تجربه ی شیرین اولین کون دادن

سلام. من جوادم و میخام اولین تجربه کون دادنمو بهتون بگم که مریوط میشه به همین عید سال 1395 . 18 سالمه …

***

داستان از اونجایی شروع میشه که فیلم سکسی دانلود میکردم و دوست داشتم سکس رو تجربه کنم. اما دختر گیر نمیاوردم که بکنمش. واسه همین کم کم به کون خودم رو اوردم .
جق میزدم و تو فکرم یکی رو تصور میکردم که داره کونم میزاره….
حدود 1 سال اوضاع این بود و من خیلی دوست داشتم یکی منو بکنه. تا اینکه عید شد و خانواده رفتن بیرون . فقط من بودم و حدود یک هفته خونه حالی.
همون روز تو اینترنت که دیدم یکی عکس کیرشو گزاشته بود و گفته بود دنبال کون میگرده. بهش پیام دادم و اومد خونمون .اومد تو و در رو بست . کمی صحبت کردیم و ….
اون موقع پشیمون شده بودم و ترسیده بودم . نمیخواستم بدم .
بهش گفتم و گفت ایرادی نداره . اما چون راه زیادی اومده حداقل باید لای کونم بزاره.
گفتم نه. گفتش سوراخ کونمو میخوره و میمکه و … و اینکه گفتش حسابی بهم حال میده ولی توش نمیزاره. خواستم قبول نکنم که گفت حمومتون کجاس؟ نشونش دادم و منو برد حموم و لختم کرد و خودشم لخت شد . اب گرمو باز کرد و گفت : بیا هم دیگرو بشوریم . شستیم . دستم که رسید به کیرش کمی شق کرد . کیرش نسبتا بزرگ بود .
اونم دستشو گزاشت رو کونم و گفت خم شم . دوست نداشتم باهاش سکس کنم ولی سریعا شروع کرد به خوردن سوراخ کونم و زبون زدن و مکیدن. گفت; الان چی میخوای؟ منکه خیلی خوشم اومده بود قبول کردم که فقط لای کونم بزاره . خم شدم و کیرشو گزاشت لای کونم و عقب و جلو میکرد . داغیش حس میشد و کم کم خودم گفتم بیا منو بکن! تا ته بکن تو . اونم گفت : نمیگفتی هم کونت میزاشتم ولی قبول کردی چه بهتر . انگشت کرد و با کونم بازی کرد . بعد تو جیبش کرم دست و صورت اورده بود و مالید در کونم و زوری زوری انگشت میکرد . خیلی با کونم ور رفت ولی کیرش رو هرچی فشار میداد نمیرفت تو کونم . دیگه عصبانی شده بود که کیرشو کرد تو حلقم و کشید بیرون و یهویی گزاشت لای کونم و تند تند عقب جلو میکرد که یهویی آبش اومد و سریعا سوراخ کیرشو گزاشت دم کونم و اب کیرش ریخت دم سوراخ کونم و کیرشو مالید و کرد تو .

 

سر کیرش رفت تو کونم . کونم درد نداشت ولی احساس پری و جر خوردگی میکردم . زوری فشار داد و کرم و تف و . … زد که تا نصف کرد تو کونم که بازم ابس اومد و اینبار ریخت داخل کونم . دیگه کونم لیز شده بود . اب خودمم اومد و داشتم پشیمون میشدم که یهویی تا ته کرد تو و نگه داشت . کمی درد گرفت و اینکه خودمم باورم نمیشد کیر تو کونمه! عقب و جلو کرد و کم کم سرعت داد و بازم ابش اومد . گفتم بسه دیگه اینقد اب
ت میاد خسته نشدی؟ گفت : تازه کون گیر اوردم – ولش کنم؟ بهپعد تند تند کرد و صدای گوز و .. بلند شد و کونم حسابی باز شده بود . هی میکرد و ابشو میریخت تو کونم . از کونم کشید بیرون و زوری کرد تو حلقم . منم ساک زدم . دوباره کرد تو کونم و بازم ابشو ریخت تو . منکه از حال رعته بودم . با هر پوزیشنی کونمو گایید .. ول کن نبود .
اینقدر کرد که کیرش خوابید و تو کونم خوابیدن کیرشو حس کردم ولی بازم ول کن نبود.
دقیقا 40 دقیقه خالص کونمو گایید. دیگه بدنی خسته شده بود . کشید بیرون و گفت :
دمت گرم . واقعا اکبند و تنگ بود . بهم گفت : لذت بخش ترین و بهترین حس رو داشت.
گفت اگه میشه شب بخوابه پیشم و کونمو بو بکشه و بخوره و بکنه .
قبول کردم . شب هم خوابیدیم و بازم کونم گزاشت و کونمو گایید .
دیگه اب کیرش دیر میومد. و کیرش قرمز شده بود .
بهم گفت به بغل بخوابم و منم خوابیدم و کیرشو گزاشت تو کونم و تا ته کرد تو و بغلم کرد و گفت حالا بخوابیم .
تو همون حالت خوابیدیم . فردا صبح هم بازم خواست کونمو بکنه . قبول کردم .
اینقدر کونن گزاشته بود که اینبار دیگه فقط با کمی ساک زدن راحت کیرش رفت تو کونم و بازم کرد و 2 بار ابشو ریخت تو کونم . که تلفن زنگ خورد و مامانم اینا گفتن دارن میان . این شد که خداحافظی کردیم .
اسم طرف رو نمیارم. شاید خواننده همین داستان الان باشه . ولی اخرین بار گفت : کون تو بهترین و عالی ترین و خوشمزه ترین و اعلا ترین جسم دنیاس!
البته بگم منم فکر میکردم کون دادن درد داره و …. اما درد نداشت . تازه اولین بارم بود….

 

نوشته: کون بلبلی

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

6 دیدگاه دربارهٔ «تجربه ی شیرین اولین کون دادن»

  1. من هم هرجوری بخوای می کنم . بچه شمالم پشت بکنی می مالم09392819259

  2. سلام امید هستم از شیراز دنبال یه پسر خوب میگردم مفعول هستم سفید و باربی لطفا فقط از شیراز ترجیحا کم سن و لاغر بهم ایمیل بزن [email protected]

  3. وای اگه یه کیر کلفت باشه میخام ولی لطفا فقط ساک زدن و لای کون گذاشتن باشه.تبریز.آی دی لاینم tamanna30

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا