کون من و کیر مستخدم دبیرستان

 
این داستان که میخوام براتون بگم مال زمانی که من 15 سالم بود و انموقع تازه دبیرستان رفته بودم من هیکل سکسی خوبی داشتم و از بچگی عاشق کون دادن بودم…همیشه تو حموم وقتی جلو آیینه نمرخ وا میستادم خودم واسه کونم شق میکردم و با انگشت وشامپو سوراخمو میمالیدم تا جایی که یکبار خونمون خالی بود اینقدر هویج رو فرو کردم تو کونم که خون همه کف حموم رو پر کرد.خلاصه زمانی که 15 سالم شد اینقدر با سوراخ کونم بازی کرده بودم که راحت انگشتمو میکردم توش و در میاوردم واز این بابت کاملا حال میکردم.
این داستانی که میگم مال ترم اول دبیرستانمه و تازه وارد دبیرستان شده بودم.
 
از همون اول که رفتم دبیرستان چندتا از پسرای بزرگتر به من نزدیک شدن و ابراز دوستی میکردن و تو زنگهای ورزش تا میتونستن خودشون و بهم مبمالیدن و من هم البته ناراحت نمی شدم و کلی هم حال میکردم .
یادمه یکیشون که اسمش رضا بود یکبار منو دعوت کرد خونشون و به هوای درس خوندن منو برد تو اتاقش و همون جا ترتیبمو داد
البته با کلی ناز کردن بهش کون دادم
این موضوع گذشت تا یک روز که تو سالن دبیرستتان فراش مون که اسمش اقا داریو ش بود بهم گیر داد ..خیلی وقت بود چشمش دنبال کون من بود و از این بابت چندشم میشد چون تقریبا” هم سن بابام بود و هیکلش هم چندش آور بود از قضا اونروز منو دید و بهم گیر داد .
به هر زبونی بود منو کشوند خونه سرایداریش ته مدرسه
موقع کلاس ها هم معمولاگ کسی نبود تو حیاط و همه سرگرم درس خوندن بودن
بهم گفت دوتا مرغ عشق دارم بیا بریم بهت نشون بدم و من هم که میدونستم قصدش چیه همش طفره میرفتم تا اینکه با هزار کلک و زور منو برد خونش.
یه اتاق کاملا” معمولی با تخت و آشپزخونه و…
 
 
منو نشوند رو تخت و پرده ها رو کامل کشید .بهم گفت دوستات بهم گفتن که تو رو کردن و اگر این موضوع رو من به مدیر بگم آبروت میره و باید هر کاری من گفتم بکنی وگر نه خود میدونی چی میشه.
فوراگ فهمیدم رضا بند وآب داده و ازش متنفر شدم .خلاصه هر چی التماس کردم فایده نداشت بزور لباسای منو در آورد و خودش هم لخت شد.
کیرش شق شق شده بود تقریبا” اندازه مچ من شده بود.تا حالا کیر به این کلفتی ندیده بودم
بزور کردش دهنم و گفت یالا ساک بزن و گرنه به دوستات میگم منم کردمت.من هم که چاره ای نداشتم گذاشتمش تو دهنم و تا ته حلقم واسش ساک زدم.اول چندش آور بود بعد راحتر شد برام و بعد از مدتی بهم حال داد و باحاش حال کردم.میمالیدمش به سینه هام .حال خودمو اصن نمی فهمیدم واقعاگ بدنش واسم خوب شده بود .کیرشو تا ته حلقم میکردم و در میاوردم تا جایی که داشت آبش میومد.
منو بلند کرد و یه شرت زنونه لامبادا از کمدش درآورد و داد بهم گفت پات کن من هم که کاملاگ حشری بودم پوشیدم و من وخوابوند رو تخت و شروع کرد با سوراخ کونم بازی کردن.
 
 
خیلی حال میکردم و خیلی هم حرفه ای این کار و میکرد .اینگار کون همه دبیرستان گذاشته بود تا حرفه ای شده بود.
حسابی که کونم بی حس شده بود با دو انگشتی و 3 انگشتی فرو میکرد تو اصلا” نمیدونستم کیر دارم .
فکر میکردم زنشم و واقعا ” حس خوبی داشتم سوراخم که بازو بسته میشد حال میکردم تا ناگهان مثل وحشی تمام کیرشو تو کونم جا کرد….
از شدت درد داشتم جر میخوردم اشک از چشمام امد اینقدر محک فشار داد تو کونم که صدام هم در نمیومد…
یواشی کنار گوشم گفت جنده من از این به بعد باید هر روز بهم کون بدی فهمیدی ؟
من هم که اصن صدام در نمی یومد با سر بهش علامت دادم
خلاصه اینقدر تلمبه به کون من زد تا آبش داشت میومد .
کون من هم که دیگه وقتی کیرش و در میاورد هم بسته نمیشد دیگه نای بسته شدن نداشت …منو بلند کرد گفت بشین رو کیرم و من هم که دیگه بی حس شده بودم نشستم رو کیرش باز هم تمام کیرشو جا کرد تو کونم اما ایندفعه من بودم که حال میکردم اینقدر تلمبه زد تا آبش امد و همشو خالی کرد تو کونم و به حالت سگس چندتا تلمبه دیگه زد تو کونم و منو انداخت رو تخت و رفت دستشویی
 
 
منم که دیگه جر خورده بودم حال نداشتم بلند شم و تمام بدنم خیس عرق شده بود و میلرزید
کونم بسته نمیشد و تمام اب کیرش داشت میومد بیرون …وقتی داریوش از دستشویی امد ی لحظه ترسید فکر کرد بیهوش شدم و بعد که دید بهوشم با دستش سوراخم و ناز میکرد و میبستش و بهم قول های زیادی میداد که مثلا اگه باهش باشم برگه های سوال و جواب امتحانات رو میاره و….
من نمیتونستم راه برم خیلی درد داشتم .به زور میتونستم بشینم همش خون از کونم میومد تا 1 هفته هر روز که بیدار میشدم کلی خون تو شرتم میریخت که مجبور بودم تا کسی نفهمیده بشورمش….. بعد از یک ماه از اون ماجرا خودم دباره دلم هوس کرد با اینکه خیلی هم درد کشیدم اما دلم واسه سکس وحشی داریوش تنگ شده بود و کیر کلفتش
دوباره بهش دادم و یادمه تقریبا” هفته ای چندبار کون من میذاشت و از این قضیه هر دو شاد بودیم و اون هم باعث شد من دبیرستان و راحت بگذرونم بدون دقدقه سوال و ….
 
الان حیف پیر شده وگر نه یه دل سیر بهش کون میدادم بکنه و خودم هم لذت ببرم…..

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

4 دیدگاه دربارهٔ «کون من و کیر مستخدم دبیرستان»

  1. عالی بود
    از دوستان مفعول ساکن شمال دعوت به همکاری بعمل میاد
    همتوونو میکنم بخواین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا