کیر ۱۹ سانتی

سلام. من میلادم. 27 سالمه و یزد زندگی میکنم. خاطره ای که میخوام براتون بگم مربوط میشه به هفته پیش
راستش حشرم خیلی زده بود بالا. یه پسره بود که قبلا بهش وب کون داده بودم و خیلی ازم خوشش اومده بود. تو کفم بود که بکنتم. گاهی اس ام اسای سکسی میدادیم. اما راستش میترسیدم. اون هفته دلو زدم به دریا و گفتم ممد بیا بریم. خونه خالیش حومه شهر بود. منم بهش گفتم بیا دنبالم تو راه واست ساک میزنم. خیلی حال میده. ساعت 6 عصر قرار گذاشتیم. اومد دنبالم. نشستم جلو و راه افتادیم. تو جاده که افتادیم دستمو گذاشتم رو کیرش. گفتم شستیش گفت آره. حس میکردم که نیم خیزه. بیرونش آوردم. اونم چیزی نگفت. نیم خیز بود. رفتم پایین و آروم سرشو لیس زدم. و کم کم کردم تو دهنم. گفت زیاد تند نخور که تصادف نکنیم. منم آرم کیرشو که سیخ شده بود میخوردم. عجب کیری بود. از عکساش که بهم نشون داده بود و از تو وب بزرگتر بود انگار. یه 19 سانتی میشد. یه 10 دقیقه ای آروم خوردمش، که گفت میخوای بریزم تو دهنت، گفتم نه خوشم نمیاد. اونم ریخت تو دستمال کاغذی. بعدش فهمیدم قرص سیلدنافیل خورده که اینقد دیر آبش اومده. تا برسیم یه بار دیگه هم خوردمش.
 
نیم ساعتی تو راه بودیم و رسیدیم به یه خونه که جای نسبتا پرتی هم بود. با ذوق و شوق رفتیم داخل و منم که شورت زنونه قرمز پام بود لخت شدم. اونم داشت میمرد بازم حشر شد. من سینه هام دخترونست و کونم تپل و نرمه و کمی هم تپلم. اونم سریع لخت شد و اومد رو تخت خوابید روم. یه کم لب گرفتیم از هم و شروع کرد به مالوندن کیرم. منم کیرشو که داشت سفت میشد گرفتم تو مشتم. گفت بخورش و واسه کردنت آمادش کن. منم شروع کردم. اونم که حسابی حشری شده بود کونمو از رو شرت میمالید و میگفت جووووون. بخور میلاد. سفت که شد گفت پاشو بریم تو حموم. رفتیم حموم. دوش آب داغو زد و تو بغل هم رفتیم زیر دوش. یه قوطی وازلین آورده بود و بدنمو با اون چرب کرد و حسابی ماساژ داد و مالید. بعد اومد سراغ سوراخم و مالوندش و خوب چربش کرد. منم که قبلش خوب تخلیش کرده بودم داشتم حال میکردم. اول با انگشتش بازش کرد و سر کیرشو گذاشت دمش. منم آهم رفته بود به آسمون. آروم سرشو کرد توش. بگم که زیاد تنگ نیستم و راهش بازه چون با خیار گاهی حال میکنم. همونجور سرپا بودیم که کیرشو آروم کرد تو کونم و آروم عقب جلو کرد. بعد فشارم داد پایین و حالت سگی شدیم.
 
بعد تلمبه زدنشو تندتر کرد. تاپ تاپپ تاپپ. داشتم میرفتم تو فضا. یه کیر دراز و خوش تراش و کلفت داشت تو کونم عقب جلو میرفت. اینقدر کرد تا آبش اومد. حشر شده بودم. آبشو ریخت تو صورتم. دوس داشتم رو تخت فنری بهش بدم خیلی حال میده. بهش گفتم و رفتیم تو اتاق. بعد یه ربع ساعتی که استراحت کردیم و میوه خوردیم، من به شکم خوابیدم و یه بالشت گذاشتم زیر شکمم تا کونم خوب قلمبه بشه اونم انگار حشرش نمیخوابید کیرش باز مثل سنگ شده بود. خوابید روم و یه وری شد و کیرشو کرد تو کونم. وحشی شده بود. خیلی تند میکرد اما حال میداد. یه کم که تلمبه زد گفت حالا برگرد به پشت بخواب و لنگاتو بده بالا. اینجوری هم حسابی منو کرد و بعدشم آبشو ریخت رو سینم. دیگه نا نداشت. میگفت میخوام باز بکنمت اما کیرم بلند نمیشه. همه این کارا یه یک ساعتی طول کشید و بعدش یه چایی گذاشتیم خوردیم و رفتیم حموم. اما باز تو حموم انگار کیرش داشت بلند میشد. یه بار دیگه هم اونجا کیرشو خوردم و کرد توش و ایندفعه اندک آبی که واسش مونده بود! رو ریخت تو کونم.به هرحال خیلی حال داد.
 
میلاد

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

1 دیدگاه دربارهٔ «کیر ۱۹ سانتی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا