اولین تجربه ی MFM

سلام

تصمیم گرفتم برای اولین بار از تجربیات سکسیم بنویسم، و چه تجربه ای بهتر از اولین تجربه ی MFM!

من رضا و خانمم ندا ، تو زمان این داستان به ترتیب ۲۵ و ۲۲ سالمون بود و البته اون موقع هنوز ازدواج نکرده بودیم و دوست دختر پسر بودیم.

من از بچگی احساس میکردم که چیزی به نام غیرت به اون شکل که بقیه اطرافیان دارن رو من ندارم همیشه میل به mfm و کاکولد و اینجور چیزا تو عمق وجودم بود ولی شاید زیاد ازش اطلاع نداشتم.

دقیق یادم نیست اما فکر کنم حدود ۱ سال و نیم از دوستی من و ندا و حدود ۱ سال از اولین سکس امون میگذشت که تو یکی از سکس چت های شبونه بهش راجع به میلم به اینکه یکی با دوست دخترم باشه جلوم و … گفتم و یکم طول کشید تا بتونم متقاعدش کنم که قبول کنه تجربه اش کنیم.
وقتی قبول کرد  دنبال یه مورد مناسب گشتم و یکی رو پیدا کردم که به نظر خیلی خوب میومد به شرط اینکه واقعی باشه!
چون طول کیرش خیلی بزرگ بود ( طول کیرش خود من حدود ۱۴ سانته)
خلاصه من با همون که اسمش فرید بود قرار گذاشتم.
اون موقع چون ما مکان نداشتیم فقط دنبال مورد های مکان دار بودیم.

 

نزدیک خونه طرف که رسیدیم ندا خیلی ناراحت بود زد زیر گریه به خاطر اینکه حس بدی از کاری که میخواستیم بکنیم داشت و اینم با جامعه ی بسته ای که داریم کاملاً طبیعیه.
منم وقتی دیدم انقدر ناراحته به فرید گفتم ما ۱ ساعت دیرتر میایم و ندا رو بردم یه پارک همون نزدیکا و یکم آرومش کردم و چون واقعاً دلم نمی‌خواست ضربه ی روحی بخوره و دوسش داشتم بهش گفتم که اصلاً نمیریم بیخیال تجربه MFM!
بعدم بردمش یه جا همون اطراف با هم شام بخوریم حال بدمون از بین بره، اما همونجا بود که جرقه ی رفتنمون خورد!
جایی که رفته بودیم یه رستوران دنج بود که خیلی  تخت هاش خوب بود، غذامون که تقریباً تموم شده بود ندا مردد شده بود راجع به رفتن و بهم گفت یه بار دیگه عکسش رو نشون بده
یه توضیح راجع به عکسی که از فرید داشتم بدم، عکس بدن لختش از نیمرخ بود بدنش کاملاً ورزشکاری بود و شکمش ۶ تکه بود چون ورزشکار حرفه ای بود و طول کیرش هم بعداً فهمیدیم ۲۰ سانت بود که البته تو عکس هم کاملاً مشخص بود که خیلی بزرگتر از منه (۱۴)
خلاصه عکس رو به ندا نشون دادم و در کمال ناباوری یکی از سکسی ترین اتفاقایی که اصلاً انتظارش رو نداشتم افتاد! با دیدن عکس کاملاً اغوا شده بود و مشخص بود وسوسه شده تجربش کنه صاحب عکس رو…
بعدم حرفی بهم زد که دیگه کامل منه کاکولد رو (البته اون موقع هیچ کدوممون نمیدونستیم cuckold چیه اصلاً) آتیش زد!
گفت کیرتو در بیار ببینم!
اونجا ام چون دنج بود میشد از دکمه های شلوار جینم بیارمش بیرون تا ببینه.
یه دست ندا گوشی من بود و داشت عکس کیر فرید رو میدید و از اونور من کیرم رو لخت کردم تا مقایسشون کنه و تصمیم بگیره که بریم یا نه!
فکر کنم یه ۵ ۶ ثانیه طول کشید تا تصمیم گرفت و گفت بریم!
حس خیلی شگفت انگیزیه واسه یه #cuckold که دوست دخترش (همسر فعلیم) اینجوری تصمیم به رفتن بگیره!
خلاصه بلاخره دلو به دریا زدیم و رفتیم خونه فرید.

 

یه ۱۰ ۱۵ دقیقه نشستیم و یه چای اورد خردیم تا یکم یخمون باز بشه و بعدش رفتیم تو اتاق خوابش.
ندا رو به روی من وایساده بود و داشتم می بوسیدمش و نگاش میکردم که فرید رفت پشت سرش و از پشت بغلش کرد!
خیلی حس عجیبی بود برای اولین بار داشتم خیلی چیزا رو تجربه میکردم
اولین بار بود که رابطه ۳ نفره رو تجربه میکردم
اولین بار بود که یه غریبه جلوی چشمم دوس دخترم رو بغل کرده بود و داشت گردنش رو از کنار میبوسید.
ندا ام بدنش حسابی داغ شده بود و از حالت صورتش معلوم بود خیلی داغه…
خودش رو قشنگ تو بغل فرید ول کرده بود جوری که انگار بغل شوهرشه…
یکم از پشت ندا رو بغل کرد و گردنش و گوشش و … رو خورد و بعد شروع کرد به در اوردن لباس خودش…
اینجا جایی بود که میخواستیم بفهمیم عکسایی که بهمون داده دروغ بوده یا نه، من حواسم به ندا بود که کامل زل زده بود به پایین تنه ی فرید و برجستگی هاش و منتظر بود لخت شه تا ببینتش
وقتی بلاخره کامل لخت شد و کیر نیمه سیخش رو دیدیم دیگه فهمیدیم کاملاً واقعی بوده و خیلی شانس خوبی داشتم که همچین کیسی واسه بار اول به پستمون خورد.
ندا همین جوری زل زده بود به کیر نیمه سیخ شده ی فرید که از کیر سیخ شده ی منم خیلی بزرگتر بود…
از همون نگاه خیره اش فهمیدم چقدر تو نخ کیر #فریده….
بعدش اومد رو تخت و شروع کرد به لخت کردن ندا، تو همون تایم ندا ام کلاً دستش رو کیر فرید بود و آروم نوازشش میکرد و میمالیدش…
یکم بعد GF کم روم رو دیدم که هنوز هیچی نشده رفت سمت کیر فرید ( اینم داخل پرانتز بگم که اون موقع ندا خیلی اهل ساک زدن نبود و راحت نبود با این کار، چه برسه به اینکه واسه غریبه باشه و حتی چند ماه اول دوستیمون تازه به این حد رسونده بودمش که از رو کاندوم برام میخورد)

 

خلاصه با وجود اوکی نبودنش با #ساک زدن همون اول رفت سمت کیر فوق بزرگ فرید تا برای همیشه بفهمم همه ی این چیزا که راجع به ارتباط نداشتن لذت جنسی به طول آلت مرد میگن همه اش کشکه!
کاملاً ارتباط مستقیم داره و بهتون قول میدم اگه کیر طرف ۶ سانت از کیر شما بزرگتر باشه جوری که انگار کیر شما کیر یه بچه ی کوچیکه پیش کیرش، اونوقت هر دختری میره سمت کیر بزرگتر!
خلاصه ندا رفت سمتش و کیر فرید رو تو دستش گرفت و آروم یه قسمت خیلی کمی از کیرش رو برد تو دهنش… علاوه بر بلند بودن، کیر فرید از کیر من که کلفت محسوب میشه ام خیلی کلفت تر بود جوری که قشنگ دهن ندا گاییده میشد تا بتونه واسش ساک بزنه
خلاصه کم کم شروع کرد به ساک زدن کیر فرید و یکم که گذشت پزیشنشون رو به ۶۹ تغییر دادن جوری که فرید رو بود و ندا زیر، منم کنار ندا دراز کشیده بودم و سرم کنار سرش بود و فقط تماشا میکردم!
یه کیر خیلی بزرگ تو فاصله ی کمتر از نیم متری من از بالا به صورت قائم میرفت تو دهن دوس دخترم و در میومد و جالب اینه صدای آه و ناله ی عجیبی از ندا میومد…
فقط من نمیدونستم این آه و ناله واسه کسشه که داره خورده میشه یا به خاطر کیر سوپر مردونه ای که داره میخوره…
اما از اونجایی که زیاد کس لیسی #ندا رو کرده بودم و هیچ وقت اینجوری آه و ناله نمیکرد میتونستم حدس بزنم این صدا برا چیه…
همین جوری آه و ناله میکرد و کیر ۲۰ سانتی فرید رو ساک میزد کنار من…
بعد اینکه کلی همدیگه رو آماده کردن ، فرید رو وادار کردیم واسه سکس کاندوم بذاره و یادمه کاندوم نداشت و من کاندوم خودم رو بهش دادم ولی خیلی اذیتش میکرد چون خیلی تنگ و کوچیک بود!
کاندومای ناچ که همیشه برای من یکم بزرگ بود برای اون انقدر تنگ و کوچیک بود که سریع جاش میافتاد رو بدنش….
تازه من اونجا فهمیدم که کاندوم سایز بزرگ ام داره جدا واسه این کسایی که انقدر کیر دارن…
خلاصه به هر زوری بود کاندوم رو گذاشت و رفت سراغ کس زنم…

 

اینم بگم من تا اون موقع #زودانزال بودم تقریباً، چون هم مکان نداشتیم و دیر به دیر امکان سکس داشتیم و هم تکنیکای #دیرانزال شدن رو بلد نبودم واسه همین همیشه سکس مفیدمون در حد ۵ تا ۱۰ دقیقه بود.
فرید شروع کرد فرو کردن سر کیرش تو کوس زنم، زنم مثل سگ جلوش زانو زده بود و سرش سمت من بود….
سر کیر فرید که رفت تو کوسش صدای آه و ناله اش بلند شد، کوس زن من خیلی #تنگه کلاً اما چون هاته و زود خیس میشه کوسش، راحت میشه بدون روان کننده باهاش سکس کرد.
البته در مورد فرید نمیدونم راحت بود یا نه اما میدونم خیلی طولی نکشید تا صداهای ندا رو بشنوم که هی آروم و در گوشی بهم میگه خیلی بزرگه …. دارم جرررر میخورم…. و ….
وقتی کامل فرید افتاد رو زنم و نصف کیرش رو دیگه جا کرده بود تو کوس زنم، زنم انقدر حشری شده بود که شروع کرد به خوردن کیر من که جلوش بود …
یه ذره که کیرم رو ساک زد سریع از دهنش در اوردم چون داشتم ارضا میشدم
دیدن سکس یه مرد کیر کلفت ۲۰ سانتی و سیکس پک با زنم به اندازه کافی تحریکم میکرد دیگه ساک زدن همزمانش رو نمیتونستم تحمل کنم….
واسه همین اومدم کنار و باز تماشاچی کامل شدم و زنم رو سپردم به فرید که یه حال اساسی باهاش بکنه
یکم بعد ندا رو برگردوند به پشت خوابوند وشروع کرد تلمبه زدن تو کوسش با صدای بلند …
جوری محکم تلمبه میزد که من اگه ۶ تا اونجوری میزدم ارضا میشدم…

 

ندا ام که کلاً تو ابرا بود، یه دختر سبزه و داغ که وقتی شهوتش رو آزاد میکنه دیگه هیچی جلو دارش نیست….
هر کاری ازش بر میاد…
یه جاهایی میشنیدم که زیر لب زمزمه میکرد بکن… منو بکن… سفت …. محکم تر…..
یکی از بهترین تجربه های سکسیم تو کل زندگیم رو اونروز تجربه کردم و البته بقیه ی بهترینا ام همشون mfm و کاکولد بودن که با سکس عادی قابل مقایسه نیست.
دقیق یادم نیست ولی فکر کنم ۴۵ دقیقه تمام داشت تو پزیشن های مختلف کوس زنم رو گشاد میکرد جوری که بعد ارضا شدن فرید که من کاندوم گذاشتم gf امو بکنم و ارضا شم، کیرم بدون هیچ فشاری تا ته کسش رفت تو ….
خود ندا ام بعداً بهم گفت فکر کردم گذاشتی روی کوس ام اصلاً حس نکردم که کردی توش…
خلاصه جوری کوس زنم رو گشاد کرده بود که دیگه کیر من توش مثل کیر یه بچه تو و بیرون میرفت، تو ۱ دقیقه ارضا شدم با فکر کوسی که از زنم کرد جلوم…

به همه ی کسایی که همچین فرصتی تو زندگیشون پیش میاد هم توصیه میکنم هرگز از دستش ندید چون هیچ وقت پشیمون نمیشید از انجامش.

موفق باشید.

 

 

نوشته: رضا

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

2 دیدگاه دربارهٔ «اولین تجربه ی MFM»

  1. اگه خواستی کیر کلفت دیگه هم امتحان کنی منم خبر کن منتظرم
    ۰۹۰۱۵۰۲۱۵۵۲

  2. منم کوس زنتومیخوام، قول میدم یکساعت بکنمش تاآبم بیاد،زودخبرکن تاخوندم مطلبو دلم خواست.کیرم ۱۹سانته. کیرم توکوس زنت رضا.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا