کاش زودتر جندگی رو شروع میکردم

سلام.‌
سمانه هستم ۳۹ ساله و این خاطره مربوط به تقریبا چهار ساله پیشه و اولین باری که بجز شوهرم با مرد دیگه ای رابطه داشتم.
از خودم بگم که سفیدم و هیکل خوش فرمی هم دارم. همه هم از چهره م تعریف میکنن. من از همون اوایل ازدواجم متوجه خیانت ها و رابطه های شوهرم شده بودم و هر جوری بود چند سال و سر کرده بودیم ، من داغ و حشری بودم اما شوهرم اصلا تمایلی به سکس با من نداشت .

 

بعد سه چهار سال از ازدواج ، دیگه بهم فشار اومده بود و شدیدا هم حشری شده بودم. وارد سایت های سکسی میشدم و داستان و این مسائل. کم کم اینستا اومد و پیغام دادن ها شروع شد. با یه پسری به اسم سعید آشنا شدم که چند سال ازم کوچیکتر بود ، کم کم که نه ، از همون اول صحبتهای سکسی و سکس چت مون شروع شد ، من همیشه از دیدن حضوری میترسیدم و حس خیانت داشتم. ولی یکبار خیلی اصرار کرد و راضی شدم که برم ببینمش. یه شهر دیگه بود ولی نزدیک ، قرار بود توی مغازه ش همدیگه رو ببینیم ،تا حالا هم با کسی سکس کامل نداشت. خلاصه با هزار روش خودم و به اونجا رسوندم و رفتیم توی مغازه و چراغها رو خاموش کرد و مغازه رو هم تعطیل کرد و صحبتهای اولیه و پذیرایی تموم شد.
پشت دخل مغازه یه پارچه پهن کرد و گفت که برم پیشش. برام جالب بود ، یه اتفاق جدید و یه جای غیر عادی داشتم امتحان میکردم. حس میکردم یه زن جنده م که تو هر جایی میده و این حس بیشتر حشریم کرده بود.
مانتوم و درآوردم و رفتم پشت دخل پایین ویترین شیشه ای کنارش دراز کشیدم . شروع کرد لبهامو خوردن و سینه مو فشار دادن . اولش سختم بود ولی تا لبهامو شروع کرد به خوردن ، داااغ کردم و باهاش ادامه دادم. سعید چون دفعه ی اولش بود ، حسابی حشری شده بود و ضربتی کار میکرد. لباسم و زد بالا و سینه هامو از سوتین درآورد و چنگ زد بهشون و شروع کرد به خوردنش. یه سینه مو تو دستش محکم میچلوند و با نوکش بازی میکرد ، اون یکی و میخورد و گاها نوک شو گاز میگرفت و از دهنش میکشید بیرون. وااااای این کار من و دیونه و حشری میکنه. دیگه نمیخاستم صبر کنم همونجور از روی شلوار دستم و گذاشتم لای پاش و سفتی کیرش و حس کردم و فشار دادم. زودی زیپ شو باز کرد و شورت و شلوار و با هم کشید بیرون. یه کیر شق جلوی روم بود. خیلی بزرگ نبود ولی دوسش داشتم. نوک زبونم و زدم به کلاهکش و یه لیس بهش زدم و زبونم و دورش چرخوندم . صدای آه و ناله ش دراومده بود ، یهو همشو با هم کردم تو دهنم و تند تند بالا و پایین کردم. زبونم رو هم رو کیرش بالا و پایین میکردم. موقع خوردن نگاه میکردم و میدیدم که داره حسابی حال میکنه. اوووووووووم . داغ و خوشمزه بود.

 

وسط خوردنش هام ، ازم میپرسید دوس داری ساک بزنی؟ میگفتم آره جوووووون کیرت خوشمزه ست. میگفت میخوای جنده م بشی؟ جواب دادم اووووف آره ، جنده ی خودتم.من جنده ی سعیدم. وااااای الانم که یادش میفتم باز خیس میکنم. میگفت شوهرت راضیت نمیکنه ؟ خودم کاری میکنم هوس کیر نداشته باشی.
دیگه حسابی داغ کرده بودیم و منم هوس کیر داشتم شدید ، چون به شوهرمم بخاطر کارهاش نمیدادم ، یا اون دوست نداشت من و بگاد.
خلاصه من و به پشت خوابوند و کیرشو گذاشت دم کسم و یکم روش بالا پایین کرد ، خیس خیس شده بود ، اب کسم تا پشتم راه افتاده بود ، یهو همه کیرشو کرد تا ته توی کسم. واااااای چقدر عالی بود . اینکه وقتی حشری هستی یه کیر مهمون کست بشه ، حسش عالیه. گرم و نرم. شروع کرد به تلمبه زدن. ریز و تند تلمبه میزد. دم دهنمم گرفته بود که صدام بیرون نره ، ولی صدای نفسهای جفتمون همه مغازه رو برداشته بود.جووووون….اووووف. دیدی بالاخره جندت کردم ، دیدی زیر خواب خودم شدی ….. چرا زودتر نیومدی بگامت؟ حالا باید جبران همه رو امروز بکنی……میگفت و تند تند تلمبه میزد و به کسم حال میداد. من تا حالا تو سکس با شوهرم ارضا نشده بودم ، ولی اون روز یه لحظه احساس کردم یه گرمایی تو بدنم منفجر شد و شروع کردم به لرزیدن و آبم اومد ، اونم همچنان به تلمبه زدنش ادامه میداد. بهترین لحظه زندگیم بود و حتی الانم یادش میفتم حسش میکنم. بد از اینکه من ارضا شدم ، گفتش که میخواد از کون هم من و بکنه ، من هیچ وقت با کون دادن مشکل نداشتم ولی دو سالی بود کون نداده بودم ، سریع زانو زدم و چهار دست و پا شدم ،یه تف افتاد روی سوراخ کونم یه تف هم زد به کیرش ، از آب کسم هم خودم مالیدن به دور سوراخ کونم و گفتم شروع کنه ، سر کیرش و که گذاشت خودم و شل کردم تا یکم بره تو ، اولش که رفت کم کم عقب جلو کرد تا راهش باز بشه و بعد یهو وحشیانه فرستاد تو ، سریع حاوی دهنمم گرفت که جیغ نزنم. همش میگفت وای چه کون تنگی داری ، اون مرتیکه(شوهرم) چطور دلش میاد نره سراغش جوووووون، باز میگفت اشکال نداره خودم حساب کون زنِ جنده شو میرسم ،حسابی کونم و گایید و باهاش حال کرد ، منم خوشم میومد ، یه پنج دقیقه دیگه تلمبه زدو داشت کم کم ارضا میشد که گفتم همه آبت و بریز تو کسم ، دارو میخوردم و مشکلی از نظر حاملگی نداشتم.یه جووووون بلندی گفت و گفتش قربون کس جنده م بشم، سریع کیرشو درآورد و من و خوابوند و کیرش و چپوند تا ته توی کسم، ضربه هاش محکم تر شد و نبض کیرش و توی کسم حس کردم ، تا آخرین قطره رو توی کسم خالی کرد.

 

عالی بود ، اصلا هم دیگه حس بدی نداشتم و با خودم میگفتم کاش زودتر از اینها سکس و جندگی رو شروع میکردم.
یه بار دیگه هم دیدمش و رفتم این دفعه خونشون و حسابی ترتیب مو داد. ازش چند بار خواستم که اونم بیاد خونه پیشم ، ولی میترسید و اصلا نیومد ، منم بخاطر مسیر دور نتونستم باهاش ادامه بدم.‌
ولی خب این سکس ، شروع جندگی و کس دادن های من شد ، طوریکه تا وقتی از شوهرم طلاق گرفتم ، حداقل با شش هفت نفر دیگه هم بودم که اگه دوست داشته باشید ، ماجراهاش و براتون میذارم.‌
الان دیگه جندگی نمیکنم، اونموقع هم بخاطر شرایط زندگی و روحیم بود ، ولی بعضی وقتها حسابی دلم میخواد و با یادش خودارضایی میکنم.

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

10 دیدگاه دربارهٔ «کاش زودتر جندگی رو شروع میکردم»

    1. دیر گفتی ، دیگه به کسی نمیدم.
      شایدم اشتباه من بود که دیر خاطره مو تعریف کردم?

  1. محمدامین

    سلام یه دخترخوب وعالی وبااخلاق وخوشکل میخوام همه جورش هستم فقط دختربیادوشرط اهوازباشه محمدامین۰۹۹۱۶۵۸۸۱۸۴

  2. میلاد 24مجرد تهران پرند کرج خانم متاهل یا مطلقه زنگ بزنه سن مهم نیست 18سانت کلفت گی نیستم اصلا 09383539209

  3. سلام.مهیارهستم۲۵سالمه ازارومیه.یه زن بین ۲۵تا۴۰ساله میخام برای رابطه ..09194086981

  4. چه جالب . اگه هوس کردی ی کیر خوبی دارم واست بیا بد نیست امتحانش کنی

  5. دیگه الان نمیدم ، شاید اگه زودتر خاطره مو تعریف کرده بودم ، شما رو هم امتحان کرده بودم?

  6. اگر میخوای به من بده الانم که چیزی نیست با ی دفعه چیزی نمیشه تازه خرجتم میده

  7. سلام الان ازدواج کردی خوش به حال شوهرت راحت عقب جلوتو میکنه دیگه به.تو نباید گفت جنده. تو دلت خواسته ببهش هم رسیدی دمت گرم کاش من شوهرت میشدم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا