سکس با دختر مراکشی در هتل

سلام خدمت همه دوستان
 
. سال 1384 بود و من در کیش توی یه هتل آپارتمان خصوصی به عنوان رزروشن کار میکردم . هتل 70 تایی اتاق داشت و من تقزیبا از همه اتاقها خاطره دارم . اما تصمیم دارم این یکی رو براتون تعریف کنم . چندتا خانم مراکشی خیلی خوشگل و سکسی که دوبی زندگی می کردند برای تمدید ویزای خودشون اومده بودن کیش و توی هتل ما اقامت داشتن اما با گذشت نزدیک 40 روز از ویزا خبری نبود . یکیشون با قدی در حدود 190 و هیکلی زیبایی که داشت از روز اول منو دیونه خودش کرده بود ولی از شانس بعد من انگلیسی بلد نبود و همش عربی حرف می زد . یک شب که خیلی کار داشتم و کارم تا ساعت 3 طول کشیده بود ودیگه داشتم می رفتم که بخوابم تلفن زنگ زد . دیدم از اتاق خودشه . گوشی رو برداشتم و گفتش : آب میخواد . منم یک بطری آب معدنی برداشتم که سر راه بدم درب اتاقش و برم اتاق خودم بخوابم . در اتاقو که زدم اومد در و باز کرد یه سوتین ابریشمی مشکی و یک دامن بلند مشکی پوشیده بود با موهایی بلند و مشکی که تا وسطای کمرش می اومد و یک ارایش خلیجی که فقط عروس های ایرانی رو با اون چهره میشه دید . با انگشت اشاره کرد بیا تو . انگار که هیپنوتیزم شده بودم رفتم تو . در پشت سرم بست و من هنوز مات و مبهوت بودم اخه یک سرو گردن از من بلندتر بود و کمی هم هیکلی تر . از ترس اینکه مبادا کسی منو دیده باشه می لرزیدم که اب معدنی رو از دستم گرفت و گذاشت روی میز .
 
جلوم زانو زد و شروع کرد به باز کردن زیپ شلوارم و کیرم رو درآورد . انگار که من اصلا اونجا نبودم . معلوم بود توی این 40 روز سکس نداشته و دیگه طاقت نداره و شانس در خونه منو زده . شروع به خوردن کیرم کردم طوری کیرم و تخمهامو میخورد که نزدیک بود بیهوش بشم . تا حالا هیچ زنی منو انقدر به هیجان نیاورده بود .بعد از چند دقیقه که کیرم حسابی راست شده بود بلندش کردم و هلش دادم روی تخت . می خواشت لخت بشه ولی نزاشتم آخه لباساش خیلی سکسی ترش میکرد . دامنش و کشیدم روی سرم واز روی شرتش کسش رو لیس می زدم صدای اه و واهش اتاق و پر کرده بود شرتش و در آوردم و حسابی کسش رو لیس زدم و خوردم . احساسم میگفت که این زن به این راحتی ها ارضا نمیشه پس یک کمی کشیدمش پایین تر و بعدش سروته روش خوابیدم و کیرم کردم توی دهنش و دامن خوشگلشو کشیدم بالای تنش . خودم که دوباره کسشو میخوردم . حدسم درست بود . طوری کیرم و میخورد که ناخودآگاه آبم اومد و اون همش توی دهنش ریخت و قورت داد . دیگه طاقت نداشتم خوابیدم روش و کیرم کردم توی کسش . شروع کردم به تلمبه زدن . می دونستم که این شاید آخرین بار توی این اتاق میام و فرصت دوباره ای نیست . تلمبه های من بیشتر میشد و صدای اه و ناله اون غلیظ تر . یکبار هم که ابم اومده بود این دفعه کمی طولانی تر شده بود . انگشتهای دستم و کردم توی دهنش و اون هم میک می زد . دیگه اخراش بود کیرم و درآوردم که یهو کنارم زد و منو خوابوند روی تخت . با دوتا دستش طوی کیرم و جق زد که نزدیک بود کنده شه بعدش سریع کیرم کرد توی دهنش و مکید و مثل دفعه قبل تا قطره اخر آبم و خورد . بعدش دوتایی روی تخت خوابیدم و یک سیگار و دونفری کشیدیم . من تا حالا اینطوری زن تشنه ندیده بودم و تقریبا انرژی برام نمونده بود اخه چند روز پیشش هم با یکی سکس داشتم و اون سیر نشده بود اشاره کرد یه بار دیگه . ولی ساعت نزدیک 6 بود . منم گفتم که الان باید برم رزسپشن . ولی ساعت 2 ظهر حتما میام .
 
خیلی طول کشید که حالیش کنم ولی بالاخره فهمید . رفتم اتاقم و دوش گرفتم و ساعت 1 یه قرص سیدنافیلد هم خوردم و ساعت 2 جیم شدم سمت اتاقش . در رو که زدم پشت در منتظرم بود سریع در رو باز کرد و خودم انداختم تو . همون لباسهای دیشبی . انداختمش روی تخت و از نوک انگشت شصت پاش خوردم تا به کسش . مثل دیونه ها شده بود انگار که این چندوقت خیلی فشار اورده بود روش . منو پایین قرار داد و شروع به ساک زدن کرد چه ساک زدنی . کیرم که از همیشه بیشتر راست شده بود خیلی درد میکرد که یهو دیدم نشست روی کیرم شروع کرد به تلمبه زدن منم بیکار نموندم با دندون نوک یکی از سینه هاشو گرفتم و یه اهی کشید ولی هنوز تلمبه رو میزد کارش حرف نداشت . منم انگشت وسط دست راستم رو کردم توی سوراخ کونش تازه خوشش اومده بود . بلند شدیم به روش سگی رفتم پشتش و کیرم توی کونش فرو کردم همین که چنددقیقه از کون کردمش دیدم بیحال افتاد روی تخت . فهمیدم که کارم درست انجام دادم ولی من هنوز ارضا نشده بودم پس تلمبه زدن رو ادامه دادم دیگه سروصداش بلند شده بود و منم هی با دستم به کونش ضربه می زدم طوری تخت و چنگ میزد که که انگار میخواد بره زیره تخت . برش گردوندم و ریختم روی صورتش . اونم با انگشتش همو کرد توی دهنش و خورد . این رابطه چند بار دیگه تکرار شد تا اینکه ویزاش اومد و رفتش . امیدوارم خوششتون اومده باشه.
نوشته: کوروش

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

2 دیدگاه دربارهٔ «سکس با دختر مراکشی در هتل»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا