خاطره کیرش همیشه باهام میمونه

سلام
سمانه هستم ، قبلا دو تا از خاطراتم و زمانی که شوهر داشتم و جندگی میکردم براتون فرستادم. الان که دیگه اینکار و نمیکنم گاها یادش میفتم و قشنگ کسم خیس میشه. دوس دارم‌ بازم به مردهای زیادی بدم ، ولی خب از شوهرم بخاطر خیانتکاریش که منم جنده کرد جدا شدم و الان یه زندگی خوب و دور از این چیزها دارم. ولی خب چون خیلی بهم مزه داده و هنوزم بهش فکر میکنم ، میام اینجا و خاطرات کس دادن هام و تعریف میکنم که حال کنیم.
خاطره این بار مربوط به مرد متاهلی بود که باهاش نتی آشنا شده بودم. دو تا شهر دور بودیم. یکم سکس کثیف دوس داشت. یادمه عصرها بهم میگفت برو دستشویی از شاش کردنت فیلم بگیر بفرست ، یا صداش و برام بفرست. دوست داشت. منم که تو سکس، هرچی طرفم‌بخواد ، باهاش هماهنگم و بدم نمیاد. برای همین زیاد از این سبک فیلمها براش میفرستادم و اغلب سکس چت هایی هم که باهم میکردیم ، پر از شاشیدن بود و جفتی لذت مییردیم. ولی یه اخلاقی داشت که میگفت نمیخوام با سکس به زنم خیانت کنم. تو همون چت کردن هامون ،می گفت که خانومش سرده و دیر به دیر میذاره باهاش رابطه داشته باشه ، خانمه حامله هم شد و دیگه سکس شون تقریبا صفر شده بود. تا اینکه بالاخره یبار گفت میام شهرتون ، میخام پیشت باشم و شاش بازی کنیم ولی باهات سکس نمیکنم و کیر مو تو کست نمیکنم. منم گفتم باشه.

 

اون روز صبح که شوهرم رفت ، سریع آماده شدم که بیاد ، از ۵ صبح رسیده بود و فقط منتظربود تنها بشم. ازش خوشم میومد و دلم براش میرفت. خلاصه رسید و اومد تو خونه. اصلا باور نمیکردم انقدر قدبلند باشه ، سریع بغلم کرد ، مثل بچه بودم پیشش.
بعد اینکه براش صبحانه آوردم و خورد ، بردمش سمت اتاق خواب. جایی که با مردهای زیادی روش خوابیده بودم. سریع اومد سمتم و شروع کرد بوسیدن لب و دهن و گردنم ، همینجور دستشم روی تنم میمالید و از یقه لباسم که باز بود ، سینه هامو گرفته بود تو دستش. قربون صدقه م میرفت و میگفت دیگه بیشتر از این نمیتونسته تحمل کنه و پیشم نیاد. اون روز طبق قول خودش سکس مون بدون کردن کسم بود.‌برام میخورد انقدر که آبم و توی دهنش خالی میکردم. دو سه انگشتی میکرد تو کسم و منو میگایید. خیلی حال میداد. منم با خوردن کیرش‌چند بار ارضاش کردم و تا قطره آخر آب و با ولع میخوردم.‌
عصر که شد تصمیم گرفتیم بریم حموم و کار اصلی و شروع کنیم. دو تایی رفتیم و زیر دوش بودیم. اول اون دراز کشید کف حموم و گفت با کس ت بیا بالای سرم و روم بشاش. راستش یکم خجالت میکشیدم اینکار و کنم ، ولی رفتم و انقدر فشار آوردم تا روش شاشیدم و اونم با ولع زبون میزد و میخورد.
بعدش نوبت من شد ، دو زانو نشستم کف حموم و کیر شو گرفت سمت صورتم و شروع کرد به شاشیدن. خیلی بود و تموم هم نمیشد. دهنم و باز کرده بودم و میپاشید توش ، شور بود و بنظرم مزه پفک میداد. از طعمش بدم نیومد ولی حواسم بود که قورتش ندم. انقدر تو دهنم شاشیده بود که از دهنم میریخت رو تنم. اخرش هم کیرشو گرفت بالا و صورتم و هم پر شاش کرد. تجربه جدید و جالبی بود برام. تحریکم کرده بود حسابی.

 

بعد حموم باز رو تخت بودیم و قرار بود کم کم بره ، واقعا دلم کیرشو میخواست که تو کوسم حسش کنه ، ولی به خواسته ش میخواستم احترام بذارم.‌
برای آخرین سکس که از صبح حداقل پنج بار شده بود، باز بهم چسبیدیم و مالیدن و خوردن ها شروع شد. هر دومون تحریک شده بودیم اساسی ، فکر کنم شهوت و توی چشمهام دید ، التماس خواستن کیرش توی کسم ، یهو کیرش و از دهنم کشید و محکم پرتم کرد رو تخت و پاهام و باز کرد و کیرشو محکم کرد تو کس داغم که منتظر کیرش بود. وااااااای چقدر حال داد ، خودشم گفت دیگه نمیتونم تحمل کنم که تو کست نکنم ، تند تند تلمبه میزد. وای که چه حالی داشت ، یجورهایی با هم ارضا شدیم و آبش و تا اه ریخت توی کسم. یادتون باشه من به هر کی کس میدم ، آب شو هم میگم‌بریزه تو کسم چون خیلی دوس دارم.
سایز کیرش عالی بود و قشنگ چفت کسم میشد ، بهش گفتم دیوانه خب از صبح میکردی بیشتر حال میبردیم. ولی تا ته آب شو پیشکش کس تپلم کرد.‌
یکم بعدش رفت و دیگه نتونستم ببینمش. ولی #خاطره #کیرش #همیشه باهام میمونه.‌

 

خارج ماجرا :در مورد آب کیر تو کسم یه ماجرایی تعریف کنم ، یه تایمی با پنج شش نفر تو یکی دو هفته سکس داشتم و آب همشون توی کسم خالی شده بود ، اون ماه دو سه روز پریودم عقب افتاده بود و داشتم فکر‌میکردم اگه بچه دار بشم ، #باید #حدس #بزنم #باباش #کیه و کلی ماجرا میشه. برای همینم زودی #قرص #خوردم که #پریود بشم و دنبال بابای #بچه از روی شباهت قیافه ش نباشم!

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

1 دیدگاه دربارهٔ «خاطره کیرش همیشه باهام میمونه»

  1. باسلام علی هستم مجرد وتنها وشاغل وشدیدا هات وحشری از بوشهر یه خانم تنها که شوهر نداشته باشه یا دختر اوپن برا یه رابطه طولانی مدت می خواهم باحفظ احترام متقابل درضمن ساپورتش می کنم ودرصورت تمایل از روز اول صیغه محرمیت جاری می کنیم که همه چیز قانونی باشه شایان ذکر است از دروغ وفریبکاری شدیدا بیزارم۰۹۳۷۴۰۳۵۸۶۸

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا