفتيم كه براي آبتنی بريم همونجاهايي كه خود منطقه معين كرده كه اصطلاحا بهش ميگن پلاژ اون منطقه خيلي شلوغ بود ولي با اين حال خيلي كيف داد منكه يه يه ساعتي بود كه توي اب بودم براي اين كه خستگي در كنم امدم بيرون. […]
گی عالی با نجات غریق Read More »
