کس مفت دختر حشری

من منیژه هستم 27 ساله، پوست سفید، قد 170. از بچگی علاقه زیادی به تحقیر شدن و سکس کثیف داشتم.

چون مردی که من میخواستم دور و اطرافم پیدا نمیشد و ترس از آبروریزی پیش اطرافیان و همکاران داشتم پس هیچ وقت تمایلم رو به کسی نمی گفتم و نمیگم. به خاطر همین به صورت ناشناش توی یکی از گروه های تلگرام ارباب و برده یه مدت گشتم تا بتونم یه مرد ارباب از تهران که مکان دار باشه و قیافه و تیپ خوبی داشته باشه پیدا کنم. سنش هم زیاد نباشه.

هر کی به من میرسید بدون مقدمه میگفت توله سگ عکس بده. منم چون بلاخره غرور داشتم و حس بردگی من محدود به عالم سکس میشد میگفتم توله سگ عمه خودته و بلاک می کردم. بعضی ها ارباب بودن رو با بیشعوری اشتباه گرفتن. من تا به طرف اوکی ندم حق نداره شروع کنه به ارباب بازی. پس توله کسی نبودم.

خیلی صبر کردم و چند تا گروه عوض کردم تا اینکه یه پسر 25 ساله مکان دار از منطقه خودم پیدا شد (بگذریم که بیشتر اعضای این کانالها شهرستانی بودن و الکی خودشون رو تهرانی جا میزدن تا چند کلمه حرف بزنن و جق بزنن و بعدم تمام). ولی من دنبال چت نبودم و حضوری میخواستم. مدت زیادی هم بود که سکس نداشتم و خیلی داغ بودم. پسری که پیدا کردم اسمش شایان بود (یا حداقل اسم مستعارش بود). گفت عکستو ببینم منم گفتم اول تو عکس بده که اونم داد و واقعا جذاب بود. شک کردم واقعی باشه. ولی چند تا دیگه عکس داد و یه ذره اعتماد ایجاد شد. منم عکس دادم از بدنم با لباس سکسی ولی بدون صورت. خوشش اومد و عکس بیشتر خواست ولی گفتم نه. کسی هی عکس میخواد که جقی باشه وگرنه برای ایجاد اعتماد اولیه، یه عکس هم کافیه. اعتماد از فیک نبودن وقتی ایجاد میشه که قرار ملاقات حضوری گذاشته بشه.

 

 

برای دو روز بعدش قرار گذاشتیم خونش. علاقه ای به بیرون رفتن با پسرا ندارم چون اگه بخوان بلایی سر آدم بیارن بلاخره یه روزی تو همون خونه که قراره بریم میارن.

نگران عکس و فیلم گرفتن مخفی نبودم چون به قدری خودم رو آرایش کردم که برای خودمم قابل تشخیص نباشم مثل استفاده از کلاه گیس طبیعی و ریختن موها جلوی چشم و آرایش غلیظ.

آدرس رو ازش گرفتم. تا رفتم تو خونش گردن منو مثل وحشی ها گرفت و چسبوند به دیوار و کیرشو از روی شلوار چسبوند بهم. خوشم اومد…یه تف انداخت تو صورتم و گفت توله سگ کی هستی جنده؟ گفتم تو.

بعد منو انداخت رو مبل و گفت اومدی کوس بدی و تحقیر شی جنده لاشی؟ خواهر و مادر جندتو هم میارم جلوی چشمت.

کوسم خیس شده بود و حرفاش برام لذت بخش بود. کیرشو داشت میمالید و به من نگاه می کرد. کیرشو در آورد. حدود 16 یا 17 سانت بود. وحشیانه کرد تو حلقم و دهنمو گایید. هی می گفت جنده توله سگ بی خاصیت.

واسش خوب ساک نمیزنم چون بلد نبودم حرفه ای ساک بزنم. ولی اون خودش میدونست چه جوری کیرشو جلو عقب کنه. تخماشو میمالوندم و از تحقیر شدن لذت میبردم.

آخرش کیرشو کامل کرد تو حلقم و چند ثانیه نگه داشت و بعد در آورد. گفت چهار دست و ما بیا تو توالت. منم دنبالش رفتم. دوباره کیرشو کرد دهنم ولی این بار شاشید. وقتی یه کم شاشید گفت قورت بده. منم قورت دادم. یه خورده دیگه روی لباسا و هیکلم شاشید. بعد سوتینمو کشید جلو و کیرشو کرد لای پستونام و اونجا هم یه کم شاش کرد و دوباره گذاشت دهنم.

گفت حالا واسش بلیسم. وسطای لیسیدن یه کمی شاش میومد و وانمود می کردم نفهمیدم.

اون قدر حشری بودم که نگران خیس شدن لباسام نبودم.

 

 

وقتی داشتم ساک میزدم دستشو برد پشتم و از روی شلوار، انگشتشو کرد تو کونم و با سوراخ کونم بازی می کرد. منم چوچولمو میمالیدم.

گفت بسه لباساتو در بیار و خودتو بشور. خودش رفت تو اتاق. منم کارایی که گفت رو کردم و لخت مادرزاد رفتم تو اتاقش. شروع کرد فحاشی و گفت گاییدمت جنده خانم.. کیرم تو اول و آخرت…مادرت و خواهرت رو هم گاییدم…تو شاش منم نیستی…

بعد اومد جلو و چند تا تف کرد تو دهنم. ممه هامو می مالید ولی محکم و دردناک. بعد منو خوابوند روی تخت و بدون اینکه کاندوم بزنه محکم کیرشو کرد تو کوسم. اولش درد داشت ولی کیرش کم کم تو کوسم جا باز کرد. تلمبه نمیزد و فقط به چشمام خیره شده بود. بعد کیرشو در آورد و کرد تو کونم (باز شدن کونمم خودش یه داستان). این کار رو چند بار کرد. خیلی درد داشتم ولی تحمل می کردم و لذت می بردم. هی کیرشو می کرد تو کوسم و بعد یه بار تلمبه میزد و می کرد تو کونم و دوباره تو کوسم.

اومد نشست رو صورتم و گفت که کونشو بلیسم. منم سوراخ کونشو که بوی مست کننده می داد و البته کمی مودار بود لیس میزدم. بعد برگشت و کیرشو کرد تو دهنم. از همونجا دوباره سوراخ کونشو گذاشت تو دهنم. منم با دستم داشتم کوسمو میمالیدم. به آرزوم رسیده بودم. کل صورتم بوی کون اونو میداد.

یه خورده دیگه هم منو کرد و به کونم سیلی زد تا اینکه آبش اومد. همه رو ریخت تو دهنم و مجبورم کرد قورتش بدم.

بعد که کارش تموم شد رو تخت لم داد و گفت برم. لباسامو پوشیدم. هنوز نم داشت. رفتم خونه و چند بار خودارضایی کردم.

چند مدت با هم چت کردیم و گفت تو برده منی و من هر کار دلم بخواد با تو میکنم. این دفعه باید به دوستامم حال بدی. من چون این کار برام هیجان داشت قبول کردم.

رفتم خونش و دیدم دو تا پسر همسن خودش هم هستن. تا منو دیدن دونه دونه لباسامو در آوردن. شایان گفت این جنده رو ببرید تو حموم و خوب بشاشید روش. تو حموم یکیشون کیرشو کرد تو کوسم و شاشید و اون یکی هم از دور کیرشو رو به دهنم گرفته بود و می شاشید. حس کردم شایان فیلم می گیره به خاطر همین موهامو بیشتر ریختم جلوی صورتم. برای اونم انگار مهم نبود چهره من باشه. شاید فیلم رو میخواست تا بعدا باهاش جق بزنه.

 

 

بعدش خودش هم اومد و کونش رو گذاشت دم دهنم و گفت لیس بزنم. من با ولع لیس میزدم. پسرای دیگه هم هر کدوم یه جور با من ور می رفتن. یکی انگشت تو کونم می کرد یکی ممه هامو میمالید…دیدم بوی کون شایان بیشتر شده و داره زور میزنه ولی به روی خودم نیاوردم. صورت منو چسبوند زمین و کونش رو گذاشت روی موهام و گفت شاشهای روی زمین رو لیس بزنم. منم وقتی داشتم لیس میزدم یکی از پسرها انگشت پاشو می کرد تو دهنم. خیلی بهم لذت روانی و جنسی میداد.

دیگه اتاق نرفتیم و همون جا منو انگولک کردن و نوبتی می گاییدن. آب هر کدوم میومد میریختن تو دهنم. شایان هم می گفت واسه اینکه آب کیر اونا شسته بشه تو دهنم میشاشه. منم شاش اونو به همراه آب کیر قورت می دادم.

خیلی حشری بودم و ازشون خواستم دوباره منو بکنن. کیرشونو با ولع میخوردم تا دوباره راست شه. شایان می گفت ای جنده حروم زاده توله سگ. برای دور بعدم منو خوب و محکم کردن و آخرش خسته شدن رفتن نشستن تو حال.

خودمو شستم و اومدم پیش پای شایان. پاشو گذاشت روم و بی خیال به من داشت با پسرا حرف میزد.

وقتی خونه رفتم باز هم باهاش چت می کردم. توی قرارهای بعدی پسرهای بیشتر و جدیدتر میاورد. شاید در مجموع با بالای پونزده نفر سکس داشتم. هر بار هم سه الی چهار نفر بودن.

این کارها ادامه داشت تا اینکه احساس کردم یه کم از لحاظ روحی به هم ریختم چون اون هیچ ارزشی برام قائل نبود و خودش دوست دختر داشت و خیلی به اون توجه می کرد. هر وقت دوست دخترش میخواست بیاد خونش به من میگفت بیام خونه رو تمیز کنم. یه دور منو می کرد تا برای اون کمرش سفت شه و دیرتر آبش بیاد.

یه روز گفتم خسته شدم و دیگه نمیام. گفت مگه خودت نخواستی برده باشی؟ راست می گفت اینا فانتزی من بودن ولی ادامه اون واقعا داشت به اعتماد به نفسم ضربه می زد. شایان رو هم مثل بقیه بلاک کردم هر چند خیلی با شماره های دیگه مزاحم میشد. بلاخره هر چی باشه پسرا به این راحتی از کس مفت و دختر ساده و حشری مثل من نمی گذرن.

مدتهاست با کسی رابطه ندارم ولی با خاطرات قبلیم خودارضایی می کنم که همین قدر برام کافیه.

 

 

نوشته: منیژه

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

5 دیدگاه دربارهٔ «کس مفت دختر حشری»

  1. قربونت برم بیا خودم در حالی بهت بوم دیگه هوس سکس کثیف نکنی ۰۹۳۶۷۲۶۸۷۵۶

  2. حیف ازدخترا که بزارن اینطوری ازشون استفاده کنن.برای کوس دادن باید پسرا له له بزنن تا گوشه کوستونو نشون بدین.کاردنیا برعکس شده

  3. سلام دنبال ی اربا زن هستم برای حضوری از اهواز فول برده هستم 24سالمه اهواز ارش اگ مرد هم علاقه به داشتن برده داره پول میگیرم روزی 100 ولی برای خانوم ها حتی حاظرم خرج کنم 24اهواز ارش فقط اهواز پیام بدن 09306557327

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا