سارا ، شریک سکسی من

سلام به همه ی خوانندگان سایت شهوتناک.
مردی ۴۷ ساله هستم و ۱۷ ساله که ازدواج کرده ام و ماجرایی که میخوام بگم به حدود ۲ سال قبل برمیگرده . من از نظر سکس زیاد گرم نیستم ولی سرد هم نیستم اما از شانس بدم ، زنم خیلی سرد هستش و بزور دو سه بار در ماه سکس داریم . بنابراین نیازهای جنسیم اصلا برآورده نمیشد و اوایل با این موضوع کنار اومده بودم ولی بعد از چند سال و بخصوص بعد از توهینهای زنم در مورد نیاز من به سکس ، به این فکر افتادم که بناچار باید نیاز جنسیم را بیرون از خانه تامین کنم . اینم رو بگم که بنده مهندس کامپیوتر بوده و کارم تعمیرات کامپیوتر هستش بنابراین زیاد به شرکتهای مختلف رفت آمد دارم . در یکی از شرکتها خانم منشی زیبا و تپلی بود که خیلی باهاش احساس راحتی میکردم و عمدا سعی میکردم کارهای اون شرکت را به بعد ازظهر انداخته و بعد از رفتن بقیه خودمونی تر باهم صبحت کنیم .
بعد از مدتی که باهم صمیمی تر شدیم ، یک بار توی صحبتهام بهش گفتم که ما که از سکس شانس نیاوریم و ….گفت یعنی چی؟ گفتم یعنی اینکه در ماه بزرو یک یا دوبار با زنم سکس دارم و …. گفت مگه میشه ؟ گفتم والا برای ما که شده

.
اونروز تموم شد و یه روز سارا بهم زنگ زد و گفت که کامپیوتر دخترش خراب شده و اگه تونستم بهش یه سری بزنم . منهم بدروغ گفتم که خیلی سرم شلوغه و بعد از ساعت ۶ میتونم بیام و اونم گفت باشه منتظرم . از نوع گفتنش و لحن صداش شک کرده بودم که موضوع دیگه ای هست تا کامپیوتری ولی از طرفی بخودم میگفتم نه بابا اون شوهر داره و ….

 

بالاخره ساعت مقرر رسید و من به خونه سارا رسیدم زنگ زدم و وارد خونه شدم. از چیزی که میدیدم حیرت کرده بودم ، یه خونه زیبا با یه حوری زیباتر در داخل خونه . سارا خانم یک لباس نازک سفید با یه شلوارک پوشیده بود و رونهای سفیدش بهم چشمک میزد. سارا از اونی که قبلا دیده بودم خیلی زیباتر و خوشگلتر شده بود . گفتم دخترت کجاست و کامپیوترش چه بلایی سرش اومده ؟ اون گفت فعلا یه ذره بشین و یه گلویی تازه کن تا بعد . منهم از خدا خواسته سریع روی مبل نشستم و سارا برام یه چای اورد.

وای که چی بگم از وقتی که خم شد تا چایو بهم بده ، چاک سینه اش زده بود بیرون و از طرفی بوی عطرش هم دیونم کرده بود . کم کم داشتم شهوتی میشدم که به خودم نهیب زدم که سارا شوهر داره و نباید از این فکرا بکنم . ازش پرسیدم شوهرت چیکارس و اون گفت که یک سالی میشه که طلاق گرفته ولی بنا به دلایلی دوست نداره توی محل کارش بقیه بدونند که اون مطلقه هستش .

 

با گفتن این حرف چشام برقی زد و گفتم به به اگه شانس بیارم امروز یه سکس توپ را افتادم و میتونم دق دلی چندین ساله را امروز دربیارم . تو این فکرا بودم که سارا گفت میای به کامپیرترم یه نگاهی بکنی و بعد به سمت اتاق خواب راه افتاد . به اتاق که رسیدم پشت میز نشستم و کامپیوتر را روشن کردم . بعد از چند دقیقه سارا هم اومد نزدیکم نشست و شروع کرد با عشوه تمام به توضیح دادن مشکل کامپیوتر . من گفتم سارا خانم نمیگی با این عشوه که صحبت میکنی ، دل من اینجا ضعف میره . گفت مگه چشه؟ چطوری صحبت میکنم ؟ گفتم طوری صحبت میکنی که من چشام کامپیوترو نمبینه فقط شما رو میبینه؟
گفت وا . چه حرفا شما که مرد متاهل هستید، براتون خوب نیست به اینچیزا فکر کنید . منهم گفتم مگه متاهل ها دل ندارند . زیبایی شما هر مردی را مسحور خودش میکنه . خلاصه بعد از یک ربع صحبت کردن سارا راضی شد بشرطی باهام سکس داشته باشه که به چشم یه زن هرزه بهش نیگا نکنم و او را درک بکنم و تا حدامکان هفته ای یکی دو روز باهم سکس داشته باشیم و ….. بعدا فهمیدم که همه اینها نقشه ای بوده تا هم سارا بتونه به نیاز سکس اش برسه و هم من یعنی معامله برنده برنده .

 

بعد از قول و قرارمون دستمو دور گردنش حلقه زدم و لبمو روی لبش گذاشتم.از طرفی لب میگرفتمو از طرفی دستم روی سینه های بزرگ و سفت شده سارا بود و داشتم حسابی لذت میبردم. بعد از مدتی لباسشو دراوردم و کرست طوریش نمایان شد. آروم آروم شروع کردم به بوسیدن بدنش و از گردن شروع کرده و به سینه ها و روی ناف رسیدم .در این گیرو دار صدای ناله های سارا بلند شده بود و معلوم بود که عین من بشدت نیاز جنسی انباشته و عقب افتاده داره . به شورتش که رسیدم ، از روی شورت ، اروم اروم شروع به نوازش کردن کس خیسش کردم .

چند بار نوازش نکرده بودم که خودش شورتش را درآورده و دستم را گرفته و روی کسش گذاشت .
وای که چه کس نرم و زیبایی بود . حیف بود که نخورمش ، بنابراین شروع به خوردنش کردم و همزمان با انگشتم داخل کسش میکردم . صدای سارا خیلی بلند شده بود و با شدت سرم را به کسش فشار میداد و هی میگفت بخورش ، همه اش مال خودته ، محکمتر بخورش ، آخ خ خ خ البته منهم با این حرفای سارا بیشتر حشری شده و با حرارت تمام کسش را میخوردم .

 

بعد از چند دقیقه سارا پاهاشو جمع کرده و یه آخ آروم کشید که فهمیدم به ارگاسم رسید . چند لحظه ای اونو بحال خودش گذاشتم و کنارش دراز کشیدم تا اینکه سرم را در اغوشش گرفت و محکم لبمو بوسید و گفت که حالا نوبت منه که بهت حال بدم . منهم دراز کشیده و کیرم را در اختیارش قرار دادم تا حسابی بهش حالی بدهد. اونم سریع شروع کرد به ساک زدن ، نمیدونم سارا خوب سال میزد یا زنم بد که ساک زدن سارا خیلی بهم حال میداد .

بعد از چند باری که ساک زد ، باسن اونو بسمت خودم کشیدم بطوری که تقریبا حالت ۶۹ بشه و بعد بهش گفتم که ساک زدنشو ادامه بده و در همان حال من هم شروع کردم با سوراخ کس و کونش بازی کردن . بعد از چند دقیقه کیرم تو دهن سارا و انگشت بزرگم توی کسش و دو انگشت کوچکم تون سوراخ کونش بود و حسابی داشتم هم حال میکردم و هم به سارا جونم حال میدادم .

بعد از دو سه دقیقه ، سارا دوباره به ارگاسم رسید و من هنوز کار اصلیم را شروع نکرده بودم . بنابراین سارا را بلند کرده به حالت چهار دست و پا قرار داده و آرام کیرم و توی کس فرو کردم . وای که چه کس نرم و گرمی داشت ، تلمبه هام که شروع شد ، قربون صدقه رفتنهای سارا جون هم شروع شده بود و بیشتر بهم حال میداد . سارا هی بهم میگفت قربون کیرت بشم که اینهمه سختی کشیده ، بکن عزیزم ، محکمتر ، هرچه قدر که دوست داری بکن ، آخ خ خ خ خ ، فقط وای نایستا ، محکمتر فشار بده تا هردومون حسابی حال کنیم عزیزم ، بکن که خوب میکنی .

 

بعد از ۵ ، ۶ دقیقه آبم داشت میومد که کیرم و از کسش در آورده و روی باسنش ریختم و بیحال کنارش افتادم . سارا هم در حالی که محکم دستمو گرفته بود و خودشو بهم فشار میداد میگفت : سکس خوبی بود و میخوای ادامه بدی که من گفتم میخوام ولی بعد از ۱۰ دقیقه نه الان .
اونهم کنار دراز کشید و شروع کرد به نوازش کردن موهام .

بعد از یه ربع بلند شده و بهم گفت پاشو تنبل ۱۰ دقیقه شد دیگه، منهم بهش گفتم سارا تا حالا سکس از کون داشتی؟ اونهم گفت آره و بدم نمیاد دوباره هم داشته باشم . منهم بهش گفتم خدا رو شکر که حداقل تو با این مسئله مشکلی نداری چرا که زنم تاحالا نگذاشته از کون سکس داشته باشیم . سارا تا اینو شنید سریع بلند شده یه کرم از کشو میز آوردو بهم داد و گفت پس چرا معطلی ، شروع کن دیگه . منهم با کرم دستم و چرب کرده و آروم شروع کردم با سوراخ کون سارا بازی کردن .

اول یه انگشت و بعد دو انگشت و در ادامه آروم کیرمو تو سوراخ کون سارا جای داده و شروع کردم به تلمبه زدن . برای اولین تجربه سکس از کون ، تجربه جالبی بود و خیلی بهم حال داد . بعد از چند دقیقه سارا و من هردو با هم ارضا شده و من دوباره بیحال افتادم و یه بوس آبدار از پیشونی سارا کرده و ازش تشکر کردم .

 

این ارتباط باعث شد که از نظر سکس ارضا بشم و رفتارهای بد و سرد زنم دیگر آزارم نمیداد و از طرفی اخلاقم هم با زنم بهتر شده بود و بخاطر سکس با زنم دیگر دعوا نمیکردم و…….این رابطه تا ۲ سال ادامه داشت تا اینکه سارا بخاطر مسایل کاری شرکت از تهران منتقل شده و به شهر دیگری رفت و من الان دو ماهی هستش که دوباره با زنم به مشکل سرد مزاجی برخورده ام .

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

1 دیدگاه دربارهٔ «سارا ، شریک سکسی من»

  1. دیونه مرضیه

    یعنی چی زنم سرد مزاجه بگیر تا میتونی بکنش شاید زیر آبی میره و کسشو جای دیگه میده به تو که میرسه ناز میکنه یه مدتی مواظبش باش ببین جائی نمیره داداش خیالت راحت کنم اگه کسی بگه من از سکس بدم میاد فقط دو حالت داره 1- دیونه هست 2- مریض هست دیونه که تکلیفش روشنه مریض هم دو سه سال اگه درمون نشد خونه باباش زندگی کردن با دیونه و مریض یعنی حماقت زنت باید سکست را تامین کنه حالا خودش نمیتونه خواهری دوستی همسایه ای همکاری هم نداره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا