سکس من و الاهه

سلام به دوستای گل سکسی خودم.
دفعه قبلی سکس خودم و زهره و الاهه رو نوشتم براتون که بعضی دوستان هم لطف داشتن و نظر دادن. بهمین دلیل منم گفتم ایندفعه سکس خودم و الاهه رو براتون بگم. خودمو که گفتم قدم 188 و وزنم هم 80 کیلو هست.
با الاهه قرار گذاشته بودم که یک روز تنها باهاش سکس کنم و سکسمون رمانتیک شروع بسه. حسابی خودمو آماده کرده بودم و تر و تمیز بودم و اتاق خواب رو پر از گل و شمع کرده بودم. الاهه که اومد خونه کمی نشستیم تا خستگیش در رفت و لباساشو در آورد و با یه تاپ و شلوارک مشکی نشست. منم یه آهنگ آروم گذاشتم و دستشو گرفتم گفتم بیا برقصیم و آروم باهم رقصیدیم. الاهه سرش روی شونه من بود و وقتی آهنگ تموم شد صداش زدم و تا سرشو بلند کرد من لباشو بوسیدم.
 
و لبامون خیلی زود روی هم قفل شد و لب بازی شروع شد. منم محکم کمرش گرفتم و به خودم فشار دادم و الاهه هم دستاشو انداخت گردنم. کمی که لباشو خوردم دستامو بردم زیر باسنشو به بالا فشار دادم و زود فهمید چی می خوام و سریع یه جهش کوچیک کرد و پاهاشو دورم حلقه کرد. منهم کمر و باسنشو گرفتم و آروم بردمش سمت اتاق خواب. اومد پایین و اتاقو که دید جیغ زد و محکم بغلم کرد و تشکر کرد و منهم بوسیدمش و آروم بردمش روی تخت و خوابید و پاهاشو باز کرد.
 
خوابیدم وسط پاهاش و تیشرتمو در آوردم و کمرمو لمس می کرد و دستامو دو طرف صورتش ستون کردم و سینه هامو گذاشتم روی سینه هاش و شروع به خوردن لباش کردم. پاهاشو محکم چسبوند به من و موهامو چنگ میزد. منهم حسابی لباشو و گوششو میخوردم بعد دستاشو آورد بالای سرش و منم دستامو کامل قلاب کردم توی دستاش و بردم بالای سرشو با اشتهای بیشتری لباشو خوردم. کامل روش خوابیده بودم و با اشتها لبهاشو و گوشها و گردنشو 5 دقیقه تمام خوردم. هردو حسابی داغ شده بودیمو حرارت از بدنمون میزد بیرون. دستامو بردم زیر تاپشو دادم بالا و نیم خیز شد تا در بیارم. منم تاپش و بعدش سوتینشو در آوردم. سینه هاش واقعا خوش فرم و گرد بودن و برای دختری با اندام الاهه که قدش تقریبا 175 بود سینه های سایز 75 یا 80 حسابی خودنمایی میکردن. آروم زبونمو از رو گردنش سر دادم سمت سینه هاش. آروم آروم آه و ناله هاش در اومدن و اون بوسه های صدا دار حالا جاشون رو به آه و ناله داده بودن.
 
صداش حسابی منو حشری می کرد. شروع کردم با هر دو دستم دوتا سینه هاشو گرفتم و مالیدم. توی دستم میچرخوندم و با زبونم نوکشونو لیس میزدم که حسابی برجسته شده بودن. زبونمو روشون میچرخوندم و کامل تا میشد دهنمو باز می کردمو سینشو میکردم توی دهنم. حسابی میخوردم سینه هاشو و گاهی آروم نوکشونرو گاز میگرفتم. اه و نالش همه جارو گرفته بود. گاهی ملافه رو چنگ میزد و گاهیم کمر منو یا موهامو منم که حسابی کیرم راست کرده بود میمالیدمش به کسش. الاه دیگه آروم و قرار نداشت میگفت ااااااااااههههههههههههههههههه ممممممممممممممممممممممم وااااااییییییییییییییییییییییییی بوخوووووررررررررررررررررررررررر مممممممممممممممممممممممممممممممممممم ااااااااااااااااااایییییییییییییییییییی … و منم حسابی میخوردم. 15 مین تقریبا داشتم سینه هاشو میخوردم که حسابی قرمز شده بودن و این وسط گاهی دستمو میبردم پایین و با کسش بازی میکردم . بالاشو میمالیدم. دیگه هر دو به مرز جنون رسیده بودیم. پا شدم که شرت و شلوارکشو در بیارم گفت صبر کن منم همزمان مال تورو در میارم.
 
هردو رو زانوهامون نشستیمو همزمان شرت و شلوارک همدیگرو در اوردیم و خوابیدیم روی هم و محکم همدیگرو بغل کردیم و الاهه منو چرخوندو اومد روم و عاشقانه و آروم شروع به خوردن لبم کرد و کسشو آروم میمالید به کیر من. منم بدنشو میمالیدم و بعد من چرخوندمشو همینطور هودیگرو میبوسیدیم. گاهی کوچولو و آروم و گاهیم شدیده لب تو لب.
 
دیگه صبرمون داشت تموم میشد . من میخواستم برم براش کسشو بخورم که گفت نه حسابی خیسه بکن دیگه نمیتونم صبر کنم. منو به پهلو خوابوندمشو رفتم پشت سرش و از پشت اروم کردم توی کسش واییییییییییییییییییییییییییییییییی داغو خیس بود و راحت رفت تو. دستامو دورش حلقه کرده بودم و سینه هاشو چسبیده بودم الاهه هم یه دستش روی ملافه رو چنگ میزد و یه دستشم موهای منو. منم آروم تا ته کیرمو کردم توی کسش و نگه داشتم و الاهه هرچی رو که میتونست با دستاش میگرفت و لباشو محکم فشار میداد بهم و گاز میگرفت. نفسش حبس شده بود و منم آرو انگشت دستمو بردم سمت چوچولش و شروع کردم مالیدنش که دیدم نفسشو محکم داد بیرون ااااااااااااهههههههههههههههه مممممممممممممممممممممممممممم واااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی اااااااااااخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ههههههههههههههه اااااااااااااااااااااااااااااههههههههههههههههههههههههههههههه و بدنشو محکم شروع به تکون خوردن کرد و ارضا شد منم کیرمو نگه داشتم که حسابی داغ شده بود. خوب که حرکتاش تموم شدن بیحال شد و منم آروم شروع به عقب و جلو کردن کردم. عجله نداشتم و دلم میخواست کیرم حالا حالاها توی کسش بمونه و حسش کنه.
 
الاهه هم که داشت نفس نفسای آروم میزد و منم با دستام بدنو کسشو میمالیدم و با کیرم توی کسشو نوازش میکردم . نفسامو میدادم روی گوشش و گردنشو میخوردم همزمان و جملات عاشقونه میگفتم بهش الاهه هم گاهی میخندید و اه و ناله میکرد. بعد به شکم خوابوندمش و پاهاشو کمی باز کردم و از پشت کردم توی کسش و روش خوابیدم و سینه هاشو محکم گرفتم و کیرمو تا ته کردم توی کسش و گفت ججججججججججججوووووووووننننننننننننننننننن اااااااااااااااااااااهههههههههههههههههههههههههههههههه عاشقتم میلاد جججججججوووووووننننننننننن بکن منو ااااااااااااهههههههههههههههههههه منم اه و نالم در اومده بود و با ریتمی کمی سریعتر شروع کردم به کردن کسش. گفتم الاهه جون میخوای کاندوم بزارم تا حسابی بکنمت. که گفت نه میخوام آبتم بریزی توی کسم. سکس عاشقونه بدون اون حال نمیده. منم قرص آوردم مگه میخوای ارضا بشی ؟ گفتم نه هنوز. گفت آفرین نگه دار اگه منو یه بار دیگه قبل از خودت ارضا کنی امشب یه سورپرایز خواهی داشت. منم گفتم اوکی.
 
ریتممو کمی تند تر کردم و بعد ازش خواستم بیاد روی من. ومد و نیم خیز نشست روم و کیرمو تا ته کردم توی کسش. کیر من یکم منحنی هست و رو به بالا و سیخ وامیسته واسه همین توی همچین پوزیشنایی راحت نقطه جی رو میماله. الاه شروع کرد بالا پایین شدن و گاهی هم کامل مینشست روشو باسنشو تاب میداد و خیلی حال میکردیم هردومون. حرکت های الاهه تند تر شد و منم حس کردم که نزدیکه و انگشتامو رسوندم به چوچوله الاهه و شروع به مالیدن کردم که جیغ و دادش رفت بالا و تند تند بالا پایین میشد. منم واسه اینکه حسابی تحریکش کنم گاهی سینشو و گاهیم چوچولشو و گاهیم هردوشو میمالیدم. حسابی عرق کرده بودیم. تمرکزمو گذاشتم رو چوچولش و تند تند مالیدم البته طوری که دردش نگیره که دیدم اومد پایین خم شد روم و شونمو گاز گرفتو ملافه تختو چنگ زد و بدنش لرزیدو توی همون حالی که شونم توی دهنش بود جیغ میزد تا صداش خیلی بیرون نره. مممممممممممممممممممم اااااااااااااااااهههههههههههههههههههههههههههههههههه واااااااییییییییییییییییییییی ااااااااااااهههههههههههههههههههههههههههه و بعد تند تند نفس میزد منم محکم بغلش کردم و چرخوندمشو نمیخواستم از حالش خارج بشه.
 
سریع خوابیدم روشو شروع کردم تلمبه زدن. اونم سریع داغ شدو کمرمو چنگ میزد و گاهی شونمو گاز میگرفتو گاهی کمرمو ناخن میکشید. من عاشق این کارم. منم تندتر تلمبه میزدم و باهاش همزمان اه و ناله میکردمو گاهی میگفتم الاهه عاشقتم اونم میگفت وای میلاد میخوامت. حسابی عرق کرده بودیم. که دیدم الاهه دوباره داره به ارضا شدن نزدیک میشه. منم تلمبه هامو عمیق و پرقدرت بجای کوتاه و تند انجام دادم تا کامل حسش کنه و خودمم چشمامو بستمو لبامو باز کردمو گفتم الاهه اونم گفت میلاد و کمرمو شل کردمو آبم ریخت توی کس لاهه و تا ته کیرمو کردم تو و ابمو که میریخت توی کسش حس میکردم و الاهه هم با این حرکت من ارضا شد و بیحال فقط نفس نفس میزد. منم خودمو رها کردم توی آغوشش و خوب که آبم خالی شد و کمی خوابید کشیدمش بیرون و پهلوی الاهه دراز کشیدم و همدیگرو ماساژ میدادیمو میبوسیدیم.
حسابی خسته بودیم. الاهه بعد از نیم ساغت بلند شد. فکر کردم میخواد بره. گوشیشو آورد و زنگ زد خونشون. به من اشاره کرد که ساکت باشم. گفت شب پیش زهره میمونه و نمیاد خونه. و چشمکی به من زد و تلفونو قطع کرد و گفت عالی بود. منم بوسیدمشو گفتم اره خیلی. گفت تم اتاقت خیلی رمانتیکه نیاز به کمی وحشی بازی داره و یه چشمک زد و فهمیدم به به به چه شود و محکم همدیگرو بغل کردیم.
….

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

2 دیدگاه دربارهٔ «سکس من و الاهه»

  1. سلام…بابا بخدا تا کی کلی تحریک بشم و نتونم سکس کنم….منم میخوام…تو رو خدا یکی به داد این جوون برسه ناکام نشه…..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا