سکس زنم با یکی از دوس پسراش

سلام. می خواستم ماجرای سکس زنم رو با یکی از دوس پسراش رو براتون تعریف کنم …

***

ماجرا از اونجا شروع شد که قرار شد بریم خرید کنیم و برای رسیدن به محل مورد نظر باید با تاکسی می رفتیم اومدیم سر خیابون اما خبری از تاکسی نبود کمی معطل شدیم و یه سواری شخصی اومد و سوار شدیم حرکت که کرد مقصد دوم رو به راننده گفتم و جواب داد اتفاقا میرم همونجا و ما هم با خیال راحت مشغول صحبت بودیم تا رسیدیم به مقصد و پیاده شدیم و بعد از خرید برگشتیم و به زنم گفتم میرم دوش بگیرم خیلی گرم بود دارم کلافه میشم و رفتم توی حمام و زنم هم رفت توی آشپزخونه تا مقدمات شام رو فراهم کنه . آشپزخونه ما یه پنجره به سمت کوچه داشت و تقریبا همیشه باز بود اما یه تیکه ام دی اف پشتش میذاشتیم تا از داخل کوچه دید نداشته باشه اما اون شب یادم رفته بود این کار رو بکنم بعد از شام تا حدود سه صبح فیلم نگاه کردیم و بعدش برای اینکه سکس کنیم رفتیم خوابدیم و طبق معمول توی اتاق خواب یه لامپ خواب روشن بود این هم بگم از پنجره آشپز خونه دقیقا میشد اتاق خواب رو دید …

 

زنم رو لخت کردم و خودم رو کشوندم روی بدنش و شروع کردم به خوردن سینه هاش و لب گرفتن و مالوندن بدنش و حسابی حشری شد رفتم سراغ فانتزی همیشگی سکس زنم با یکی دیگه و باز هم ناز کردن و مخالفت زنم و در نهایت رضایتش به سکس با یکی دیگه اما همیشه بعد از سکس کلا منکر این قضیه میشد . اون شب هم شروع کردم و تحریکش کردم و حسابی کردمش . وقتی تموم شد و از روی بدن نازش پا شدم بی اختیار به پنجره آشپزخونه نگاه کردم و توی تاریکی حس کردم یکی داره نگاه میکنه رفتم سمت پنجره که شنیدنم یکی با قدم های سریع از کوچه خارج شد برگشتم سراغ زنم وگفتم ببین تو نمیری بدی خودشون میان سراغت و دید می زنند گفت خوب دید بزنه چی بهش میرسه ؟ گفتم معلومه دیگه یه کس تپل خندید و گفت نه بابا این خبرها نیست و رفتم پنجره رو بستم و خوابیدم . صبح یه کم خواب موندم و عجله ای زدم بیرون و وقتی از کوچه رفتم بیرون اولین ماشینی که رسید سوار شدم و دیدم همون راننده دیروز هست چیزی نگفتیم و به مسیرش ادامه داد و دیدم فقط میخواد مسافر برای بین راه سوار کنه و دوتا رو سوار کرد و کمی بعد پیاده شدند و ما موندیم و بقیه مسیر و بهش گفتم می صرفه بین راهی سوار کردی؟ بقیه مسیر مسافر نداره گفت من شغلم مسافرکشی نیست به همین خاطر فقط گاهی اون هم اگر دلم بخواد سوار میکنم . شیطنتم گل کرده بود گفتم آره مثل اون دوتایی که بین راه پیداه شدند و خیلی هم خوشگل بودند ؟

 
گفت اااااااایییییییییی ولی همیشه خانم های جذاب به پستم نمی خوره پرسیدم جذاب یعنی چی ؟ از چه نظر ؟ گفت مثلا قد حدود 170 وزن 70 با سینه های 80 از نظر من خیلی جذابند و کردنشون کلی حال میده . وقتی داشت این ها رو میگفت متوجه شدم دقیقا داره مشخصات زن خودم رو میده و کیرم آروم و قرار نداشت یا خودم گفتم این که دیشب پشت پنجره بوده همین آدم هست گفتم روزی چند تا به پستت میخوره ؟ پا میدن یا نه ؟ گفت همیشه که نیست اما دیروز یکی به پستم خورد ولی جور نشد . یه جورهای داشتم مطمئن میشدم منظورش زن خودمه و پرسیدم چرا جور نشد ؟ گفت زنه توی باغ نبود هرچی از توی آینه بهش آمار دادم متوجه نشد اصلا حواسش به من نبود . دیگه اطمینان پیدا کرده بودم و برای اینکه قانع بشم پرسیدم حالا چرا آمار دادی خب بهش میگفتی و کار رو تموم می کردی …

 

گفت آخه نمیشد شوهرش همراهش بود گفتم پس اینطور … دیگه صد در صد مطمئن بودم منظورش به زن خودمه داشتم دیونه میشدم کیرم حسابی به شلوار فشار می آورد و داشتم به فانتزی هرشبم فکر می کردم و با خودم گفتم یعنی کیرش چقدره ؟ چقدر میتونه روی زنم بمونه و سیرش کنه ؟ از همه مهمتر زنم رو چطور راضی کنم که شنیدم میگه انگار تو هم از همچین زنایی خوشت میاد . تا این رو گفت معطلش نکردم و گفتم آره خوشم میاد خودم یکیشون رو دارم این رو گفتم و حس کردم کمی جسارتش بیشتر شده و گفت آره دیروز دیدمش نوش جونت خیلی بدن ردیفی داره مطمئنم وقی باهاش سکس میکنی حسابی بهت حال میده دیگه مثل روز روشن بود دنبال زنمه اما نمی دونستم چرا سراغ خودش نرفته و به من داره میگه و برای اینکه جوابش رو پیدا کنم پرسیدم خب تو که چشمت این زن رو گرفته فقط یه بار دیدیش ؟
گفت نه یه هفته هست توی کفش هستم اما همیشه یکی همراهش هست و تنها گیرش نمیارم که باهاش حرف بزنم گفتم خب پس توی این یک هفته هیچ کاری از پیش نبردی ؟ حسابی شیطنتم گل کرده بود و می خواستم جون به لبش کنم که جواب داد آره خب نشده کاری کنم فقط رفتم دنبالش و شب ها میرم توی کوچه ای که هستند از پنجره دید میزنم و سه بار سکسش رو با شوهرش دیدم و بدنش حسابی فکرم رو مشغول کرده و نمیدونم چیکارکنم . گفتم من اگر جای تو بودم یه راهی پیدا می کردم و دست روی دست نمیذاشتم تا یکی دیگه از دستم درش بیاره گفت به نظرت باید چیکار کنم ؟ گفتم اگر خودش رو تنها گیر نمیاری ببین شوهرش اهل حال هست یا نه با اون حرف بزن . یهو ساکت شد و بعد از چند لحظه گفت میشه راحتتر حرف بزنیم گفتم بزنیم مشکلی نیست گفت فکر کن میخوام زن خودت رو بکنم اگر این رو بهت بگم قبول میکنی ؟

 

داشتم دیونه میشدم تصور اینکه زنم زیرش باشه حال عجیبی بهم داده بود گفتم خب باید همه شرایط جور باشه والا قبول نمیکنم . گفت مثلا چی ؟ گفتم اول اینکه کیرت باید در حد کس زنم باشه تا بتونی سیرش کنی گفت کیرم باید چطوری باشه ؟ گفتم ببینمش تا جوابت رو بدم . قبول کرد و کنار جاده نگه داشت و زیب شلوارش رو باز کرد و کیر کلفت و درازش رو در آورد و گفت این خوبه ؟ واقعا عالی بود گفتم انصافا حرف نداره . برق شادی توی چشماش بود و پرسید خب کی میتونم بکنمش خسته شدم از بس پشت پنجره کیرم رو مالیدم . گفتم نمیدونم . با تعجب پرسید چرا ؟ گفتم برای اینکه زنم راضی نمیشه خودمم بهش گفتم اما هنوز رضایت نداده . پرسید میتونم باهاش صحبت کنم ؟ گفتم نه جوابت رو نمیده فقط موقع سکس باید بهش بگم . حالش گرفته شده بود بهش گفتم یه کاریش میکنم چون خودمم دوست دارم یکی باهاش حال کنه . دیگه رسیده بودیم به مقصد و گفت ساعت چند بیام گفتم چهار .

 

 

اومد و برگشتیم خونه شماره اش رو گرفتم و بهش گفتم شب این اطراف باش تا خبرت کنم . رفتم خونه و هیچی نگفتم و وقتی رفتیم توی رختخواب و مشغول شدیم به زنم گفتم دیشب نظرت این بود که اگر یگی فقط نگاه کنه برات مشکلی نیست ؟ در حالی که نفس نفس میزد گفت نه هر چی دوست داره نگاه کنه از پشت پنجره . گفتم اگر از پشت پنجره مشکل داشت چی بالاخره کوچه محل رفت و آمد هست گفت اون دیگه مشکل من نیست مشکل اون هست گفتم حالا فکر کن بخوام بیارمش اینطرف پنچره ولی از جلوی اون تکون نخوره و جایی نره چی ؟ همزمان هم داشتم با تمام توانم توی کوسش تلمبه میزدم و آه و ناله آش بالا بود گفت اصلا بیاد توی اتاق اما حق نداره بهم دست بزنه نمیذارم بکنه . گفتم باشه پس بگم بیاد ؟ گفت میل خودت من باید لذتم رو ببرم . معطل نکردم و بهش زنگ زدم گفتم بیا در رد باز میکنم ولی فقط یه گوشه باش و بهس دست هم نمیزنی قبول کرد و با کله اومد . در رو باز کردم و اومد نزدیک اتاق خواب منم برگشتم و باز مشغول شدم . کیرش رو در آرده بود و با حرص و ولع تمام نگاهش می کرد تا زنم رو کردم و تموم شد و همونطور که حرف زده بودیم برگشت و رفتش .
فرداش تعطیل بود و موندم خونه و یکسره داشتیم در موردش صحبت می کردیم و حس کردم یه کم بیشتر تمایل نشون میده و گفتم میخوام بگم بیاد و قبول کرد اما با همون شرط . تماس گرفتم اومد و منم شروع کردم به خوردن لب و سینه های زنم اما گاهی به کیر ناز اون هم توجه داشت و کمی که کذشت اشاره کرد بیا جوتر و اون هم از خدا خواسته و تا رسید زنم شروع کرد براش ساک زدن باورم نمیشد یه کیر دیگه توی دهن زنم هست و طرف با علاقه تمام داره به تنش دست میزنه یواش یواش خودم رو کشیدم کنار تا راحت باشه و منم بهتر ببینم چیکار میکنه دیگه کاملا بین پاهای بکنش بود و حسابی مشغول ساک زدن بود یه کم گذشت کیر رو در آورد و بهش گفت کوسم رو بگا اون هم گفت چششششششششششششم جنده خانم .

 

دیگه تن سکسی زنم کاملا توی دستاش بود و هنوز داشت با کیر کلفت و درازش رو توی دهنش تلمبه میزد و خوابوندش و پاهاش رو برد بالا تا حدی که رون های تپل و خوش فرم زنم کاملا روی شونه هاش بود و کیرش رو مالید روی کوس زنم . دیگه زنم به اوج شهوت رسده بود فقط نمیدونستم اون کیر رو کجا میخواد جا بده . آه و ناله های زنم حسابی سوزناک بود و خیلی آروم کیرش رو کرد توی کوس تپل زنم و هنوز نیمی از کیرش یبرون بود و آروم آروم اون کیر 24 یا 25 سانتی رو تا ته فرستاد توی کوس زنم و شروع کرد به تلمبه زدن حدود 5 دقیقه طول کشید و کیرش رو در آورد و زنم رو به رو شکم برگردند و شروع کرد ریختن آب دهنش روی سوراخ کون زنم و کیر و گذاشت جلوی سوراخش و خیلی آروم کرد توی کونش که زنم صداش در اومد که آروم چه خبرته گفت جنده خانم هنوز که فشار ندادم حالا صبر کن بره تو بعد یه کاریش میکنم زنم ناله می کرد و میگفت من جنده کیرتوام بگا منو دیگه…

 
کیر تا ته توی کون زنم بود و داشت تلمبه میزد و پرسید آبش رو کجا بریزم زنم جواب داد توی کوسم و کیر رو در آورد و زنم به پشت چرخید و کیر رو کرد توس کوس زنم و چند تا تلمبه شدید زد و آبش رو تمام و کمال خالی کرد توس کوس نازش و از روش بلند نشد و رفت سر وقت خوردن سینه هاش و چند دقیقه بعد باز هم مشغول گاییدن زنم شد و دیونه وار تنش رو لیس میزد بهش گفت این بار میخوام بریزم روی سینه هات و کیرش رو در آورد گذاشت لای سینه های درشت و خوشدست زنم که دیگه نا نداشت از شدت گاییده شدن سینه های خودش رو به هم فشار بده و خودم رفتم بالای سر زنم و سینه هاش رو چسبوندم به هم و اون کیر کلفت رو لای سینه های زنم تلمبه میزد و آه و ناله هاش بیشتر شد اما وقتی آبش اومد کیرش رو کامل به سمت جلو نگه داشت و آبش رو با فشار تمام پاشید توی دهن زنم و بعد با کیرش هرچی آب روی لبها و گونه هاش بود کشید و ریخت توی دهنش و زنم با ولع تمام آبش رو خورد و کیرش رو اونقدر لیسد تا تمیز تمیز شد و به زنم گفت بریم دوش بگیریم ؟

 
زنم خودش رو انداخت توی بغلش و گفت من جنده توام هر کاری بخوای میکنم . یه کم توی بغل هم خوابیدند و بعد رفتند دوش بگیرند چند دقیقه ای که گذشت رفتم پشت در تا ببینم چه خبره دیدم زنم رو سگی نشونده و از پشت مشغول گاییدن کوسش هست و داره بهش میگه دیدی جنده خانم حالا دیدی توی خونه خودت جلوی شوهرت گاییدمت ؟ دیدی به قولم عمل کردم ؟ حالا باید به تعداد دفعاتی که زمان دختر بودنت بهم کون دادی کوس بدی و بازم آبم رو بخوری زنم گفت نه آبت رو برای کوسم میخوام حالا که شوهرم راضیه تو من رو بگایی باید درست و حسابی این کار رو بکنی اون هم گفت حتما . از این به بعد دیگه هر وقت بخوام میام سراغت و یه آه بلند کشید و آبش رو توی کوس زنم خالی کرد و پاشدند رفتند زیر دوش منم اومدم کنار که متوجه نشند پشت در بودم وشنیدم چی میگن و زنم با دوست پسر سابقش نقشه کشیده بودند تا بی دردسر با هم هر وقت خواستند سکس کنند …
از حمام که اومدند نیم ساعت دیگه با هم خوابیدند و دوست پسر زنم خداحافظی کرد و رفت . رفتیم بخوابیم بهش گفتم خب چطور بود ؟ راضی هستی ؟ در حالی که بغلم می کرد گفت اگر بذاری باز هم من رو بگائه خیلی لذت می برم . گفتم چرا از اولش نگفتی دوست پسرته و قبلا هم با هم سکس داشتید ؟ تا حالا چند بار اومده تو رو کرده ؟ گفت نه دوست پسرم نبوده گفتم همه حرفهات رو شنیدم توی حمام که بودی گفت آخه مطمئن نبودم راضی بشی بخاطر همین نگفتم و بجز امشب یکبار دیگه هم اومده و با هم حال کردیم . گفتم زنگ بزن برگرده پرسید برای چی ؟ گفتم میخوام امشب بین ما دوتا بخوابی و به هر دوتامون حال بدی . زنگ زد و برگشت و خوابیدن پیش هم و تا صبح سه بار دیگه گاییدش ..

 

 

نوشته: سعید اوپن مایند

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

8 دیدگاه دربارهٔ «سکس زنم با یکی از دوس پسراش»

  1. مام تنهاییم کسی خواست باهم باشیم تماس کاری کنه. 20 طهران هسدم. امیرم

        1. سلام‌عزبزم من کرجم مکان و امکانات هست حال بیاد موندنی خواستی پیامک بده ۰۹۳۶۶۸۸۳۱۷۴ایدین

  2. مهدی کس لیس

    یکی رو میخام برای ساک زدن از تهران کسی بود پیام بده
    09336253948

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا