نکن دردم میاد عمو

سلام به همه

من به فیلم و سریال امریکایی خیلی علاقه دارم داداش بزرگم چند تا کوچه بالاتر میشینه و دختربزرگش که حدودا 20 سالش است ، و ازمن 12سال کوچکتره اتفاقا اون هم سریال باز است خیلی وقت ها میرم خونه شون و سریال ها را با دختر داداشم می بینیم کامپیوترشون داخل اتاق خوابه ومعمولا موقع تماشای فیلم و سریال من پایین میشینم و دختر داداشم روی تخت دراز می کشید… تا اینکه یکروز که رفته بودم بعد نیم ساعت زنداداشم خداحافظی کرد و دختر داداشم از اتاق بیرون رفت و من فکر کردم که اون هم رفته به همین خاطر رفتم روی تخت و فیلمم را تماشا کردم وقتی دختر داداشم به اتاق برگشت، خیلی معمولی اون هم امد روی تخت جلوی من در حالیکه پشتش به من بود ، روی تخت لم داد و مشغول تماشای فیلم شد… خواستم یک لحظه با کیبورد کامپیوتر ور برم و چند سانتی جلوتر امدم و کیرم به کونش چسبید و من هم دیگه عقب نرفتم حتی از روی شلوار هم میشه نرمی کون دختر را به راحتی حس کرد و کیر ما هم راست شد سعی کردم بی تفاوت خودم را نشان دهم ولی متوجه شدم دختر داداشم یک مقدار اون هم داره خودشو بهم می ماله

 

چند لحظه ای ازاتاق بیرون رفت وبرگشت دوباره روی تخت لم داد درحالیکه من سعی می کردم هنوز خودم را عادی نشان دهم که متوجه شدم سمیه وقتی رفت بیرون اتاق و دوباره امد جلوی من روی تخت،به جای شلوار با دامن جلوی من دراز کشیده دوباره به هم چسبیدیم یکی از دستام رو روی شونش و اون یکی دستم را زیر لباسش بردم و شروع به مالوندن سینه‌های کوچولوش  کردم… که دیدم با چشمانی پر شهوت سمت من برگشت فوری شروع به خوردن گردنش کردم که دیدم صداش هم داره درمیاد! و هی با دستش سرم را نوازش میکرد لبهام را اوردم پایین و شروع کردم به خوردن ناف و شکمش بهش گفتم میخواهی از حال بترکی؟ روش نشد جواب بده دامنش را بالا دادم و شروع کردم لای پاهاش را خوردن خواستم شورتش را پایین بکشم که نزاشت گفتم میخوام برات بخورم و به زبونم اشاره کردم و گفتم نترس زبون پرده را پاره نمی کنه سرمو کردم زیر دامن و اروم شورتشو پایین کشیدم و شروع کردم به خوردن کوس کوچولوش اروم شورتشو را  از پاش در اوردم سپس به پهلوش کردم و رفتم پشتش و گفتم چطوری دوست داری؟ گفت چیو چطوری؟ دیدم یا نمیدونه یا کوچه علی چپه ! کرم نرم کننده ای که بغل تخت بود را برداشتم و کمی سر کیرم مالیدم و کمی در کونش مالیدم که یک هویی گفت : از کووووون؟؟ گفتم نترس… گفت نمی تونم، عمو!!!

 

گفتم از حال دیوونه میشی و ارام ارام کیرم را در کونش مالوندم و یواش یواش شروع به فشار دادن کردم خیلی می ترسید حدود سه دقیقه طول کشید تا سرش رفت تو سوراخ که دیدم بدنش عرق سردی کرد و چند لحظه بعد که ارام ارام شروع به تلمبه زدن کردم، درد اون هم شروع شد و هی التماس می کرد که دیگه بیشتر فشار ندم من هم ارام ارام فشار را بیشتر می کردم و اه و ناله اون هم هی بیشتر میشد تا ارضآ شدم و ابمو تو کونش خالی کردم فوری دوید رفت سمت دستشویی وقتی از دستشویی برگشت عوضی کونم درد گرفته گفت دو سه دفعه اول اذیت میشی، بهت قول میدم از کوس بیشتر بهت حال بده تا حالا سه بار کردمش دفعه سوم قرص سفت کننده کمر خوردم و واقعا یک ساعت تلمبه زدم و تونستم از سوراخ کونش یک غار خوشگل درست کنم! جالب این است که موقع سکس هم منو عمو صدا می کنه!

 

نوشته: افشین

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

20 دیدگاه دربارهٔ «نکن دردم میاد عمو»

  1. مسعود تهران

    عمو افشين يواش بكن خب بچه برادرت سوراخش تنگه بنده خدا گناه داره اذيتش نكن عمويه خوبي باش خخخخخخخخخخخ

  2. واااای واقعا قشنگ بود یاد خودم افتادم..داییم سینه هامو میخورد..البته الان متاهله

      1. من خيلي دوست دارم لزه دوتا دختر و از نزديك ببينم اگه حاضر شدي جلوم لز كنيد تماس بگيرد خوب پول ميدم ٠٩٣٧٥١٤٥٠٣٩

    1. اى جونم نگار خانم کاشکى منم داييت بودم. از اينجور سکس ها خوشم مياد چون آرومه

  3. آقایانی که میخوان جلوی چشم شون زنشون رو حسابی به حال بیارم. من خوب بلدم سکس رو.
    ۰۹۱۰۶۷۰۱۲۱۰

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا