داماد خوش کیر

اسمم النازه ۲۶سالمه و هرچی از خوشگلی دخترای تهران بگم کم گفتم براتون.
قدم کوتاه(۱۶۰) تپل و خوردنی و کردنی(هنوز ندادم ولی خیلی دوست دارم امتحانش کنم)
دختر آخری هستم.خواهرم عروس شده والان یک گل دختر ناز داره.
شاید از بعضی از اخلاقای دامادمون خوشم نیاد ولی همیشه دوس داشتم لختش کنم و بلیسمش.اندام خوبی داره و اینو میدونم که خواهرم زیرش سیر میشه.از صدای جیغ ها و آه و اوه هایی که ازشون گاهی میشنوم منم تحریک میشم.
خیلی دوس داشتم که یه روز حال کردن اونارو ببینم ولی نشده.صبح که میرم دانشگاه شرت و شلوارشون و دستمال کاغذی هاشونو میبینم که افتاده کنارشون و گیج خوابن.دوست دارم بو کنم و خیلی کنجکاوم که بدونم آب کیر چه بو و مزه ای داره.
نمیگم فیلم سوپر ندیدم.خوبم بلدم چجوری کیر بلیسم و حال بدم.خنده م میگیره که اینارو میگم.

چون من خجالتی و یک مقدار تندخو هستم.زود جبهه میگیرم و نمیدونم میتونم با کسی ازدواج کنم یا باید همین دامادمون رو برای خودم هم نگهدارم.
میدونم اونم بدش نمیاد کیرشو بذاره لای سینه های سفیدتپل نازم.کلا من خیلی ناز و خوش فرمم.از اسمم هم پیداست.
میرم تو حموم و دوش آبگرم رو میگیرم رو چوچولم تا ارضا بشم ولی بازم دلم کیر میخواد.
ازاین میترسم که باکسی باشم.چون ممکنه بخواد الکی برام دردسر درست کنه.جیبمو تیغ بزنه.آبرومو ببره یا ازم عکس و فیلم بگیره و جریان خیلی پیچیده میشه.ممکنه بزنه پردمو بزور پاره کنه و بدبخت بشم.ممکنه چند نفری بریزن سرم و همه سولاخامو پر کنن و جرم بدن و حتی شاید روی کار کلانتری سر برسه و کارمون بکشه به دادگاه و زندان.
پس بجای انتخاب دوس پسر و امتحان کردن کیر یک غریبه که ممکنه ایدز داشته باشه رفتم تو نخ داماد خوش کیرمون.

الان حشرم زده بالا.یاد اونروز که میفتم دلم تند میزنه.چون الان منو امیر داریم کیف میکنیم بدون اینکه نگران باشیم که همدیگر رو لو میدیم.نه برای اون خوبه و نه برای من که بخوایم از هم دل بکنیم.کاش میشد شبها هم کیرش تو کونم بمونه تا صبح…
گفتم من خجالتی ام.ولی جریان از اونجا شروع میشه که خواهرم بخاطر یک شکستگی مجبور شد یک شب بیمارستان بخوابه.مادرم هم بعنوان مراقب وهمراهش موند.
عصر از دانشگاه زودتر رسیدم خونه.آخرسال بود و استاد نیومد وکلاس کنسل شد.دیدم کفشای دامادمون توراه پله پشت دره.یواش کلید انداختم که اگه خوابه بیدارو اذیت نشه.آخه شب کاره و شیفت شب اورژانس.
رفتم تو پذیرایی که دیدم لای در اتاق خواب بازه.خواهر اولم که طلاق گرفته هم بامازندگی میکنه.نور کم سوی چراغ خواب روشن بود و صدای قیژقیژ تخت میومد.نفسم بند اومده بود.
از لای در و آینه اتاق چشمم به اون دوتا افتاد که خیس عرق بودن.پاهایی که قفل شده بود پشت کمر دامادمون و صدای تلمبه و برخورد بدن هاشون.

الان حسرت میخورم که کاش گوشیمو دراورده بودم و فیلم میگرفتم تا همیشه خاطره بمونه و باهاش خودارضایی کنم.ولی خوشحال هم هستم که اونقدر غرق مالوندن خودم بودم که چندبار ارضا شدم.موندم اگه منو میکرد چه حالی میشدم.وای که الان خیس خیس شدم و داره ازم آب میچکه.

همچین میزد تو کسش که فکرمیکردم الان پاره میشه.ولی فقط جیغ خوشحالی بود و صدای تشکر و قربون صدقه خواهر اولم.خوش بحالش.از پشت هم داد.میدونین داگ استایل چیه دیگه.

خلاصه بعد ارضاشدن رفتم تو اتاقم و خودمو زدم بخواب.اصلا نیومدن جایی رو چک کنند و هردوشون رفتن باهم حموم.من بیرون بودم و تاریک بود و از پشت شیشه حمام کامل دیده میشدن.چقدر سینه های خواهرمو خورد.منم دهنم آب افتاد.کاش یا یکی پیدا میشد که منم ممه هاشو بخورم یا اون ممه های منو بخوره.لای سینه هاش گذاشت و همه رقمه باهم حال کردن.واااای منم میخوام.

اونروز دیوونه شدم.بخودم قول دادم که منم شریک بشم با کیر دامادمون.

زدم بیرون و نیم ساعت بعد که برگشتم خواهرم مثلا تازه از بیرون اومده بود و هنوز لباسشو در نیاورده بود و دامادمون هم مثلا خواب بود.

اونروز گذشت و من هر جا و هر لحظه که میتونستم جلوی دامادمون مثلا به بهانه برداشتن چیزی قمبل میکردم یا موقعی که میخواست از پشت سرم رد بشه خودمو خم میکردم که کونم بزنه بیرون وتحریک بشه.گاهی وقتی خانوادگی میرفتیم بیرون ناخودآگاه توشلوغی خودمو بهش میمالیدم و دستمو میزدم به کیرش .

میدونم اونم بدش نمیومد.بار اول گذاشت به حساب اتفاق.بار دوم فهمید ولی جرات نکرد.بار سوم به بعد چشماش تیز شده بود و سریع میفهمید که باید چیکار کنه.

بار چهارم به بعد رو میذارم واسه قسمت بعد که چندروز دیگه براتون مینویسم.

امیدوارم بهتون خوش بگذره.من بهترین راهو انتخاب کردم.امن و آروم تو خونه خودمون و کیر دامادمون به هممون میرسه و همه راضی و خوشحالند.بدن اینکه بدونن واقعا چه خبره.

نمیشه جلوی میل جنسی رو بزور گرفت.خودتونو اذیت نکنین.زندگی همین دو روزه.محبت کنین بهم ولذت ببرین

نوشته: الناز

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

6 دیدگاه دربارهٔ «داماد خوش کیر»

  1. سلام
    لطفا يه خانم سكسي و هات از تهران يا كرج پيام بده بابت يه رابطه خوب و آتيشي
    شهاب هستم و خيلي حشري ام
    اينم آيدي تلگرامم
    giffini2@
    با سپاس

  2. باسلام و روز خوش دنبال یک خانم محترم وبا ابرو و تک پر والبته تنها که همسر نداشته باشه برا یه رابطه طولانی هستم در صورت موافقت صیغه محرمیت هم جاری میشه همه جوره ساپورت می کنم ساکن بوشهر باشد باتشکر۰۹۳۷۴۰۳۵۸۶۸

  3. دنبال یه خانم با شخصیت و با آبروفقط از ارومیه هستم برای دوستی . مجرد یا متاهل فرقی نمیکنه .
    من ۳۵ سال دارم .
    [email protected]

  4. واسه تیتر مینوشتی داماد خوششانس… 6 تا ممه فقط از خونه ی شکا خورده کس کش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا