منم برای اولین بار کون دادم

سلام.
باید دیگه منرو بشناسید من شوهر شهین هستم. یک شهرستانی متعصب که پس از تحصیل و ازدواج در همون شهزمون با یک دختر زیبا از یک خانواده مذهبی در تهران کار گرفتم و پس از مدتی بخاطر پشتکار و سوادی که داشتم مدیر یک قسمت از شرکت شدم با هشت نقر کارمند زیز دستم. برای یاد اوری خلاصه ای از زندگی خودم براتون میگم:
زنم شهین خیلی زود استخون ترکوند و هر روز زیبا تر و سکسی تر میشد و گفتم که لوازم منزل که خراب میشد از بچه های همکار میخواستم برای تعمیر بیان و هر کدام که یکبار میومد منزل ما فوری با من رفیق فابریک میشد. و دوست داشت باز هم بیاد و میومدند به بهانه حکم بازی و یا تخته نرد. که من فکر میکردم چه آدم با خالی هستم.بمرور متوجه آرایش کردن های زنم و خوشگل شدنش شدم مخصوصا وقتی دوستی قرار بود بیاد. و دیگه چادر را هم کنار گذلشته بود و منهم که جو گیر شده بودم بدم نمیومد که زنم مدرن باشه و بخودش برسه .
یکی از همکارها که اسمش رضا بود به بهانه های نختلف بیشتر میومد خونه ما نون میخرید برامون میاورد میوه میاورد و میومد شیشه هاو تمیز میکرد. یکروز متوجه نگاه غیر متعارف رضا به زنم شدم. خودم رو که به اونراه زدم دیدم نخیر این نگاه به زنم ادامه داره برگشتم به شهین که پشت سرم روی مبل نشسته بود نگاه کردم دیدم وای چه خوشکل شده زنم آرایش کرده کمی از سفیدی سینه هاش پیدا و دامش که در حالت عادی بلند بود تا روی زانوش بالا اومده و ساق های سفید و خوشکلش لخت لخت بدون جوراب در معرض دید . وقتی نگاش کردم خودش رو جمع کردو دامنش رو کشید پایین. این ماجرا کنرو عصبی کرد چون هنوز لایه هایی از غیرت را داشتم. ناراحت بودم و رفتارم عصبی شده بود که رضا پاشد رفت و زنم هم رفت اطاق خوابو دمر افتاده بود روی تخت.. رفتم توی اطاق که دعواش کنم که دیدم وای لخت لخت شده و با یک شورت افتاده روی تخت. اما بجای دعوا مسخ بدن محشر زنم شدم. اونقدر زیبا و سکسی بود که عصبانیت منرو نه تنها برطرف کرد که کیرم هم براش نیمخیز شد.رفتم کنارش خوابیدم و شروع کردم به دست مالی کردن بدنش رون هاش باسنش و سینه هاش اما او مثل همیشه عکسالعمل خاصی نشون نمیداد..اما من با نگاه کردن و چند دقیای مولوندنش آبم میومد

من کلا مرد ریزه میزه ای بودم و خیلی وقت ها کیر کوچکم رو نکرده توش آبم میومد و میخوابیدم. و این شروه ماجرا بود ماجرای بیغیرتی من نگاه هیز رضا به زنم حالا داشت به دلم مینشست. زنم بی تفاوت روی تخت افتاده بود آهسته و با احتیاط که نکنه بدش بیاد در گوشش گفتم امشب چقدر خوشگل شده بودی رضا بد جوری میخت بود امشب که تا اینرو گفتم یهویی منرو بغل کرد و چنان بخودش فشرد و چنان لبی از مکید که لبم ورم کرد.. اونشب فهمیدم که بله زنم مرد میخواد رضا رو میخواد .چنان از این موضوع حشزی شده بودم که کیر هفت هشت سانتی من شاید ده سانت راست شده بود و شهین کیرم رو گرفت و از لای شورتش گذاشت تو کسش. فکر نکاه خریداری رضا و هیکل بلند و چهار شونه ش دوتای مارا حشری کرده بود اونشب من تونستم چند دقیقه ای تلمبه بزم و برای اولین بار آب زنم رو آوردم. اونشب فهمیدم زنم مرد قوی و بکن میخواد فهمیدم نیاز طبیعی به سکس داره و اصلا غیرتی که دیگه نشدم هیچ با تصور این هیکل زنم لخت تو بغل دوست خوش هیکلم بیشتر هم حشری میشدم.
خلاصه از فردا پس فردا زنم علنی و حلوی روی من با دامن و شلوار های خیلی کوتاه و پستونهای بیشترش بیرون و با نکاهاش کیر رضا رو راست میکرد و من دیگه لذت دنیا رو میبردم که جنین زنی دارم که چنین کیری و ظرف چند دقیقه راست میکنه. رضا چنان کیری داشت شاید سه برابر من و من هم عاشق کیر دوستم شده بودم چه عظمتی داشت . نه من نه ک.نی بودم و نه کی بودم تنها لذتی که میبردم این بود که این کیر رو زن من راست کرده. رضا دیگه وقتی میومد خونه ما فوری لخت میشد و فقط با یک شورت هیکل مردونش و کیر قوی هیکلش هم منرو و هم زنم رو دیونه میکرد بطوری که گاهی خودم میرفتم کنارش و کیرش رو از شورتش در میاوردم و میدادم دست زنم که بوس بوس کنه بعد همه قد و بالای کیرش رو لیس بزنه و بعد براش بزاره توی دهانش و میک بزنه و بخوره و عشق میکردم وقتی بیشتر طول این کیر درشت را زنم میکرد توی دهانش و وقتی زضا موهای زنم رو میگرفت و کیرش رو فشار میداد توی دهان رنم. .
خلاصه کنم رضا تا چند ماه میومد و با شهین مثل دو عاشق سکس میکردند و من هم کماکان آبم میومد و میریخت توی شرتم.. تا اینکه همکار های دیگه که اون ها هم زنم رو دوست داشتند برای رضا زدند و پاشو از خونه ما انداختند اما من میدونستم زن خشزی من مرد میخواد و و همینطور بجه های دیگه قسمت هم زنم را میخولستند و عاشقش بون و به بهانه های مختلف میومدند و با زنم میخوابیدند و آب منرو هم میاوردند. نمیدونید چه حالی میکردم با زنم وقتی این همه پتانسیل داشت هر روز بیشتر عاشقش میشدم.

 

یک روز بعد از ظهر یکی از دوستانم آمد و و تا وارد شد رفت زنم رو بغل کرد و لب تو لب همدیگر را لخت کردند و دوستم نشست روی کاناپه و زنم که الهی فداش بشم نشست روی کیر کلفت دوست شوهرش و دهکارم سینه ای زنم رو میمالید و زنم بی مهابا روی کیرش بالا و پایین میکرد و آق و اوخش منرو میکشت. در خهمین حین بود که در خونه رو زدند نگاه کردم دیدم یکی دیگه از کارمندام هست گفتم فلانی اومده و انتظار داشتن زنم جدا بشه اما دوستم بدون اینکه کیرش رو از کسش در بیاره بلندش کرد و بردش توی اطاق و افتاد روز عشق زندگی من به تلمبه زدن. هنوز دوستم که زنگ زده بود به بالا نرسیده بود که یکی دیگه از دوستام زنگ زد و دوتا از کارمندام اومدن توی حال نشستن و باصدای آخو اوخ زنم فهمیدند دازه به یکی کس میده.کی من هم که تابلو برای زنم راست بود.
حالا یکی داشت زنم رو میکرد و دو تا دیگه از کامندانم هم با کیر راست منتظر بودند برای زنم که لذت ببرند و من دیگه تو اوج آسمان بودم بخاطر چنین زنی که مال من بود. که سیر نمیشد از کس دادن به دوستای شوهرش. رفتم لای در را باز کردم که بگم بابا دو نفر دیگه اینجا هستند که دیدم زنم قمبل کرده و برگشته کیر دوستم رو گبفته و داره میماله به سوراخ کونش وای چه منظره ای. گفتم فلانی و فلانی هم آمدن اینجا زود باشبد. که زنم گفت باشه بگو بشینند نزاری برند و و به دوستم که داشت میکزدش گفت بکن توش بکن تو کونم که من گفتم جون و رفتم داخل و سر کیر دوستم رو کردم توی دهانم و با زبونم حسابی خیسش کردم و و بعد اب دهانم رو که با مزه کیری که داشت زنم رو میکرد آب افتاده بود رو با زبونم حسابی مالیدم به سوراخ کون معرکه زنم و بعد سر کیر دوستم رو گرفتم و با شستم چپوندم تو کون زنم و به دوسنتم گفتم سفت بکن زن خوشگلم رو و شاهد فرو رفتن تدریچی گیر کلفت دوستم بودم توی کون زنم. شهینم هم خوشدش میومد و ناله هوس میکرد و هم میگفت یواش لعنتی یواش . شهین اصولن با کون دادن مخالف بود ولی من اونقدر به گوشش خوندم که چه کیفی میکنی بزار از کون بکننت. حیفه این کون که کرده نشه و بهش میگفتم لذت بخش ترین سوراخ. سوراخ کونه ازم پرسیده بود مگر تو هم کون دادی که الکی گفته بودم که آره و اینکه چه حالی میده و اینکه من عاشق این کیرایی هستم که میان تو رو میکنن که منرو هم بکنن اما تا تو هستی کی میاد شوهر مردنی تو رو بکنه. که کلی خندیده بود و حالا داشت کون میداد و نصف کیر دوستم رفته بود داخل دویاره نصف کیرش و که بیرون بود رو لیس زدم تا زنم کمتر درد بکشه دور سوراخ کون زنم رو هم با زبونم حسابی لوبریکیت کردم وای که چه حالی میداد دستم رو بردم از زیر که کس زنم رو بمالم که دستم پر آب کس زنم شد الهی که فداش بشم داشت به دوستم کون میداد و آب کسش جاری بود داشت حال میکرد دست خیسم رو بردم جلوی دهان دوستم گفتم آب کس زنمه میخوری ؟ .ه دست راستش رو از لمبر کون زنم برداشت و دست شوهرش رو گرفت و تا مچ دست من رو کرد توی دهانش و مک میزد آب کس زنم رو . خیلی خوشم اومد و یدونه لب از ک.ن کن زنم گرفتم و یدونه بوسه به کیرش زدم همزمان چند سانت دیگه داد تو کون زنم که هم در داشت و هم لذت. سرم رو بردم نزدیک گوشش و پرسیدم چطوره حال میکنی با گون دادن. گفت آره و یهویی جیغ کشید که ارهههه خیلی حال میده میخواهی بهش بگم بعد از اینکه کون من گذاشت بگم تو رو هم بکنه. مثل اینکه بدم نیمد از پیشنهادش برای تجربه برای اولین بار اما نمیشد دو نفر پشت در منتظر بودند گفتم نه باشه برای بعد. تو هو حواست به کیر کلفت این دوست کیر کلفتم باشه بیشتر کیر رفته بود توی کون زنم بلند شدم و داد زدم سر دوستم که بکن دیگه بکن تا دسته کیرتو تا دسته بزار تو کون زنم بزار زنم حال کنه باتمام کیرت تو همه کونش دوستم گفت من فدای زنت میشم مدیر جان قربون هم کسش و هم کونش میرم و یهویی تا دسته چپوند و جیغ زنم و حالا فرو رفتگی کشاله های دوستم پسبیده بود به لمبر های کون زنم دو تایی داشتند بهم میمالوندند باسن کعرکه زنم داشت خودش رو فشار میاورد به کشاله های دوستم به دوستم با تشر
گفتم تلمبه بزن تو کون خوشگل زنم یالله مرتیکه میخوام ببینم میتونی ک.ن زنم رو جربدی تلمبه بزن لا مصب حال میکنی با کون زنم. ؟ گفت من میمیرم برای زنت حاضرم تا صبح بکنمش اگر شما اجازه بدی. گفتم حالا ابت رو میاره از زنم پرسیدم شهین جان تو هم حال کردی با کون دادن به این یکی از دوستام که وسط آخ و اوخش گفت آره شوهر جونم کیر کلفت و باحالی داره این کارمندت و برگشت و بدوستم گفت ایی جون قربون کیرت میرم بازم میایی زن مدیرت رو بکنی دوستم بت چشم های خمارش در حالیکه داشت بکون زنم تلمبه میزد نگاهی به من انداخت و من اشاره کردم که بگو آره میام. . دوستم گفت هر شب میام میکنمت اصلا این کیر مال توست هیچ زن دیگری رو دیگه نمیتونم بکنم حتی زن خودم رو کاش شما زن من بودی که چپ چپ بهش نگاه کردم و گفت ببخشید مدیر جان . زنم زن خوشگلم باسنش رو تاب میداد روی کیر کلفت و من هم یهویی زدم زیر زانو های زنم که هنوز در حال قمبل داشت کون میداد و زانو های دوستم که داشت با کون زن خودم لذت دنیا رو میبرد و این ها یعنی زنم با همه کیری که توی کونش بود و دوستم افتادند روی زمین روی همدیگه که اینبار هم زنم جیغ کشید و هم دوستم از زور درد تنگ شدن کون شهین و از درد عربده کشید.. دوتایی دمر افتادند روی همدیگه زنم زیر کیر کلفت به نفس نفس افتاده بود. و کیر کلفت هم دیگه نمیتونست بزنم تلمبه بزنه

 

ولی چه حالی میداد وقتی میدیدم باسن زنم باسن سفید و سفت زنم در حالیکه کیر دوست کلفت شوهرش تا دسته توی کونش کرده از دو طرف باسن دوستم زده بود بیرون کون زنم که فداش میشم چند برابر کون دوستم بزرگی برجستگی و پهنا داشت دوستم گفت شهین جان عزیزم خوشکلم اگر آبم بیاد کجا بریزم داره میخواد بیاد شهین با عشوه گفت بریز تو کونم بریز همشو بریز تو کون زن رییست اما من گفتم نه عزیزم زار نصفش اب کیرش بریزه توی کونت تا یک کونی تمام عیار بشی برای شوهرت و نصفش رو بیار بیرون و بریز روی باسن زنم و روی پشتش. زنم گفت باشه اما تمیدونی شوهر چون چقدر توی کونم آب کیر آین دوستت رو میخواد با این حرف زنم دوستم یهویی سفت شد به شهین زنم رو بغل کرد کیزش رو فشار میداد توی کونش سزش رو برگردوند و لب های شهین رو میمکید و با یک دستش پسصتونای شهین رو میمالوند و با دست دیگرش باسن و رون های کلفت زنم را میالوند فهمیدم داره ارکاسم میشه گفتم همشو نریزی تو کونش که کشید بیرون این کیر با حال آی ازش فوران میکرد قربون کیرش میرفتم که زنم آبش. آورده بود کیرشو گرفتم و آبش رو پاشیدم روی باسن خوشکل زنم و و بازم پاشیدم پشت کمر زنم چه کیر با حالی بود راست میگفت شهینم. از کردنش و از کون کردنش که تونست برای اولیل بار زنم رو از کون بکنه خوشم اومده بود. کیرش رو گرفتم و خطاب به کیرش گفتم دست مریزاد پهلوون کیرش خیس آب خودش بود و هنوزم شق شق بود و . خیسی های کیرش رو هم مالیدم به رون ئهای زنم که خیلی رون هاشو دوست داشتم که همیشه این رونهای سکسی و کله قندی و سفید کردنی بود که زنم با لحت نشون دادن رون هاش
ابتدا کیر های همه کارمندامو راست کرده بود. دوستم رو که دلش نمیخواست از روی کون شهینم کنار بره هلش دادم که برو کنار دیگه و بعد با آب کیری که زنم آورده بود کیر کلفتی که زنم رو از جلو و از عقب گاییده بود شروع کردم به ماساژ دادن پوست رون های زنم و پوست باسنش همه پاها شو مالیدم به آب کیر. همه باسنش رو هم با آب کیر دوستم ماساژ دادم چه حالی میکردم که این شهین زن من هست چه گیر هایی رو که راست نمیکنه و چه آبهایی رو که نمیاره آب کیر هایی که به پشتش زیخته بود رو جمع کردم و برشگردوندم و مالیدم به پستون های معرکه زنم شهین که در حالت خلسه بود پرسید این هنوز آب کیر دوستت هست گفتم آره گفت چقدر آب داشت توی گونم هم پر از آب کرده گفتم ای جونم بزار آب کیرش توی کونت تحلیل بره آب کیر کون زنم رو شادابتر بزرگتر و هوسناک تر میکنه و و من خیلی بیشتر حال میکنم وقتی توی خوشگلم زن کونی من بشی نمیدونی چه حالی کردم وقتی امشب از کون دادی دیدی حال کردی گفت آره خیلی خوب بود من دیگه زن کونی تو هم میشم گفتم الهی شوهرت فدات بشه تو هرچه بیشتر کیرای درشت درشت راست کنی و هرچه بیشتر با مردای خیلی کردن کلفت تر از شوهرت بخوابی کس بدی و کون بدی و هر چه آدمای بیشتری عاشق زنم باشن من بیشتر حال میکنم و بیشتنر عاشقت میشم.گفنت میدونم عزیزم دوصست کون کن زنم لباس هاشو پوشیده بود اما هنوز ایستاده بود و داشت زنم رو دید میزد و و بعد از این همه کردن باز نگاه بدن زنم رو میکرد و کیرش رو میمالید. خوشم میومد که مرد هاتی هست و هنوز میخواد زنمو بکنه دوست داشتم واقعا دوست داشتم هفت نفر همکاری رو که عاشقانه زن مدیرشون رو دوست داشت و مرتب یمومدن و میکردنش . فقط از کارمندای من از هشت نفر یکنفر شهین رو نکرده بود و چیزی هم نمیدونست چون خیلی مذهبی بود و کسی در باره زن من باهاش صحبت نکرده بود .بگذریم دوست کون کنم هنوز ایستاده بود که رفت دوباره کناره زنم نشست و دیونه لب اساسی از هم گرفتند و داشت شروع میکرد که پستونای .زنم رو بماله و دست زنم هم رفته بود روی کیرش و داشت کیرش رو از روی شلوارش میمالید . وای نازشو برم هنوز دوست داشت زن منرو بکنه دوست میداشتم همه مردایی رو که عاشق زنم میشدن و از خوابیدن باهاش سیر نمیشدن. دوباره زن لخت منرو بغل کرده بود و داشت کسش رو میمالید و از نوک پا تا پیشونی زنم رو میبوسید و عاشقانه به پستون های زنم مک میزد داشت انگشت وسطی بزرکشو میکرد توی کس شهین و زنم کیرش رو داشت از شلوارش بیرون میاورد. این دو تا مزاحم اگر نبودند دوست داشتم اونقدر با زنم سکس بکنه تا سیر بشه . زنم هم زیر کیرش بی هوش بشه در حالیکه داشت پستونای زنم رو میخورد زنم با یک دست سعی میکرد کیرش رو بیاره از شلوارش بیرون که دیدم نمیتونه خودم رفتم کیر کون کن رو از زیپ شلوارش در آوردم وای که لا مصب انگاری این کیر از چوب ساخته شده بود شق و راست راست کرده بود باز هم برای زن من داشتم میمردم برای این کیر و البته زنم که میتونه این کار رو با کیر کارمندم بکنه خلاصه این دو تا ول کن هم نبودند و من هم که عاشق کیر و کردن باحال زنم شده بودم با دقت و کیر کوچولو اما راستم مات و مبهوت رفتار عاشقانه زنم بودم با دوستم شهین کیر دوستم رو کشید طربف خودش و و دوستم مجبور د دو باره بخوابه کنار زنم. زنم کمربندشو باز کرد و همه کیر و خایه رو کشید بیرون و گذاشت وسط پستوناش

 

وای که یکی از کاراش که دیوونم میکرد همین بود که که کیر های درشت و سیاه رو بزازه لای ممه هاش و با دست هاش ممه هاش رو از دو طرف فشار بده به کیر و بعدش دوستم بنا کنه به تلمبه زدن لای پستونای زنت. چقدر بهم میومدن پشتونای بزرگ زنم و کیر درشت و خوش هیکل دوستم همه وجودم عشق بود به زنم و حاتلا دیگه به دوستم که داشت چ لذتی میبرد از زن مدیرش. اون کیر کلفتش داشن منرو هم حشری میکرد وفتی لای پستونای سفت و سفید زنم تلمبه میزد وقتی پایین میکشید دوتا ممه زنم سخت به کیرش فشار داد و زنم بود که پشتونای واقعا دیدنی خودش رو فشار میداد به کیری که کلفت بود و و وقتی کیرش رو میکشید بالا نتا 5- 6 سانت از این کیر ککلفت میرفت توی دهان زنم وزنم با لباش میقاپید کیر رو و هر بار ببشتر کیر دوستم رو میداد توی دهانش. زنم داشت باهاش حال میکرد. زنم همسر خوشکل و دلربایم داشت چه حالی میکرد و من هم اونقدر میخ زنم و دوستم بودم که یادم رفته بود دو نفر دیگه اومدن تا زنم رو بکنن و خیلی وقته منتظر هستند. دیگه داشت صدای قر قرشون بلند میشد من که دوست داشتم ساعت ها به زفت و اومد کیر درشت و کلفت دوستم بین پستونا و دهان زنم باشم و ببینم که این زن منه که وقتی کیر کلفت مباد بالا دهانش رو باز باز میکرد به اندازه کلفتی کیر و وقتی کیر میومد تو دهانش اونرو مک میزد تا بیشتر به تو دهانش و وقتی میهواست کیرش رو از دهان بیرون بکشه قربونش برم زنم چنان مک میزد و با لبلش سفت حلقه میکرد دور کیر کشته این کارای زنم بودم کشته کیر های خوش هیکل بودم که خال کنه زنم. بعد آخرین باری که کیر دوستم رفت توی دهان زنم دیگه زنم نذاشت بیاره بیرون و بیشتر کیر کلفت رو توی دهانش نگهداشته بود و نمیدونم با کیر کلفت توی دهانش چکار میکرد که آه وناله شهوتی دوستم بلند شده بود نمیدونم چگونه این همه کیر رو توی دهانش نگهداشته بود زن مذهبی و چادری و شهرستانی من خیلی زود قدر کیر رو فهمیده بود. و من چه خوشبخت بودم با چنین زنی انقدر با لذت کیر میخورد که من هم هوس کرده بودم بخورم ببینم چه مزه ای میده سرم رو بردم نزدیک لب های زنم که فقط چند سانی از کیر کلفت دوتم ازش بیرون بود و شروع کردم به لیس زدن به کیری که داشت دهان زنم رو میگایید. بیخ کیرش رو گذاشتم لای دندونام و با زبانم لیس میزدم بیخ کیرش رو چقدر نرم بود و چقدر سفت بود این کیر به شهین گفتم عزیزم انقدر با اشتها داری کیر دوست من رو میخوری که من هم هوس کردم کمی هم برای من بزار در ضمن فلانی و فلانی خیلی وقته بیرون منتظز تو هستند دوستی که ساعت ها بود زنم رو داشت میکرد و براستی که همو بود که زنم رو کونی هم کرد گفت برو ردشون کن اقا برن گم شن من تا فردا میخوام زنت رو بکنم. میمردم براش که کیرش در کنار زنم نمیخوابید. زنم کیر دوستم رو در آورد و بهش گفت نه بابا میرن دشمنمون میشن تو کمی با مدیرت که از کیرت خوشش اومده مشغول باش من من میرم زودی کار این ها رو تا نیم ساعت تموم میکنم و بر میگردم میخوام یکبار دیگه از کون هم منرو بکنی و هم شوهر با حالم رو که بهمون اجازه میده تا کونم بذاری بعد کیر راست دوستم رو کذاشت دم لب من و گفت بیا شوهرم این کیر امانت باشه دستت مذاری بخوابه ها زنم بود که کیر کلفت خودش رو آورد دم دهان من و ساقه کیر رو داد به دستم و گفت بخور ببین چه حالی میده من هم که عاشق این کیر شده بودم که ساعت ها داشت زنم رو میکرد فوری گذاشتم تو دهنم کیر با ابهتی بود و تا بخواهی سفت و تا بخواهی نرم ومن براسصتی برای اولین بار داشتم کیر راست شده برای زنم رو میخوردم و و بیشتر حال میکردم که مال زنم خودمه.. شهین که آمد از توی حال رد بشه بره دوش بگیه مجبور شد با این ها سلام و علیک کنه که از لای در دیدم مهدوی یهویی زنم رو کشید تو بغلش و روبدوشامبر رو داد کنار و سینه های لخت زنم رو جسبوند به خودش شهخین هم هیچ مقاومتی نکرد و گذاشت که مهدوی حسابی ازش لب بگیره و سینه هاشو بمالونه ائن یکی رضوی هم نتونست مقاومت کنه بلند شد و از پشت روبدوشانبر رو داد بالا و جسبوند به کون خوش تراش و برجسته و لخت زنم از ئیدن این صحنه بیشتر تحریک شدم و با حرارت بیشتری کیر دوستم رو میخوردم یهویی هوس کردم این کیر بره توی کونم همینطور که داشتم کیر دوستم رو میخوردم پیراهنم رو در آوردم شلوارم را هم در آوردم من بر خلاف کیر کوچکی که داشتم کون بدی نداشتم تو دبیرستان هم چند نفر دنبال کونم بودند.اما حالا که شهین گفت دوستم که شوهرم رو هم بکن واقعا هوس کردم این کیر بره توی کونم. شورتم رو همکشیدم پایین و کونم رو چسبوندم به کیر دوستم و کمی ور رفتم دیددم علاقه ای نشون نمیده و گفت آخه رییس جان زنت لعبتی هست که من میتونم 24 ساعته بننمش اما شنا ؟. گفتن ببین اگر میخواهی زن ئمنرد هفته ای سه شب تا صبح بکنی و از اون رونای قشنگش و کس کردنیش لذت ببری و شروع کردم به تعریف بدن زنم و کونی که کرد و وو که دیدم کیرش دوباره راست شد و شروع کرد به مالیدن کونم و پاهام و برم گردوند و یدونه لب با حال هم ازم گرفت کونم رو قمبل کرد و سر کیرش رو کذاشت دم سوراخم.

کمی فشار داد و گفت خشک خشک که نمیشه. بلند شدم و در حالیکه بکون خودم قر میدادم از میز ارایش زنم کرم آوردم و خودم مالیدم سر کیرش و او هم مالید دور سوراخم و کر کیرش رو کذاشت و با یک فشار سر کلفت کیرش رو داد تو. وای که دردو لذت رو با کون دادن میشه تجربه کرد. دیدم بقاز هم متوقف شه گفتم ببین کون زنم رو که کردی چه حالی کردی دیدی چه کون بزرگی کردی این کون زنم فقط باشه برای تو باز هم با یک فشار بیتر کیرش رو مرد توی کونم داشتم از شدت درد و لذت دیوانه میشدم خلاصه اونشب من برای اولین بار کون دادم و شهین هم واقعا نیم ساعته چند بار آب اون دو تا رو آورد و دوش گرفت  و برگشت اطاق گفت شوهر جونم امانتی من رو بده…

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

7 دیدگاه دربارهٔ «منم برای اولین بار کون دادم»

  1. تماشاگر گائیده شدن زنم

    خوشبحالت چه لذتی میبری وای که منم عاشق تماشای گائیده شدن زنم هستم فقط باید تجربه کنی تا لذتشو بفهمی لذتی که از گائیدن بیشتر و بهتره

    1. 50سالمه ازتبریز هرکی دوست داره زنشو جلوش بکنم خبربده. 09038922913

  2. بابا این قدر اکر ازجیر خوردن زنت لذت میبری بزنگ کی بد جور جیر میدم
    09381447647

  3. سلام عزیزم دوست داری در خدمتم جوادم از تهران نفر سوم راز دار و مطمینن اینم شماره من09124471098

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا