ضربدری و سکس با زوج آمریکایی

سلام دوستان، من کتی هستم. من ازدواج کردم و امروز می خوام تجربه اولین سکس ضربدری خودم را براتون تعریف کنم. در توضیح باید بگم که سکس ضربدری یکی از انواع سکس هست که دو یا چند زوج، زن و شوهراشون رو با هم عوض می کنند. ایده این کار را شوهرم وقتی که در آمریکا بودم به من پیشنهاد کرد و من هم قبول کردم. در آمریکا کلوپ های ویژه ای برای سکس ضربدری هست که زوج ها به آنجا رفته و زوج مورد نظر را انتخاب نموده و با هم سکس می کنند.

 

یک شب من و همسرم رامین به یکی از این کلوپ ها رفتیم. اونجا مشروب خوردیم و من رفتم تا با مردا برقصم. با یک زوج آشنا شدیم که خیلی سکسی بودند. با هم رفتیم خونشون. بعد من و مرده با هم رفتیم توی یک اتاق و شوهرم با زنش رفتند توی یک اتاق دیگه تا با هم سکس کنیم. از لب گرفتن شروع شد منم کیرشو می مالیدم. بعد گردنمو خورد و لباسامونو در آوردیم.

 

از دیدن بدنش خیلی حشری شده بودم. سینه هامو مالید و نوکشو فشار داد و خورد و مک زد. با دستش کلیتوریسمو مالید و با دهن کسمو لیسید. بعد هم کیرشو کرد توی دهنم و براش ساک زدم. بعد هم کیرشو کرد توی کوسم و عقب جلو می کرد تا ارضا شدیم و آبشو ریخت روی شکمم. یک ساعتی با هم حرف می زدیم و بعد توی بغل همدیگه رفتیم روی تخت و کیرشو گذاشت توی کوسمو تا صبح روم بود و هر از چند گاهی تلمبه هم می زد. صبح که بلند شدم دوش گرفتیم و صبحانه خوردیم.

 

رامین هم سکس فوق العاده ای داشت و می گفت خیلی لذت برده. هنوز هم با اون زوج رابطه داریم.

 

نوشته: کتایون ف‌ از شهر فرشتگان

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

1 دیدگاه دربارهٔ «ضربدری و سکس با زوج آمریکایی»

  1. سلام. مشتاقم شاهد سکس شما باشم و اگر ثری سام دوست داشتید همراه بشم
    دیوید
    ۰۹۱۹۰۷۸۳۲۰۵

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا