سرپا کردم تو کونش

زهره دختری بود 25 ساله تپل و قد حدود 170 و کون تقریبا گنده.

مدتی باهم ارتباط کاری داشتیم و هر از گاهی باهم صحبت حضوری و تلفنی داشتیم . یه بار دلو به دریا زدم و در بین پیامهای رسمی بهش زدم که تمایل به مالشش دارم اما ایشون هم به شدت ناراحت شد قهر کردن و دیگه برای هیچ موضوعی روی خط بنده نیامدن و خدا رو شکر که به کسی چیزی نگفتن و ….

 

سه ماه از این ماجرا گذشته بود پیامی داده بودن و کاری داشتن دیگه خوشحال شدم هرچند که پیامش در ارتباط با کاری بود اما با مرور اتفاق گذشته میتونستم حدس بزنم که با سکس هم مشکلی نداره پیام دادم بهش که فعلا مشغولم و حدود غروب میام دنبال شما محل کارتون و در ارتباط با مشکلتون حرف میزنیم . وقتی که رسیدم تا حدودی به خودش رسیده بود و امد سوار ماشین شد. جلو هم نشست!! حرکت کردم و بهش دست دادم . دستمو گرفت!! کیرم راست شده بود وعده ی حال و هول خوب به کیرم میرسید و بیشتر میترکید. اصلا به روی خودم نیاوردم و پیرامون مشکل زهره خانم بحث میکردیم و همینجور سوال و جواب و همفکری . منم دوست داشتم و بحث طولش میدادم . کم کم هوا هم ی کم داشت تاریک میشد که با خرید مقداری تنقلات راه یک روستا را پیش گرفتم و همینجور بحث میکردیم . کیرم هم راست راست بود . با همین دست مالیدن هم راضی بوم برای دفعه اول .

 

رفتم و در جایی خلوت ماشین پارک کردم بهش گفتم پایین شو قدمی بزنیم . زهره خانم پیاده شد دست هم گرفتیم ی کم از دامنه کوه بالا رفتیم . هوا بهاری و کمی نسیم خنک می وزید ی کم که از ماشین فاصله گرفتیم در بغل گزفتمش ایشون هم استقبال کردشروع به لب گرفتن کردیم خیلی حال میداد دستم بردم روی کمر و کونش میکشیدم اهو اوفف میکرد و زبون و لب منو میخورد و منم لبش میخوردم و با دست دیگم روی کونش میکشیدم و مانتوش دادم بالا و دستم از بالا روی پشتش میکشیدم و همچنین از زیر روی کون و شکمش میمالیدم. دکمه هاش رو باز کردم خودشم کمک کرد شروع کردم به مالوندن ممه ای بزرگش و یکیش رو هم میخوردم وای چه حالی میکرررد اهههههههه و اوووووف با لا گرفته بود شروع کرد بکن بکککککککککن کونم بکن . بکککککککن تو کونم . زود بکککککککن.(اخه هنوز جلوش باز نبود).

 

ی کاندوم زدم به کیرم شلوارشو دادم پایین و همینجور که میگفت زود بکن زود بکن . تف زدم خیسش کردم شروع کردم لای پاش مالیدم اب کسش لای پا رو کاملا خیس کرده بود کیرم لیزتر شده و خودش کمک کرد کیرم رو روی سوراخ کونش تنظیم کرد با ی فشار کوچولو آهییییییییییی کشید ی کم یواش یواش جلو عقب کردم تا اینکه ی کم جا باز کرد شروع کردم به تلنبه زدم . خیلی حال میداد کون نرم و بزرگ. نسیم خنکی هم به زیر کون و خایه های خودم میخورد و لذت را چند برابر میکرد زهره هم اخ و اوخش با لا گرفته بود میبوسیدمش گردنشون میخوردم و سینه هاش هم تو دستم میمالیدم و کیرم هم در کونش در رفت و امد بود. بکن بکن چه حالی میده کیییییییییییییییر کیییییییییر کییییییییییییر کلفتن تو کونمه واییییییییییییی وایییییییییییی اخخخخخخخ و اوخخخخخ بالا گرفته بود منم بیشتر حشری میشدم و تندتر میکردم هی در میاوردم ی کم لای پاش و لای لپهای کونش میذاشتم و دوباره میذاشتم توش حدود ربع ساعتی طول کشیده بود حس کردم میخواد ابم بیاد بیرون کشیدم ی کم بوسیدمش و ممه هاش رو خوردم دوباره رفتم پشتش و محکم فرو کردم توش سه چهارباری که زدم آخخخخخخخخخخخخخخ کتفش رو دندون گرفتم و زهره جون هم داشت دستم را روی سینه هاش فشار میداد که ابم ریخت توی کاندوم و…

 

خیلی حال داد خوشحال بودم که جواب داد. البته چندین با ردیگه هم توی خونه و دشت کردمش مراحل بعدی کیرم رو هم میخورد و الان دیگه بهم نمیده ولی ی وقتای کاری داشته باشه ازم کمک میگیره و …. از ان به بعد دیگه یاد گرفتم و این نکته رو هم به شما دوستان یاد بدم زیاد کستون رو معطل نکنید بعد آشنایی بهشون واضح بگید که بکنشون هستید یا میدن یا قهر میکنن ولی اگه دوباره امدن روی خط بدونید که دیگه ناز اوردنشون الکیه و ی کس و کون حسابی رو به کیرتون وعده بدهید. امیدوارم لذت برده باشید و این نکته رو هم به شما دوستان یاد بدم زیاد کس رو معطل نکنید.

نوشته: زالزالک

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا