اگر دین ندارید لااقل آزادی به زنتون بدین

سلام دوستان.

این خاطره چندماه پیش من و خانومم از سفر به کربلاست.

اسم من محمد 56 ساله و کارمند بازنشسته اداره و اسم خانمم زهره 48 ساله و حشری داغ با قدی 175 و سینه ای سایز 85 و کون طاقچه ای گنده که دل هر مردی رو میبره.با این حال هم من هم زنم از مریدان و عاشقان امام حسین هستیم و همسرم همیشه آرزو داشت زیر کیر یک مرد عرب از اهالی کربلا بخوابه تا فیضی را که بی‌بی شهربانو از کیر مبارک حضرت امام حسین برد نصیبش بشه. منهم بی‌میل نبودم که برای بعد از مرگم در آن دنیا ازشفاعت سید و سالار شهیدان که به شدت به کس‌های تر و تمیز ایرانی علاقه داشت نصیبی داشته باشم و در این راه چه عرض ارادتی بهتر از تقدیم کس زنم به محضر آن بزرگوار و پیروان کیر کلفت آن حضرت در کربلای معلا…بگذریم
خلاصه ما از ایران که حرکت کردیم همش افراد مختلفی که باهامون همسفر بودن به زنم نگاه های بدی داشتند که حتی یه بار راننده کاروان موقع پیاده شدن مسافرها کون زهره رو انگشت کرد که زهره بعدا بهم گفت.

و بالاخره رسیدیم به مقصد و هتلی که برامون گرفته بودند. تا رفتیم توی اتاق خانومم ازم سکس خواست که گفتم خیلی خسته ام و اونم قسم خورد که هرجور شده تا امشب برای خودش کیر عربی جور میکنه. البته برای من عادی بود و چون من مریضم و از قوای جنسی افتادم اجازه بهش دادم که هروقت نیاز بود با دوست پسراش توی شهرمون سکس کنه.
خلاصه یه تیپ خفن زد و ماهم کاروان رو پیچوندیم و رفتیم بازار که دور بزنیم.

میخواستیم برای نوه ام عروسک بگیریم که رفتیم توی یه عروسک فروشی بزرگ. صاحب اونجا تا خانوم منو با اون هیکل و آرایش دید شروع کرد به فارسی حرف زدن و کلی مارو تحویل گرفت و تخفیف خوبی بهمون داد و درپایان کارتش هم به خانومم داد و یه چیزی بهش گفت که هردوتا خندیدند. وقتی اومدیم بیرون بهش گفتم این مرتیکه چی گفت خندیدی؟ گفت: این شماره منه و امشب تنهام. بیا پیشم و ما عرب ها مهمان نواز خوبی هستیم.
خلاصه شب شد و دیدم زنم داره تلفنی حرف میزنه و آدرس هتل رو میده. گفتم داستان چیه زهره؟؟؟ واقعا میخوای بری؟ گفت آره. کیرشو ندیدی چ گنده و خوردنی بود!؟ گفتم نه ولی برو ببین امشب جرررت میده که نتونی یه هفته راه بری. اومد بوسم کرد و گفت منم همینو میخوام عشقم، تازه اش هم گفتم توام میای و شاهد سکس مونی.

گفتم نه… گفت چرا میای. خلاصه منم آماده شدم و راس ساعت یه ماشین شاسی بلند اومد دنبالمون و مارو برد به چندتا خیابون اون طرف تر جلوی یه خونه که خونه عبدا..ه اونجا بود و مارو برد داخل و شروع کرد به فارسی حرف زدن که من زنهای ایرانی زیادی رو اینجا مهمون خودم کردم و این حرفا شما اینجا راحت باشین بامن تا اینکه وارد اتاق پذیرایی شدیم و با اولین چشمک زنم رفت پیشش نشست و بوسش کرد و گفت شوهرم درجریان برنامه امشب هست و وقتی عبدا..ه کیرش رو درآورد چشم من و خانومم چهارتا شد. یه کیر گنده 25 سانتی و سیاه و کلفت که موقع ساک زدن فقط کلاهکش توی دهن زهره جا شد.

خلاصه جلوی چشم من زنم رو لخت کرد و بایه فشار و جیغ بلند زهره کیر رو توی کسش جا داد. انقدر که خانومم خوب داد میزد که منم حشری شدم و شروع کردم به جق زدن. خانومم گفت محمد گوه خوردم. دارم پاره میشم. توروخدا بهش بگو یه کم استراحت بده. ولی عبدله گوشش بدهکار نبود و مثل وحشی ها تلمبه میزد و کون زنم رو انگشت میکرد تا اینکه کیرش رو درآورد وبه زهره گفت بخورش جنده خانم که قرار کونت پاره بشه… تا اینو گفت زنم زد زیر گریه که من تاحالا کون ندادم و پاره میشم ولی اون حشری شد بود و به هر صورتی بود زنم رو خوابوند و کیرش رو به زور کرد توی کونش. زنم چنان جیغی زد که من آبم اومد و دورغ چرا داشتم از گاییده شدن و گریه کردن زنم لذت میبرم که عبدا..ه بعد از چندتا کمر محکم روی زنم آروم گرفت و متوجه شدم که ارضا شده. ولی گریه خانومم قطع نمیشد، خب حقم داشت ولی عبدا..ه کیرش رو بیرون کشید دیدم سوراخ زنم اندازه دهنش باز شده و ازش داره خون میاد…
عبد..له که میخندید و داشت لباسشو میپوشید یه دسته دلار نو باز کرد و ریخت روی خانومم و گفت خسته نباشی جنده خانوم.
منم لباس خانومم رو پوشیدم و اشکاشو پاک کردم و همون ماشین مارو برگردوند هتل ولی خانومم انگار فلج شده بود و راه نمیتونست بره که بعدا به همه گفتیم یه ماشینی زده بهش و فرار کرده.

خلاصه دو روز طول کشید تا خانومم تونست راه بره و بعد اون داستان که برگشتیم ایران دیگه به هیچکس نمیداد و به سکس های ماهی یه بار من قانع بود.

تمام شد ولی یادتون باشه که خسیس نباشین و زنهاتونو بدین این پسرای مجرد بدبخت که توان زن گرفتن ندارن بکنن. بخدا ثواب داره

نوشته: محمد

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

8 دیدگاه دربارهٔ «اگر دین ندارید لااقل آزادی به زنتون بدین»

  1. اره راس میگی بده بکنیم ثواب داره خاک بر سرت بهتر از اینه که عرب جماعت جیر بده بدبخت .لااقل به هموطنت بده.خانومای هات حشری سن بالا پیام بدن درخدمتم کاملا راز دار وقابل اعتماد.09905786374

  2. کسکش اعظم

    سری بعد خواستی بری یادت باشه خواهرت ومادرت رو هم ببری .آخه اوناهم دوست دارن برن بهشت منم خواهر و مادرم رو میبرم کربلا همه ی سوراخهای ما فدای یه تار موی کیر حسین

  3. احسان پک

    قشنگ معلومه یه عرب کونی و عقده ای هستی که بارها ایرانیها کونت گذاشتند و پولت ندادند ، مادرجنده تخم عرب حرومزاده من خودم هر سال توی اربعین تو هر شهر عراق که میرسم چندتا کوس و سکون عراقی میکنم و خوب میدونم دخترهای عراقی و کلا دخترهای عرب از شانزده سالگی پرده ندارند ، اونوقت توی ملخ خور میخوای تخیلاتتو به خورد ما بدی و فکرمیکنی ما حرف‌های توی مادرجنده عرب را باور میکنیم ، کیر کلفتم تا دسته توی کوس خواهر و مادر و دختر و زنت همه با هم ، ملخ خور شاش شتر خور حرومزاده ، گمشو همون سرزمین جنس حجاز پیش عربهایی که خدا هم در سوره نساء آیه بیست و سوم گفته که ای اعراب اینقدر به مادر و خواهر و دختر و خاله و عمه خود تجاوز و نزدیکی نکنید ، براستی آنها محارم شما هستند ، پس حالا که فهمیدی یه عرب حرومزاده بیشتر نیستی گمشو از این سایت بیرون و دیگه برنگرد ، مادرجنده تخم زنای ملخ خور

  4. کیر کلفت و کار کن باشه هر قوم وملیتی میخاد باشه
    خانمها روی سایز کیر نژاد های مختلف زیاد مطالعه میکنن چون سوژه مورد علاقشون هست.میدونند کیر سیاه پوستها وعربها واقعا کیری هستن که خدا وعدشو در بهشت به خانمهای مو؟ داده اینه که خانمهای مومنه کیر کلفت را کیر موعود ومال خودشون میدونن وسعی شان اینه که در همین دنیا به موعودشان برسن وز کلفتی .اقایون هم سعی کنند این موضوع حیاتی رو درک کنند ونه تنها با خانمشون در راه رسیدن به کیر ‌مورد علاقشون مخالفت نکنن بلکه مشوقشون باشن وعملا هم کمکشون کنن.واز لوند شدن وجنده شدن خانمشون وتمشای سکسشون لذت ببرن..

  5. بیا دیوانه مشهد هم زیارت هم سباحت بیا بکنم زنتو امام رضا اینجا هم هست 09364327623

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا