میل جنسیمو برگردوند

سلام من هستی ام 28 سالمه و نوزده سالگیم ازدواج کردم
چند سالیه که دیگه با شوهرم ارضا نمیشم ولی هنوز دوسش دارم برام مهم نیست در مورد این جریان چطوری در موردم قضاوت میکننی ولی چون ادم قابل اطمینانی ندارم برای شماها تعریف میکنم .
جریان ازونجایی شروع شد که من تصمیم گرفتم از روی تنهایی برم کلاسای مختلف و تو همین جریان کلاسا با حسین اشنا شدم ولی خیلی دو دل بودم باهاش ارتباط برقرار کنم یا نه
تو قرار اولی که باهم گذاشتیم حسین منو به یه رستوران خیلی شیک برد و بعدش برام تاکسی گرفت و تایه مسیری منو همراهی کرد.
 
قرار بود که فردای این قر ار بود بهش جواب بدم که البته منم ازش استایل و رفتارای شیکش خوشم اومده بود
فرداش که دیدمش با یه لبخند ناز بهم نزدیک شد و بعد کلاس باهم یکم قدم زدیم و رفتیم تو پارک نشستیم رو نیمکت حسین بهم نزدیک شد طوری که نفساش بهم میخورد باورم نمیشد با یه نفس نفس یه مرد انقد دیوونه شده بودم چرا با نفسای شوهرم اینجورنمیشم خلاصه دوستی من و اون تا دو هفته دیگش به همین ر وال میگذشت که فقط همدیگرو تو رستوران و اینا میدیدم تا اینکه یروز منو دعوت کرد خونش و قتی وارد خونش شدم تازه متوجه شدم که اونم متاهله و از رابطه سکس با زنش لذت نمیبره.
 
اولش پشیمون شدم اما بعدش که حسین بهم نزدیک شد و برای اولین بار منو تو بغلش گرفت همه چی یادم رفت وای که چقد گرمای دستای مردونشو دوست دارم . دستشو میکشید لای موهایم نازمو میکشید و اسممو بخاطر سفیدی پوستم صدا میزد سفید برفی من . منم خیلی حال میکردم وقتی به گردنم نزدیک میشد و اروم اروم لبامو میبوسید دیوونم میکرد . یواش یواش منم پروتر شده بودم و لباشو باولع میخوردم و گردنشو میخوردم .وای یییی که صدای نفساش یادم میافته اب کوسم را میفته .حسین همینجوری که داشت لبامو میخورد با انگشتاش با کمرم بازی میکرد وقلقلکش میداد و اروم اروم میومد سمت پستونام وقتی لباسامو از تنم در اورد صورتشو چسبونده بود لای پستونام و تنمو بو میکرد و انقدر نوک پستونامو میک زد که بزور از خودم جداش کردم که اونم سریع سرش و از لای سینم در اوردو شروع کرد بخوردن گردنمو گوشم شل شل شده بودم ازم اجازه گرفت که شلوارمو دربیاره منم با شیطنت کونمو قنبل کردم سمتش گفتم اره عشقم عاشق حالتای مردونشم شلوارمو از پام در اورد و بعد رفت سراغ کسم داشتم میمردم از شهوت خیلی باحال با کوسم بازی میکرد و شورتمو در اورد وقتی کوسمو دید فکر کرد که کوسمو پروتز کردم چون کس من یکم زیادی چاقه نسبت به اندامم استخر هم که میرم وقتی را میرم کنار استخر همه کوسمو نگاه میکنن تابلو گوشتیه خلاصه حسین کف کرده بود سرش کرد ایندفه لای پاهام چه لیسایی میزد وای خدا خیلی حرفه ای زبونش و میکرد تو سوراخم و در میاورد و با چوچولم بازی میکرد طاقت نداشتم چند سالی بود فکر میکردم که میل جنسیم از بین رفته داشتم زندگی میکردم با حسین جونم دستم انداختم تو شرتش و کیرش و گرفتم داغ و نازک و دراز مالیدمش داشت حال میکرد شرتشو از پاش در نیاوردم.
 
فقط سر کیرشو کشیدم بیرون و شروع کردم به میک زدن و لیسیدن و یواش یواش شرتشو در اوردم . کل کیرشو میلیسیدم تخماشو میکردم تو دهنم و زبون میزدم که یهو طاقت نیاورد و لنگامو داد هوا با یه هول کیرشو کرد تو کوسم و تلمبه زد داشتم جر میخوردم من تا حالااز کون ندادم ولی اون لحظه انقد شهوتی بودم دلم میخاس یکی تو کسم بزنه یکی تو کونم ولی لذت کوس دادنم مانع پیشنهاد واسه کونم میشد عشقتم خیلی خوب به کسم حال داد و الان نزدیک یک ساله که باهم دوستیم و ماهی یکی دو باد منو میگاد از وقتی باهاشم رابطه سکسیم با شوهرم خیلی بهتر شده ولی بیشتر از عشقم لذت میبرم…
نوشته: هستی

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

2 دیدگاه دربارهٔ «میل جنسیمو برگردوند»

  1. خانمهایی که کیر کلفت برازنده کوسشونه تماس بگیرن
    ۰۹۳۹۳۶۳۱۲۹۸

  2. سلام
    خانومای خوشگلی که دوس دارن طعم شیرین سکس با یکی دیگه رو تجربه کنن ، لطفا پی ام بدن
    نیما هستم 35 از تهران
    شمارم : 09332870612

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا