جنده‌های فامیل ما

سلام .

اسم من محمده و اسم دختر عمم نگاره .من 22 سالمه و دختر عمم 18 سالشه و تازه اوپن شده و حالا میخواد به همه بده و شده برا خودش یه پا جنده .داستان منو و نگار از اونجایی شروع میشه که هفته پیش رفتیم خونه پدر بزرگم و پدر و مادر نگار رفتن و اون موند و منو و خاله ش یا همون عمه من به اسم سمانه و خواهرش به اسم معصومه .

خلاصه شب شد و ما رفتیم رخت خواب اوردیم و شروع کردیم پهن کردن همه خوابیدیم ( اتاق تقریبا بیرون خونه بود و کنار حموم و دست شویی ) یهو دیدم نگار پاشد رفت اتاق و کامپیوتر روشن کرد منم یواشکی دید میزدم دیدم داره خود ارضایی می کنه و یه دستش رو کسشه و یه دست رو سینه هاش و داره میمالونه . خلاصه منم که کف کرده بودم و کیرم راس شده بود و داشت شرت و شلوارمو جر میداد مثل خواب زده ها رفتم تو اتاق . یهو تا منو دید سریع دستشو از سینه و کسش در آورد و کامپیوتر رو خاموش کرد گفت تو اینجا چی کار می کنی ؟ گفتم اومدم بالش ببرم بالشم سنگینه سرم درد میگیره . خلاصه پشتمو کردم بهش و رفتم که بالش بردارم یهو چسبید بهم و گفت یه چیزی بگم قبول می کنی ؟ گفتم که چی باشه ؟ گفت میخوام بهم حال بدی ، گفتم آره چرا که نه اینو که گفتم انگار آب سرد خالی کردن روش شروع کرد گرفتن لب ازم و اینجوری مثل لب ندیده ها منم کم نیاوردم و شروع کردم و لباشو مثل چی خوردم.

 

خلاصه رفتم سراغ کرستش و کرتسش رو در آوردم دیدم چه هلو هایی جان حال میده برا مکیدن . خلاصه شروع کردم پستون هاشو خوردن ولی عجب سینه هایی داشتا کف می کنین . کم کم آه و اوه هاش زیاد شد و رفتم سراغ کسش . شلوارش رو در اوردم دیدم عجب کس نازی داره سفید و کردنی . خلاصه افتادم به جون کسش و از همه جهات خوردمش و اونم حسابی به اه و اوه کشیدن افتاد .
سریع شلوارمو در آوردم و گفتم بیا بخورش . اونم مثل یه ساک زدن حرفه ای افتاد به جون کیرم و مثل چی میخوردش . بعد 10 دقیقه ساک زدن گفتم پاشو و به حالت سگی بخواب گفت من دخترم ها گفتم نترس خودم میگیرمت خلاصه به حالت سگی خوابید و کیرمو کردم تو کسش خیلی تنگ بود برا همین برای بار دوم یه تف زدم سرش کیرم و این دفعه با فشار بیشتر کردم تو کسش و تا دسته رفت تو و نگار چنان جیغی زد که از صد تا جیغ بنفش بد تر بود فهمیدم کسش رو پاره کردم و گفتم چرا اینکارو کردی داره خون میاد گفتم عزیزم گفتم که خودم میگیرمت و خلاصه خونش رو پاک کردم و شروع کردم به تلمبه زدن که بعد از 10 دقیقه تلمبه زدن تنش یه لرزش گرفت که فهمیدم ارضا شده ولی من ارضا نشده بودم و رفتم سراغ کونش گفتم میخوام بکنم تو کونم گفت نه گفتم باید بکنم من که ارضا نشدم و خلاصه راضی شد .

 

منم یه تف زدم سر کیرم و یه تف سر کونش و با یه فشار زیاد رفت تو سوراخ و تا دسته رفت تو و یه جیغی زد که از جیغ اولی بد تر بود ولی شروع کردم به تلمبه زدن که دیدم آبم داره میاد گفتم کجا بریزم گفت مگه منو نمیخوای پس بریز تو کسم و خلاصه ریختم تو کسش و افتادم رفت و تا یه ساعت بغل هم خوابیدیم و بازم ازم کیر خواست و بازم کردمش تا صبح سه بار ارضا شدیم و دیگه نا نداشتم و خسته شدم . رفتیم حموم اونجا خودش برام داشت همینجوری ساک میزد و آخر سر دیگه آبم نیومد فقط حسش بود . قضیه رو برای عمم هم گفت چون عمم بهش سکس و .. رو یاد داده بود و گفت به اولین کسی که دادی بهم بگو .البته عمم هم ازم سکس میخواست و چند باری کردمش ولی خیلی کسش جا دار بود و خیلی باز بود و انگار به همه داده ولی بازم به هر حال به من حال میده چون دو نفر رو می کنم .

از اون به بعد هر هفته که میاد خونه پدر بزرگم باهم سکس می کنیم و کلی حال می کنیم …

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

1 دیدگاه دربارهٔ «جنده‌های فامیل ما»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا