دلش میخواد زوتر این کسو بگاد

مدتها بود تصمیم داشتم تنهایی برم سفر .بالاخره شرایط فراهم شد و برای اولین بار رفتم کیش .
تجربه ی فوق العاده ای بود چون کلی داستانهای جدید و لذت بخش واسم اتفاق افتاد ‌.
تنها رفته بودم کنار ساحل و داشتم از قدم زدن لذت می بردم و مردمو تماشا میکردم و با بقیه همکلام میشدم
همه از تنها سفرکردنم تعجب میکردن و خب مثل خودم امیدوار بودن که اونجا باکسی آشنا بشم . توی هتل با چند نفر دوست شدم اما تایم رزرو کردن گشتها و تفریحامون باهم یکی نبود و به ناچار همه رو تنها میرفتم و خوبیش این بود که کلی دوست جدید پیدا میکردم.
توی هتلی که مستقر بودم استخر داشت و منم همون شب اول از استخرش استفاده کردم .
و بعد از شنا رفتم سمت آسانسور و رفتم طبقه خودم که یهو دیدم کلید رو توی اتاق جا گذاشتم .

مجبور شدم با همون وضعیت حوله پوش، برم توی لابی چون ساعتای ۱۱ شب بود و هیچکدوم از خدمتکارا توی راهرو نبودن که ازشون کمک بخوام .
توی همین فاصله که منتظر بودم یکی از رسپشن همراهم بیاد بالا و در اتاقمو واسم باز کنه، مدیر رستوران هتل از اونجا رد شد و بخاطر جلب توجهی که شده بود جریانو پرسید و مسئول پذیرش گفت منتظرم یکی از بچه ها بیاد تا ایشونو همراهی کنه تا اتاق. مدیر رستوران گفت خب کلیدو بدین من میرم درست نیست با این وضعیت اینجا منتظر بمونن. همراهش رفتم سمت آسانسور و خیلی سریع شروع کرد سوال پرسیدن که تنها اومدی سفر؟ شب موقع شام سرمیز حواسم بود تنها نشستی و به اندازه یکنفر غذا سفارش دادی ‌. شروع کرد زبون بازی که آخه دختری به جذابی و بانمکیِ شما چجوری میتونه تنها باشه و مردا چشون شده و ازین حرفها.منم تمام مدت لبخند میزدم بهش و ازش تشکر میکردم.
از قد بلند وبدن خوش استیل و ورزشکاریش و صورت جذابش خوشم اومده بود و توی ذهنم داشتم تصور میکردم الان یه حرکتی میزنه و یک داستان سکس بینمون پیش میاد و باهمین فکروخیالا خودمو خیس کرده بودم که رسیدیم به اتاق و ازش تشکر کردم و شب بخیر گفت و رفت .
هوای اردبیهشت کیش خیلی سکسی بود و منم که تحریک شده بودم و خواب از سرم پریده بود
رفتم حموم و توی وان شروع کردم خودارضایی و تصور میکردم مدیر رستوران که الان اسمشو میدونم سیناست، داره با کیر سفت و خوشگلش کسمو حال میاره و تند تند توی کسم تلمبه میزنه …
صبح برای خوردن صبحانه والبته دیدن سینا رفتم رستوران هتل .
تا منو دید اومد سمتم و صبح بخیر گفت و گفت خوش اومدین و منو به سمت سلف سرویس صبحانه راهنمایی کرد .
سرمیز نشسته بودم که یکی از پرسنل واسم چای آورد و گفت اینم چایی که خواستین

فهمیدم سینا فرستاده چون دیشب بهش گفته بودم باید برم اتاق و چایی بخورم چون چایی خور قهاری هستم و خودش هم از دور داشت تماشا میکرد . با اینکه چای فرستاده بود نمیدونم چرا حس کردم کسم داره خیس میشه . صبحونه خوردنم با نگاهها و لبخندای گاه و بیگاه سینا میگذشت و توی دلم حرص میخوردم چرا هیچکاری نمیکنه تا اینکه اومد سمت منو پرسید، همه چی خوبه رضایت دارین ازش تشکر کردم و بعد خیلی آروم گفت ، شماره تلفنم خیلی رند هست حفظ میکنی یا شما شماره تون رو بدین زنگ بزنم .
شمارشو حفظ کردمو بعد از چند لحظه سیو کردم توی گوشیم و بعدازصبحانه بهش زنگ زدم که کاری داشتین شماره تون رو دادین
گفت آره میخواستم بدونم امروز چه تورهایی رو رزرو کردی گفتم امشب گشت شهر و کشتی یونانی
گفت اگه میخوای کنسلش کن دونفری باهم بریم بعد فقط سریع بگو باید مرخصی فورس واسه خودم درخواست بدم گفتم آره کنسل میکنم و گفت باشه پس منتظر باش تا ساعتو بهت بگم که از هتل بیای بیرون‌.
بعدازکنسل کردن توراونروز،رفتم آرایشمو عوض کردمو ست پوشیدمو پیراهن بلندمو تن کردمو منتظر زنگش بودم که دیدم کس خیسم مجال نمیده و شروع کردم دوباره با خیال سکس با سیناخود ارضایی کردن .
هنوز ارضا نشده بودم که زنگ زد هروقت آماده شدی بیا بیرون هتل و جلوی خیابون فلان منتظر باش.
اومد و رفتیم دور زدیم و بیشتر صحبت کردیم و آشنا شدیم و گفت میخوام خودم واست غذا درست کنم بریم خونه من.
رفتیم یه سری چیز خریدیمو رفتیم خونه ش.نشستیم روی کاناپه کنارهم و شروع کرد تعارف که واست چایی بزارمو بعد غذا درست کنم . کس من خیسِ خیس بود و ازش آب میچکید اون میخواست بره توی آشپزخونه!

یقه کتشو کشیدم سمت خودمو صورتمون نزدیک هم شد و با لحن حشری توی چشاش نگاه کردمو بعد نگاهمو انداختم روی لبش بهش گفتم واقعا الان میخوای بلندشی ازینجا ؟
دستشو گذاشت پشت سرم و با اون یکی شالمو انداخت پایین و شروع کرد لب گرفتن درحین لب گرفتن من دراز کشیدمو سینا رو کشیدم روی خودم و بدجور لباشو میخوردم و زبونشو میک میزدمو و زیر کیرش خودمو می مالیدم بهش که یهو دست انداخت زیر پیراهنمو پاهای لختمو دست میکشید و من لذت میبردم .
از روی لباس خودمونو بهم می مالیدیم و لب میگرفتیم .
داغی کیرشو از روی شلوارش هم میتونستم حس کنم .
از روی من بلند شد و پیراهنمو تا بالای شورتم زد بالا و کس خیسمو که تمامِ جلوی شورتمو خیس کرده بود دید لذتش داشت دیوونه ش میکرد .
شروع کرد بود کردن و از روی شورت خیسی هاشو لیس زدن و سیبیل خوشگلش میخورد کنارای کسم و بیشتر حشریم میکرد .
خوب بلد بود منو بیشتر اغوا کنه
زبونشو ازکنار شورتم برد داخل و چوچولمو زبون زد
مست مستم کرده بود و آه ناله م بلند شده بود .
بادستم سرشو فشار دادم توی کسم و گفتم میکش بزن چوچولمو میک بزن
شروع کرد از همون کنار میک زدن و زبون زدن و خوردن کسم
همونجور که کسمو میخورد پیراهنمو درآوردم و شروع کردم سینه هامو از روی سوتین مالوندن و آه کشیدن .
دیدن این صحنه سینا رو حشری تر کرد و سرشو بلند کرد شروع کرد کت و پیرهنشو درآوردن

منم نشستم کمربند و زیپ شلوارشو بازکردم و از روی شورتش کیرشو با لبام میگرفتم و فشار می دادم که دیدم آب عشقش یه کمی شورتشو خیس کرده و طاقت نیاوردم و شورتشو کشیدم پایین و کیرشو گرفتم توی دستم و سرشو لیسیدیمو و بااون دستم تخماشو واسش می مالیدم
نگاش کردم دیدم چشاشو بسته و داره حال میکنه ازینکار
زبونمو دور سر کیرش چرخوندمو و سرکیرشو کردم تو دهنمو میک زدم و همه آب عشقشی که میداد و قورت می دادم بادوتا دستش سرمو گرفت و شروع کرد عقب و جلو کردن کیرش توی دهنم و منم حسابی لبامو چسبونده بودم دور کیرش و بهش حال می دادم .
یکم که واسش ساک زدم و کیرشو درآوردمو شروع کردم خایه هاشو بوسیدین و لیسیدن که یهوو دیونه ش کرد و چشماش چنان ذوقی داشت که منم بیشتر حشری میشدم و تخماشو یکی یکی واسش میک میزدم و با زبونم باهاشون بازی میکردم
یهو مدل گهواره بغلم کرد و گفت بریم روی تخت و همونجوری توی بغلش رفتیم توی اتاق خوابش .
منو آروم گذاشت توی تخت وکنارم دراز کشید و شروع کرد سینه مو از روی سوتین مالیدن و حرفای سکسی زدن و گفت دیشب همینجا روی این تخت باتصور این لحظه ها که تو دارم کستو میکنم جق زدم به یادت . یادخودم توی وان افتادمو گفتم وضعیت منم توی اتاقم دیشب همین بود
اینو که شنید گفت پس کس بده بهم کس بده و شروع کرد شورتمو با یک دستش درآوردن و درهمون حین لب گرفتیمو بهش گفتم میدم بهت کسمو بکن سینا کسمو بکن
شورتمو که کامل درآورد و کس بی موی منو کامل دید گفت وااای هرشکلی که تاحالا دیده بودم تصور کردم که کست اون شکلی باشه ولی کلوچه ای اصلا . اینکه چوچول و سوراخت کس خوشگلت داخل لباش هست و هچیی ازش دیده نمیشه مردو بیشتر حشری میکنه و دلش میخواد زوتر این کسو بگاد .

پاهامو واسش تاجایی که میتونستم باز کردم و کشیدمش روی خودمو و گفتم پس بکن سینا جون کیر بده بهم که از دیشب تو کفِ کیرِ تو هستم
روی من دراز کشیده بود و وزنش رو انداخته بود روی آرنج دست چپش و با دست راستش کیرشو دم کسِ خیس من می مالید و منو دیوونه تر میکرد
زیر کیرش خودمو جابجا میکردم که بره توی کسم خیلی بی طاقت شده بودمو با التماس ازش میخواستم بکنه تو که اول سرشو آروم فشار داد توش و خودم از زیر کیرش کمر زدم و تا ته کیرشو کردم تو کسم و پاهامو دور کمرش حلقه کردمو گفتم حالا بکن سینا بکن
مستِ مست از کیرش و کمر زدنش و فشاری که توی چشماش دیده میشد داشتم دیوونه می شدم ولی نمیخواستم به این زودی ارضا شم .
باهربار کمر زدنش منم زیر کیرش خودمو عقب و جلو میکردم و با آبی که از کس و کیرمون راه افتاده بود و صدای شکمش که میخورد بالای کسم و روناش که میخورد به رون من و خایه هاش که میخورد دم سوراخِ کونم داشتم بهشتو تجربه میکردم .و حرفای سکسی سینا که میگفت عجب کمری داری که زیر کیر هم قشنگ بالاپایینش میکنی
انگار داشت ارضا میشد که سرعتشو کم کرد و نگه داشت
منم از فرصت استفاده کردمو گفتم حواست باشه لحظه ای کیرت از توی کسم بیرون نیاد میخوام بچرخم رو
همونجوری که کیر خوشتراشش توی کسم بود اومدم روش تازه یادش افتاده بود من سوتین تنمه هنوز
گفت باز کن میخوام سینه هاتو بمالم

روی کیرش که تا ته توی کسم بود نشسته بودم و قر میدادمو سوتینمو واسش بازمیکردم
سینه های سایز ۷۵ من قشنگ توی مشتاش جاشدو شروع کرد سینه هامو مالیدن و منم شروع کردم روی کیر بالا پایین رفتن و عشق کردن باکیرش توی کسم .
همونجور که بالاپایین میکردم روی کیرش یه دستش سینه مو میمالید و اون یکی رو آورد دمِ سوراخ کونم و شروع کرد سوراخمو مالیدن و گفت تاحالا کون ندادی کُسّیِ من؟ گفتم امتحان کردم ولی توش نرفته چون درد داشته گفت از تنگی سوراخ کونت معلومه که فقط کس دادی و الانم خوب داری به من کس میدی
حرفاش کنارگوشم بااون صدای سکسیش منو به ارضا شدن نزدیک میکرد واسه همین ازش خواستم پوزیشنو عوض کنیم
گفت اینار باهرپوزیشنی کس بدی بهم من ارضا میشم و منم گفتم منم ارضا میشم زیر کیرشق و سفتت
به شکم دراز کشیدمو و واسش قمبل کردم که از عقب بکنه توی کسم
دوطرف کونمو از هم باز کرد و یک تف انداخت وسط چاک کوسم و با سرکیرش آبو هل داد توی کسم و دراز کشید روم و شروع کرد تلنمبه زدن و با یک دستش شروع کرد سینمو مالوندن که من ارضا شدمو به قول سینا صدای آه و نالمو کل ساختمون پر کرد و ازش خواستم کیرشو توی کسم نگه داره تا کامل ارضا شم و موقع منبسط و منقبظ شدن لبای کوسم قشنگ کلفتی کیرشو توی کوسم حس کنم که سینا وقتی ارضا شدنمو روی کیرش حس کرد همون لحظه کیرشو کشید بیرونو آب داغشو خالی کرد رو کمرم
و گفت شرمنده نتونستم توش نگه دارم و خودمم ارضا شدم .
شروع کردیم لب گرفتن و منو نوازشم کرد و بعدم دستمال آورد آب روی کمرمو پاک کرد و کنار هم لش کردیم .
نای غذا درست کردن نداشت

سفارش داد غذابیارن وبعدغذا کنارهم خوابیدیمو بعدش رفتیم کشتی یونانی و شام بیرون خوردیم و آخرشب برگشتیم خونه سینا و دوباره سکس کردیم و خوابیدیم
توی اون ۴ شب که من کیش بودم فقط همون شب اول هتل موندمو بقیه روزا تورها و تفریحا رو میرفتم و شبا خونه سینا مشغول سکس بودیم و فقط برای برداشتن لباسا و تعویضشون میرفتم هتل.
کمتراز یکماه از برگشتنِ من از سفر، سینا برای دیدنم اومد شهرمون و یک شب فوق العاده دیگه رو باهم گذروندیم .
هم من خوش سکس هستم به قول سینا و هم اون . دوبارهم برای من بلیط رفت و برگشت گرفته و رفتم کیش باهم سکس کردیم و الان منتظرم این جریانات مربوط به کرونا تموم شه تادوباره همو ببینیم و باهم لذت ببریم از سکسمون.

نوشته: غزاله

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

4 دیدگاه دربارهٔ «دلش میخواد زوتر این کسو بگاد»

1. جون خوشگل خانم چراتاکیش میری بگو مکان ردیف کنم برات ماشین بفرستم برات بیارتت همچین کوسی ازت بگام دیگه هوس کیش رفتن به سرت نزنه من ودفترتاسیسات فنی مهندسی ساختمون دارم خواستی میتونم بیام خونتونم بکونمت اینم شماره خواستی زنگ بزن بیام یاتوزنگ بزن بیا۹۳۶۲۸۹۲۷۱۲

2. تو که اصلا نگفتی بچه کجایی ولی اگه مسیرت ب اصفهان میخوره بگو تا خودم بیام دنبالت چنان بکنمت دیگه راه کیش از یادت بره