فوت فتیش با کیمیا

سلام میکنم خدمت دوستان عزیز که دارن این داستان سکسی و فوت فتیشی رو میخونن.

معرفی میکنم حامد هستم ۲۳ سالمه و قد بلند و هیکل ورزشکاری و وزنم حدود ۶۵ کیلو هست.
این داستان برمیگرده به ۵ سال پیش یعنی سال ۹۰ موقعی که تازه دیپلمم رو گرفته بودم و وارد دانشگاه شده بودم.
اونجا تو کلاسمون دختر و پسر با هم قاطی بود. من بچه استان کرمان بودم و دانشگاه کرمانشاه درس میخوندم.خلاصه با یکی از دخترا به اسم کیمیا رفیق شده بودم و اونم هم سن خودم بود و خوابگاه نگرفته بود و مثل من دنبال خونه ی اجاره ای میگشت.من اصلاً تو دانشگاه خوابگاه نگرفتم و چون پولدار بودیم خونه برای یه مدتی اونم واسه خودم تنهایی اجاره میکردم.خلاصه….

من و کیمیا با هم رفیق شده بودیم و وقتی بهم گفت دنبال خونه می گرده بهش گفتم که خونه دارم و شما هم میتونین ازش استفاده کنین.

وقتی دانشگاه تموم شد کیمیا اومد و گفت آقا حامد گفتم بله گفت میشه امشب بیام؟ تو کونم عروسی شد و گفتم با کمال میل بفرمایین در خدمتم.سوار ماشینم شد و راه افتادیم سمت خونه.تو راه صحبت از علاقه‌اش نسبت به سکس از کون و فتیش و… بود . نا گفته نمونه که تو این مدت خیلی با هم match شده بودیم و راحت با هم حرف می زدیم.
خلاصه رسیدیم خونه و تا اومدیم تو در رو قفل کردم لب حسابی از هم گرفتیم و با هم رفتیم تو اتاق خواب و انداختمش رو تخت خواب .

پاهاشو گرفتم تک تک انگشت های پاشو می مکیدم کف پا و پاشنه پاش رو میخوردم . کیمیا تو این مدت فقط آه میکشید و لذت میبرد. که یهو دیدم پا شد و لخت مادرزاد به شکم خوابید روی تخت و کونشو قمبل کرد جلوم. یه کون فوق العاده بزرگ و سکسی.اومدم کِرِم برداشتم و کیرمو چرب کردم سر کیرمو گذاشتم دم سوراخش، آروم آروم کردم داخل.عجیبه اصلاً حتی آه و ناله هم نمیکرد و فقط چشماشو بسته بود و داشت لذت میبرد از اینکه من کیرمو تا نصفه کردم تو.
ناگفته نمونه کیرم ۵ سانت کلفتی داره و ۲۰ سانت طول .

کیرمو کرده بودم تو کونش و اونم داشت حال میکرد. سرعت تلمبه زدن رو بردم بالا تا اینکه یه لحظه بدن هر دو مون لرزید و به نقطه ارضا رسیدیم.

بعد از آنال سکس شروع کردم با ولع پاهای خوشکلش رو خوردن که مجدداً طی ۲۰ دقیقه بعد ارضا شد و من که حال نداشتم افتادم روش و تا صبح لخت با هم خوابیدیم.

نویسنده : حامد فتیش

تاریخ : ۱۳۹۰/۳/۱۲

#fetish – sex

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

1 دیدگاه دربارهٔ «فوت فتیش با کیمیا»

  1. سلام به خانوماى عزيز من عاشق فوت فتيشم هر كى خواست پاهاشو ليس بزنم زنگ بزنه ٠09300424075

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا