گی شدنم با کمک ایوب

من پسری هستم که خیلی به نمی خوره کون بدم. هیکی و پرمو. اما راستش بر خلاف ظاهرم خیلی به حرارت بدن مرد جماعت حساسم. آرزومه که یک صبح که بلند شدم زن شده باشم.
راستش از دوران مدرسه یاد گرفته بودم که با خودم ور بروم. تو دوران دبیرستان کارم شده بود پیدا کردن چیزای شبیه به کیر و ور رفتن با خودم اما محیط کاریم و زندگیم جوری نبود که بتونم با کسی باشم. گذشت و من مشغول به کار شدم در شرکتی که چند تا همکار همسن و همسال خودم هم آنجا بودند. با هم کار می کردیم. یکیشون ایوب بود. دو سال از من کوچک تر بود. برخلاف سنش آم زرنگی بود. بچه تهرانسر بود. هر روز با هم درباره همه چیز گفتگو می کردیم. یک روز من و او تنها درباره رییسانمون حرف میزدیم. ما خیلی مودب نبودیم. تو حرفامون کس کون تا دلتون بخواد بوده و هست. محیط کاری ما هم علیرغم شرکتی بودنش خیلی خشک و بنگاهی بود.
 
اون روز بین حرف زدنامون از دهنم پرید و گفتم که اینام کیرشون تو کونمه. منظورم این بود که خیلی دارن ما رو اذیت می کنن. ولی نمی دونم ایوب ناکس چه چور فهمید که دلم کجاست. با اینکه اون حرفم خیلی بی اساس و پایه بود. . بهرحال نگاهی کرد و گفت خب چرا هوای ما رو نداری؟خودمو به نشنیدن زدم و دیگه او هم هیچ چیزی نگفت. فرداش خیلی تو فکرم بود. به خودم گفتم حالا یکی پیدا شد اما من بی عرضه استفاده نکردم. بهرحال چند هفته بعد که داشتیم با ایوب توی محوطه راه می رفتیم ایوب توی یک فرصت از عقب یکم خودشو چسبوند به من. سریع کنار کشیدم. اونم دیگه کاری نکرد. چند دقیقه بعد به خودم فحش می دادم که کیر به این جوونی رو ول می کنم فقط چسبیدم به خیار سالادی. اما با این همه نمی تونستم و روم نمی شد ازش طلب کام بکنم. روم نمی شد.یک چند روز با خودم کلنجار می رفتم.
 
تا اینکه تصمیم گرفتم از ایوب کام بگیرم.یک روز که با ایوب توی صف ناهار بودیم خودم یک کم چسبوندم بهش. قلبم داشت تند تند می زد. ولی زود خودمو عقب کشیدم. دوست داشتم اون فهمیده باشه. ولی انگار نه انگار فهمیده بود تشنمه.طی چند روز آینده دو سه بار کونم بهش مالیدم.اونم بدش نیومده بود. گرماشو حس می کردم. فقط به فشار دادن خیلی کم اکتفا می کرد. نگاهمون به هم عوض شده بود. ولی با هم چیزی نگفته بودیم. فکر می کردم اون هم تازه کاره. اما نه. چهار روز از اون ماجرا گذشته بود که خیلی رک بهم گفت سیا پنج شنبه خونمون خالیه. چرا نمی ایی خونمون.گفتم چی؟ گفت بابا مامانم میرن شهرستان. بیا یک کم حال کنیم. تخمه ای، آبکی و فیلمی شاید یه چیزی؟ این یه چیزیشو با یه حالتی گفت. گفتم باشه. هنوزم اون چیزیش منو حشری می کنه. اولین بار بود که یکی می خواست با من باشه.
خدا خدا می کردم پنج شنبه بشه و من برای اولین بار تو همه این سالها مزه کیر بیاد تو دهنم. آنقدر فیلم سکسی دیده بودم که خودمو تو انواع پوزسشن ها تجسم می کردم. روز قبلش رفتم حموم . خودمو با تیغ سفید و صاف کردم. دو سه جای بدنم رو هم زخم کردم. با کلی مصیبت کونم رو زدم. خیلی سخت بود. اصلا نمی تونستم. بدبختی اینکه پر مو هم هستم. چقدر آزار دهندس. بهرحال پنج شنبه رسید و من با ایوب رفتیم خونشون. نامرد بلد بود. اول یک ویسکی آورد. من تو دلم هم می ترسیدم و ابا داشتم و هم داشتم برای تجربه اول خفه می شدم. چون بار اولم بود کاری نکردم. ایوب گفت نمی خواهی کاری کنی. گفتم بلد نیستم.تو بگو.
 
اومد نزدیکم و شروع کرد به مالیدن پاهام. بعد گفت بخواب. خوابیدم. جیکم در نمی اومد. خیلی قشنگ ماساژم می داد.
رسید به کونم. حسابی رفته بودم تو حال. شروع کرد به انگشت کردن. کونمو خوب شسته بودم. پرسید تمیزه. گفتم آره. عزیزم. خیلی نرم گفتم. من تو حال بودم و اونم کونمو گشاد می کرد. یهو گفت نمی خوای کیرمو بخوری.
گفتم حتما. وقتی سرمو بالا آوردم و کیر گنده شو دیدم. یک لحظه خجالت کشیدم. سرم انداختم پایین. گفت چی شد. گفتم هیچی . یک خورده که گذشت بلند شدم رفتم سراغ کیرش. اول مالیدم. قبلا چیزای کلفت به هوای کیرمتو دهنم کرده
بودم ولی کیر ایوب یک چیز دیگه بود.
 
وقتی می خوردمش داشت آبم می اومد. اونم بعد اینکه دید دارم از حال می رممنو خابوند و ترتیبمو تو چند دقیقه داد. آبشو ریخت تو کاندوم اما چه گرمای دوست داشتنی. منم آبمو رفتم ریختم تو دستشویی. وقتی ارضا شدم عین سگ پشیمون شده بودم. خیلی تو خودم بودم. با خودم وعده کردم دیگه سمت این گه خوری ها نرم. اما یک روز که گذشت باز دلم می خواست. تا یکسال با ایوب رابطه داشتم. تا اینکه به خاطر همین روابط از کار بیکار شدم. فقط فهمیده بودم خیلی مرد دوست دارم…
 
نوشته:‌ سیا

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

1 دیدگاه دربارهٔ «گی شدنم با کمک ایوب»

  1. ماساژ فوق العاده به روشهای مختلف تا مرحله لذت نهایی 09351260417

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا