گلهای داوودی

سلام دوستان میخوام براتون داستان سکسم را بنویسم.
این داستان کاملا واقعیست.
اول بذارید خودم را معرفی کنم.
اسمم داریوش هست 28 ساله کیر کوچیکی دارم و عاشق دادن.
در ضمن من نابینا هستم و کون دادن را خیلی دوست دارم و دانشگاهم را هم تموم کردم و چون بیکارم این برام منبع درامدی هست و دارم از این راه کسب درامد میکنم.
میخوام خاطرات سکسم با یکی از مشتریام را براتون تعریف کنم.
در ضمن این را هم اذافه کنم خانه از خودم هست.
یکی از مشتریام در همسایگی ما زندگی میکنه و چون من خجالت میکشم خودم به شخصی بگم بیاد من را بگایه این موضوع را به دوستم که چندینبار با هم سکس داشتیم گفتم و دوستم این موضوع را به همسایه منتقل کرد و با 200000 تومان زیرش رفتم.

 

همسایه ما مردی 35 ساله متعهل و دارای یک فرزند پسر 10 یا 11 ساله و دختری 15 ساله هست.
ببخشید من نمیتونم زیبا بنویسم آنچه را که اتفاق افتاده ساده بیان میکنم.
و چون نمیبینم نمیتونم اندامش را براتون توصیف کنم فقط میتونم بگم کیرش بسیار کلفت بود وقتی لمثش کردم.
و سوراخ کون من واقعا خیلی تنگ هست به حدی که حتی انگشت اشاره به سختی توش میره البته با کرم یا صابون کیر توش میره ولی خیلی اذیت میشم و هربار که دادم کلی اشک ریختم و اون کسی هم که داره میکنه وقتی گریه من را میبینه وحشیانه میکنه و کسی که میگایه بسیار لذت میبره چون دهانه های کونم کیرش را سفت فشار میده و همین تنگی به او حال میده و به من بدبختی.
خب بریم سر اصل مطلب همسایه به خونه ما اومد.
همینکه وارد خونه شد دستش را توی شلوارم کرد کیرم را توی دستش گفرت محکم به طرف خودش کشید من فقط فریاد میزدم و التماس میکردم و اون نامرد فقط میگفت من 200000 تومان دادم تا نهایت لذت را ببرم.
با یک دست کیرم را گرفته بود مدام میکشید و با دست دیگش لباسهام را از تنم در میاورد.
وقتی شلوار و شرتم را هم دراورد از تعجب دهانش باز مونده بود و همین سبب شد ناخداگاه کیرم را رها کنه فقط چند مرتبه بگه چه هلویی! چه قند عسلی در همسایگی ما بوده خودمون خبر نداشتیم.
منظورش کیر و کونم بود که موهاش را تمیز کرده بودم من همیشه قبل از اومدن مشتری به کمک دوستم تمام موهای بدنم حتی زیر بغلم را تمیز میکنم.
بریم سراغ همسایه خشن بعد از اینکه کیرم را وحشیانه کشید دستش را روی پشتم قرار داد آورد پایین تا به سوراخ کونم رسوند بعد همینطوری که ایستاده بودم انگشتش را میخواست توی کونم کنه که به خاطر تنگی یکهو فریاد زدم و از فریاد من خوشش اومد مجدد انگشتش را با شدت زیاد فرو کرد که از درد خودم را روی رختخوابی که روش ایستاده بودیم انداختم.
و همین آغاز بدبختیهای من و وحشیگریهای همسایه شهوتی بود.

 

همینطور که نشسته بودم پاهام را با دستانش کشید طرف خودش بعد روی پاهام نشست مثلا میخواست وحشیگریهای خودش را از دلم در بیاره همینطوری که با من صحبت میکرد مدام بوسم میکرد چیزی را پایین پام حس میکردم که به پام کشیده میشد بعد از چند دقیقه متوجه شدم مهربونیهاش با من علتش چی بوده ایشون از ندیدن من استفاده برد و دو تا پایم را با طناب محکم بست و مهربانیش هم به این دلیل بود که من متوجه نشم پام را داره میبنده وقتی اعتراض کردم یک سیلی محکم به گوشم زد و گفت من 200000 تومان دادم ازت تا جایی که جا داره بهره کشی کنم.
بعد از بستن پاهام من را خواباند و روی شکمم نشست و با طناب دیگه دستانم را هم بست.
بعد من را به صورت سگی خواباند با انگشتش هرچه توی کونم فرو کرد نرفت بعد ناراحت شد کیر کلفتش را با تمام قدرت توی کونم فشار داد فقط داشتم فریاد میزدم کمک میخواستم کیر به اون کلفتی تا نیمه رفت توی کون به این تنگی حال فکرش را بکنید اون چه حالی داشت میکرد.
و نامرد تا نیمساعت از ساعت یک شب تا ساعت یک و نیم فقط داشت میکرد که به گفته خودش کون ازش خون اومد چون من خونها را نمیدیدم به همین دلیل میگم به گفته خودش. واقعا اون شب وحشتناک بود برای من بعد از اینکه نیم ساعت گایید کیرش را دراورد از کونم همین که کشید بیرون انگار روده هام را آتیش زدند دستام هم بسته بود نمیتونستم سوراخم را بمالونم هرچه هم بهش میگفتم با تمسخر میگفت 200000 تومان دادم برای کلیه خدمات.
خب بعد از دراوردن کیرش از کونم من را به پشت روی تشک خواباند و روی شکمم نشست و با هم مهربان بود و صورتم را بوسید و زبونش را توی دهنم کرد و چرخوند و بهم میگفت عزیزم ببخشید من دست خودم نبود من را ببخش
بهم گفت دهانت را کامل باز میکنی توی دهانت را ببینم عزیز من؟

 

منم غافل از اینکه چه نقشه ای داره همینکه دهانم را باز کردم کیر کلفتش را ئارد دهانم کرد و با دست و پای بسته فقط تکون میخوردم البته این ران هم بگم کیرش رو به روی چشمهام بود ولی چون میدونست نمیبینم با خیال راحت کیرش را آزادانه جلوی دهانم نگهداشته بود و همینکه دهانم باز شد تا آخر رفت توی دهانم.
و چون به خاطر تنگی کونم نتونسته بود به راحتی توی کونم تلمبه بزنه توی دهانم تلمبه میزد.
و بدترین زمان اومدن آب بد بوش توی دهانم و نامرد کیرش را از دهانم درنیاورد تا زمانی که آخرین قطره آبش را خوردم.
و این همخوابی وحشیانه و واقعا سخت ساعت دو و نیم صبح به پایان رسید.
و 200000 تومانم را داد و دست و پام را هم باز کرد و یک لگد وحشیانه به کونم زد و رفت.
سعی میکنم خاطرات با سایر مشتریانم را هم براتون بذارم.
البته اگه دوستان سکس میخوان من هستم.
و اگه خانمم باشه اشکالی نداره ولی حتما یک آقا هم با این خانم باشه چون من خانم را نمیکنم و میخوام اون خانم و آقا من را بکنند.
من از استان خراسان رضوی هستم.

 

 

نویسنده: :. :.: :.

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

5 دیدگاه دربارهٔ «گلهای داوودی»

  1. داریوش

    سلام دوستان من داریوشم آیا کسی برای فتح کردن کونم اعلام آمادگی میکنه؟
    سعی میکنم با مشتریانم کنار بیام اگه در سکس اذیت نشم پول نمیگیرم یا حد اقل خیلی کم میگیرم ولی اگه خیلی اذیت بشم و یا سکس دهانی انجام بدم پول میگیرم.
    لا پایی هم پول نمیگیرم

    1. بچه کجایی؟اگه اصفهان ساکنی بهم زنگ بزن که تورابه ارزوت برسونم بچه کونی .

  2. اِدریس

    یه خانوم خوب بوشهری بهم پیام بده، پایه همه جور سکس هستم.ایدی تلگرامم :Apache_2000

  3. کدوم شهری عزیزم.؟؟ منم مال مشهدم‌بگو بیام یه حال اساسی باهم بکنیم. البته نه مثل همسایه ی وحشیت.خیلی آروم و رمانتیک.عشقی.این جیمیلمه،دوست داشتی جیمیل بزن.پولتم میدم نگران نباش.سکس با یه پسر رو خیییلی دوس دارم،منتظرم
    [email protected]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا