کردن کون مرد دوره گرد

سلام
من تو یکی از روستاهای استان گیلان به دنیا اومدم . الان 33 سالمه . داستانی که میخوام تعریف کنم مربوط به کلاس اول دبیرستان میشه که تازه به سن بلوغ رسیده بودم …

 

این رو بگم که اون موقع ها با توجه به اینکه بچه درسخوان و مثبتی بودم از نظر مذهبی هم سعی میکردم حلال و حرام را رعایت کنم و همیشه از نظر من سکس و خود ارضایی گناه بزرگی بود . خیلی بچه تر که بودیم با توجه به این که در محیط روستا بچه ها با دیدن سکس گاو و گوسفند و مرغ و خروس چشم و گوششان زود باز میشه با پسر عموها بازی سکسی می کردیم و مثلا زن و شوهر میشدیم و کنار هم میخوابیدیم و شلوار همو در می آوردیم و کیرای کوچیکمون رو روی کون طرف مقابل میذاشتیم بی آنکه دخولی بتونیم انجام بدیم . اما بعد بازی پشیمان می شدیم و قول میدادیم به کسی نگیم و از این حرفا …. بگذریم همونطور که گفتم من اون موقع تازه به بلوغ رسیده بودم و تو کتاب دینی و غیره هم گفته شده بود حتما باید نماز بخوانم و من هم سر وقت نماز میخوندم و روزه میگرفتم.( خریت محض دیگه، اون موقع حالیم نبود که نماز و روزه همش کوس شعره )

 

یه غروب خنک و دلپذیر اردیبهشتی بود و ما طبق معمول تو روستا همون اول شب رو ایوون خونه نشسته بودیم و داشتیم شام می خوردیم و با توجه به اینکه تو روستاهای شمال خونه ها از هم خیلی فاصله دارن شنیدیم یه صدای غریبه ای میاد . داداش بزرگم که با ما زندگی میکرد به من گفت برو ببین کیه . من رفتم کناررودخونه کوچیک کنار باغمون دیدم یه مرد فروشنده دوره گردی با لهجه مازنی همراه با کوله بارش که پارچه بود نشسته و میگه دادادش غریبم و گرسنه هستم و جای خواب ندارم. منم بردمش خونه شام خورد و کمی صحبت کرد که چطوری تو روستا مونده و شب شده و رفیقاش رو گم کرده . اینم بگم که میگفت مال اطراف بابله. به رسم مردم روستا ما هم زود باید میخوابیدیم و سه تا تشک کنار هم پهن کردیم و رفتیم زیر پشه بند (فصل بهار پشه ها هم سرو کلشون پیدا میشه) . یه طرف داداشم خوابید و وسط من بودم و طرف دیگه هم اون مرد غریبه . بی هیچ فکر و خیالی گرفتیم خوابیدیم . اواسط شب بود که دیدم یارو با باسنش هی به من نزدیک میشه . اولش من ترسیدم و خودم رو جمع و جور کردم و یکم هلش دادم که یعنی نمیخوام . بعد ده دقیقه یارو مثل اینکه بدجور هوس کیر کرده بود دوباره باسنش رو سمت من داد.

 

واقعا از یک مرد چهل چهل و پنج سال بعید بود. منم که بدجور شهوتی شده و بودم و از طرفی تا حالا سکس واقعی رو تجربه نکرده بودم یواش شلوارشو کشیدم پایین و آب دهانم رو که از ترس و شهوت بدجور غلیظ و ژل مانند شده بود گذاشتم دم سوراخشو یه ذره هم به کیرم مالیدم که آب شهوت از سوراخ ش کل شورتم روخیس کرده بود . بعد یواش از ترس بیدار شدن برادرم کیرم رو با ترس و لرز گذاشتم رو سوراخ کونش که انگار کس زن جنده بود و بدون اینکه بتونم تلنبه بزنم کیرمو تو کونش نگه داشتم و بعد از یه مکث کوتاهی آبم با فشار زیاد تو کونش خالی شد … .از اون لحظه از ترس اینکه بخواد تجاوزی به من بکنه تا صبح نخوابیدم و البته صبح خودمو زدم به خواب اونم پاشد با برادرم صبحانشو خورد رفت پی کارش .

 

منم بعد از اینکه مطمئن شدم رفته اومدم صبحونمو خوردم از اونروز دچار پشیمانی بودم که چرا این کار رو کردم و مثلا نکنه این ایدز داشته میخواسته من رو آلوده کنه . بعد تو کتابا میخوندم که ایدز ممکنه 10 سال تو بدن فرد بمونه بعد خودشو نشون بده. خلاصه هروقت یاد اون روز می افتادم کلی استرس می کشیدم . تا کم کم فراموش کردم ….

 

ببخشید که زیاد بلد نبودم آب و تاب بدم و سکیش کنم . هرچه واقعیت بود و بعد این همه سال تو ذهنم مونده بود نوشتم. شهریور 96

 

نوشته: گیله مرد

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

2 دیدگاه دربارهٔ «کردن کون مرد دوره گرد»

  1. سلام محمدم از شیراز خوشگل و قد بلند با یه کیر 19 سانتی خوش فرم.اقایون استان فارسی و شیرازی که دوست دارن کونشون حال بیاد و خانمهایی شیرازی
    که دوس دارن کسشون گشاد بشه با یه کیر کلفت بیان واتساپ یا تلگرام.09304719486

  2. محمدم21 سالمه مفعولم هرکی کون خواست پیام بده فقط مشهدی باشه ایدی تلگرامم lovemashad@

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا