به کیری‌ که می‌خواستم رسیدم

سلام به همه
من رامتین هستم. اهل تهران 16 سالمه قدم 165 هست و قیافه ام یکم دخترونست و بدن گوشتی و سفید و بی مو دارم و رک بگم فرق من با یه دختر اینه که دختر کیر نداره ولی من دارم ولی خیییلی کوچیکه(میشه گفت دودوله)
راستش من با مامانم زندگی میکنم و بابام تو تصادف فوت شده. مامانم استاد کلاس خیاطی هست و من همیشه تو خونه تنهام.
من خیلی که کوچیکتر که بودم (6 سالم بود) بی مو بودن بدنمو دوست داشتم و حال میکردم ولی راهنمایی که رفتم بچه ها میگفتن تو فقط برای دادن ساخته شدی و بدن خیلی زنونست
خلاصه منو خیلی انگل میکردن و تو مدرسه خیلی اذیت میشدم. دیگه اعصابم انقدر کیری شده بود که میخواستم خودکشی کنم. خیلی افسرده شده بودم. اون موقع اصلا نه تو کف کردن بودم و دادن. اصلا تو این کارا نبودم و حتی جق هم نزده بودم…

 
خلاصه چندماهی گذشت تا این که یکم حس پیدا کردم البته نه برای کردن بلکه برای دادن. چون من همین الان هم معتقدم پسرایی که بدنشون زنونست کم کم از دادن خوششون میاد
منم همینطوری شده بودم. سال سوم راهنمایی که بودم اولین جقمو زدم. وقتی داشتم سوپر نگا میکردم تو فکر خودم میگفتم ای کاش من به جای زنه بودم و مرده منو میگایید و همین جوری خودمو ارضا کردم. دیگه از اون روز به بعد یه هفته یه بار جق میزدم و خیلی برای دادن حشری شده بودم. دیگه بچه های مدرسه که منو انگل میکردن خوشم میومد ولی برو خودم نمیاوردم و ازشون فرار میکردم.
تو حموم که میرفتم انگشتمو میکردم تو سوراخ بی موی خودم و بعد دو تا و بعد سه تا.
کون خودمو تو حموم برای اولین بار در حالی که انگلش میکردم دیدم. خیلی لحظه ی سکسیی بود
سوراخم دیگه گشاد شده بود و از این رو خوشحال بودم چون دیگه مطمعن بودم اولین باری که میخوام کونمو در اختیار کسی بذارم دردم نمیاد.

 

شلوارای تنگ ورزشی میپوشیدم و کونم میوفتاد تو شلوار. دیگه کل محل تو کف کردن من بودن و حتی مغازه دار کوچمون هم دوست داشت زیرش باشم یه بار خواست منو بکنه(قضیش طولانیه) اما از زیرش در رفتم چون به فکر آبروم بودم
وقتی میخواستم جق بزنم اول به دادن به یه نفر فک میکردم و بعد خودمو ارضا میکردم
ولی بر خلاف گی هایی که کون میدن من هیچ وقت دوست نداشتم لباسای دخترونه و سوتین و ساپورت و این کسشعرا بپوشم یا این که آرایش کنم
فقط دوست داشتم یکی منو به طرز خشن بکنه
گذشت تا رسید به تابستون دو سال پیش.
راستش من یه دوست خیلی صمیمی تو محله خودمون دارم که اسمش پویاست هم سن منه ولی تو مدرسه هم نیستیم
راستش اون اصلا به فکر کردن من نبود و بهم نظر نداشت ولی جلو هم جق هم زده بودیم و درباره سکس و این چیزا حرف زده بودیم ولی اون نمیدونست من دوست دارم بدم. فقط تو این چند ماهی که رفتارم عوض شده بود بهم شک کرده بود.
چون من نقشه ریخته بودم بهش بدم خیلی جلوش خودمو لوس میکردم رو حساب شوخی بعضی وقتا کیرشو میگرفتم میگفتم این مال کیه؟

 

اونم میفت همش ماله توهه عزیزم (همش شوخی میکردیم نوجوونا این چیزا براشون عادیه)
بگذریم. یه روز رسید که دیگه زدم به سیم آخر و با خودم گفتم تا کی میخوای تو کف دادن جق بزنی پسر؟ پس این بدن گوشتی برای چی ساخته شده؟
زنگ زدم به پویا گفتم کجایی گفت خونه گفتم پاشو بیا خونه ما اونم گفت باشه قطع کرد
بعد که اومد خونمون.
بهش گفتم پایه ای جق بزنیم؟ اونم از خدا خواسته گفت آره و نشستیم پای کامپیوتر و یه سوپر گذاشتم (تو کامپوتر من 10 گیگ سوپر اچ دیه) و همینطور که داشتیم نگا میکردیم گفتم نگاه پویا مرده عجب کیر خوش فرمی داره.
با تعجب بهم نگا کرد گفت خوب کونی این که تو شلوار منه که از این بهتره
خندیدیم و بعد چند ثانیه دستمو بردم تو شلوارشو کیرشو گرفتم گفتم خودمونیم کیرت هم بزرگه ها (16 سانت بود) دوست داری مثل این زنه برات بساکم؟
گفت جدی که نمیگی؟ گفتم شوخی که نیست همه رفیقا این کارا رو برا هم میکنن
تا این و گفتم از این رو به اون رو شد بعد افتاد به تته پته
گفتم نترس دندونش نمیگیرم که میخوام بهت یه حال اساسی بدم. بعدش از رو صندلی بلندش کردم نشستم شلوارشو تا آخر کشیدم پایین و گفتم اماده ای؟ اونم گفت رامتین این کارا زش….

 

نذاشتم حرف بزنه و کیرشو تا ته کردم تو دهنم و براش خیلی حرفه ای ساک میزدم آخه خیلی سوپر نگا کرده بودم.
اونم دهنش بسته شده بود و نمیدونست چی بگه اخه از یه طرف حال کرده بود و از یه طرف تعجب که چرا دارم این کارو میکنم
بعد چند دقیقه که براش خوردم گفتم اماده شو که میخوام سوراخمو افتتاح کنی
گفت برو بابا من با رفیقم این کارا رو نمیکنم. منم بهش گفتم بیشتر پسرا این کارا رو با هم میکنن. تازه هم من راضیم هم تو. مگه تو راضی نیستی؟
گفت خوب اخه… گفتم کیری بازی دو نیار رفتم کرمو اوردم زدم به سوراخمو امادش کردم برای پویا خیلی حشری شده بودم کیر کلفت پویا میخواد کونمو جر بده
اوم شهوتی شده بود ولی به رو خودش نمیاورد کسکش. بعد این که سوراخم اماده دادن شد به حالت سگی نشستمو گفتم بیا بکن توش.

 
اون کسکشم خوشحال شده بود ولی نمیدونست باید چیکار کنه که اومد نزدیک و نشست و سر کیر کلفتشو کرد تو کون خوشگلم. یکم دردم اومد ولی لذتش صد برابر دردش بود. خرکیف شده بودم چون به ارزوم رسیده بودم
پویا کیرشو یواش تو کونم بالا پایین کرد. همین طور که داشت منو میکرد منم اه و ناله میکردم تا اونم حشری تر بشه و واقعا داشت تاثیر میذاشت تا رسید به جایی که داشت محکم منو میکرد و بلند میگفت تو تاحالا کجا بودی آخ عجب کونی داری فقط برا دادن به من ساخته شده. منم بلند جیغ میزدم و ناله میکردم تا این که آبش اومد و بدون این که بپرسه همشو ریخت تو کونم و کیرشو در اورد. منم برگشتم و کیرشو کردم تو دهنم و تمیزش کردم و یکم آبی که سرش بود رو قورت دادم. اونم لپمو گرفت و گفت رامتین واقعا بهم حال دادی قربون اون کون نازت که همیشه ازم قایمش میکردی برم و بعدش یکم کامپوتر بازی کردیم و مامانم اومد و اونم رفت خونشون.

 
از اون روز من تقریبا هفته ای دوبار به پویا میدم و دیگه ی جنده ی اون شدم و هم اون از این بابت خوشحاله هم من چون هم حال خودمو میکنم و هم پویا پسریه که به کسی نمیگه و آبرو مو حفظ میکنه.
امیدوارم که خوشتون اومده باشه…

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

13 دیدگاه دربارهٔ «به کیری‌ که می‌خواستم رسیدم»

  1. خیلی داستانت قشنگ بود.منم دوست دارم با دوستم لز انجام بدم ولی خب نمیدونم چجوری بهش بگم

  2. سلام.
    تا حالا سكس با بسر نداشتم.اما ميخام تجربش كنم.منتها حتما حتما حتما تو يه لباس فوق الاده سكسيه زنونه.
    اكر واقعا بكني بيام بده تو لاينم
    از تهران هم باشه.
    a.frr

  3. رفیق یه زنگ بزن خدایی کونتو جر میدم به کسی هم نمیگم ازت خوشم اومده من کلا پسر میکنم

  4. كسى هست دو طرفه دوست داشته باشه؟ يه گى با حال با هم داشته باشيم؟

  5. ۰۹۹۰۱۵۴۱۲۲۹ سافت ب احساسی از قم..فقط از قم زنگ بزنن ممنون بوووووس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا