کون تنگ نگار

من دون ژوان نیستم ولی تجربه سکس زیاد دارم.. دوستام بهم میگن مهره مار داری و بی ادباش میگن کس کفتار! 
***

از سرکار برمیگشتم و خسته بودم.. یهویی یادم افتاد باید برای تولد خواهرزادم کادو بخرم و به پاساژ رفتم. تو مغازه دوتا فروشنده خانوم بودند که خیلی شیک و خوش هیکل بودند و یکیشون اومد و با خوش رویی ازم پرسید چی میخام و منم گفتم کادو برای تولد و فروشنده پرسید از سن و سال طرف و چقدر میخای هزینه کنین و…
من نگاهم روی اون یکی فروشندهه بود و به حرفهای این خانوم گوش میکردم که یهویی همکارشو صدا کرد و گفت نگار بیا لطفا این اقا رو راهنمایی کن من باید جواب تلفن بدم.

 
نگار یه دختر خوش هیکل و سفید بود که تقریبا ۱۷۵ سانتیمتر قدش بود و یه مانتو تنگ پوشیده بود و گردی کون و سینه هاش کاملا تو چشم بود. چشمای قهوه ای روشن و موهایی خرمایی داشت و خیلی ناز و با عشوه حرف میزد. خریدمو کردم و اونم خیلی دوستانه رفتار میکرد ولی فرصتی نشد و نتونستم بهش چیزی بگم و یا حرکتی انجام بدم . تا دو سه روز تو ذهنم بود و حال دخترای دیگه رو نداشتم و اون مد نظرم بود. به بهانه خرید دوباره رفتم و یه چیز کوچیک خریدم . در کمال ناباوری منو یادش بود و خیلی دوستانه تر رفتار میکرد و گفت که دختر صاحب فروشگاه هست و من از فرصت استفاده کردم و به بهانه انجام بعضی
از خدمات شمارمو دادم و شب تو تلگرام با هم ارتباطمون برقرار شد و کلی چت کردیم وخیلی زود فرداشبش حرف به سکس چت کشید و گفت که سکس خشن دوست داره و دوست داره سکس اروم شروع شه و خشن و خشن تر شه و از این حرفایی که شما بهتر میدونین ????
باهاش برای آخر هفته قرار گذاشتم که بریم رستوران ولی جوری برنامه ریزی کردم که زودبریم و بعدش فرصت باشه ببرمش خونم و رستوران رو نزدیک خونه انتخاب کرده بودم . تو رستوران با یه تیپ سکسی اومد و نگاه اغلب مردای رستوران به کون و سینه های برجسته اش از روی مانتوی کوتاه و چسبونش بود . رونهایی خوش فرم و پر و کمری باریک و کون و سینه هایی بزرگ و خوش فرم.

 
عمدا شام کم خوردم و پیشنهاد دادم که با ماشین اون بریم یه سر خونه ما و من به سگم غذا بدم چون فراموش کردم که بهش غذاشو بدم..(نمیخواستم نگران ماشینش باشه و زود بخاد بره) اونم خیلی خوشحال شد و گفت باشه.. من سگ دوست دارم .
تو خونه کمی با سگم بازی کرد و من کمی مشروب اوردم و ازش پرسیدم اونم میخاد که گفت نه و باید رانندگی کنه و از این حرفا ولی گفت وایسا من ساقی شم..
گفتم باشه
دیدم پیکمو پر از ویسکی کرد و حتی برای یخ جا نداشت!
پرسیدم خبریه؟ میخای مستم کنی و بهم تجاوز کنی؟ و خلاصه سر حرفو باز کردم …
گفت یه همچین چیزی و خندید..
بعد از پیک دوم شروع به نوازش دست و لب و صورتش کردم و بوسیدمش و اونم خوشش میومد و همراهی کرد . راستش کیرم کاملا سیخ شده بود و تو شلوار جین اذیت میکرد و اومدم تو خشتکم جابجا کنم که از دیدش دور نموند و خنده لوندی کرد و گفت بچه بیدار شده؟ گفتم اره ! و الکی گفتم مدت زیادیه سکس نداشتم چون همش سرکارم و و اخیرا فرصت هیچیو ندارم و دو ماهی میشه دوست دختر هم ندارم.

 
هر دو رو صندلی اپن بودیم و من میبوسیدمش و گردنش و بدنشو نوازش میکردم و اونم از روی شلوار شروع به نوازش و مالوندن کیرم کرد و فشار و حرکت دستاش رو کیرمو حس میکردم. دیدم برای خودش یه پیک ریخت و گفتم رانندگی؟ گفت یه پیک مهم نیست. بغلش کردم و کمی از مشروبی که تو دهنش بودو موقع لب گرفتم تو دهنم ریخت و منو بیشتر هات کرد. دیگه کاملا داغ بودیم. همونجوری که لب میگرفتم و میمالوندمش به سمت اتاق خواب و تخت بردمش و شروع به در اوردن لباس هم کردیم و و دونه دونه در میاوردیم و لب میگرفتیم و میمالوندیم.
من فقط شورت پام بود و اون هم سوتین و شورت.. یهویی مثل وحشیا منو رو تخت ولو کرد و شورتمو کشید پایین و شروع به ساک زدن کرد.. خدای من ! با چه اشتهایی ساک میزد و مثل قحطی زده ها و کیر ندیده ها کیرمو و تخمامو میخورد و لیس میزد و من یه دستم تو موهاش بود و با دست دیگه و انگشتام از رو شورتش با سوراخ کس و کونش بازی میکردم و اروم ماساژ میدادمش. یهویی با خشونت دست از ساک زدن کشید و سرشو بلند کرد تو چشام نگاه کرد و با پشت دست تو صورتم زد و دوبار ساک زدنشو ادامه داد. تعجب کردم که اینهمه وحشی و خشن شده. اصلا بهش نمیومد که خشن دوست داشته باشه! موهاشو کشیدم بالا و کیرمو از دهنش کشیدم بیرون و و سوتین و شورتشو دراوردم و و وای چقدر کون و کس خوشگلی داشت. سوراخ کونش خیلی خوشگل و سفید بود و کسش هم برجسته و لپهای کسش کاملا به هم چسبیده ، شروع به خوردن و لیسیدن کسش کردم و زبونمو لای شکاف کسش از پایین به بالا میکشیدم و اون ناله میکرد و موهامو محکم میکشید و گاهی هم سرمو بیشتر فشار میداد و منم زبونم توکسش میکردم چند دقیقه حسابی خوردم و لیسیدمش و بعد چرخوندمش و نوک زبونمو به سوراخ کونش میزدم که حسابی حال میکرد.

 

چرخید و و با کف دست منو به پشت خوابوند و کیرمو کرد تو دهنش ، همه کیرمو تا ته کرد تو دهنش و داشت خفه میشد ولی بیشتر فشار میداد و منم ک
لشو بیشتر فشار دادم. و چند بار همین کارو کردم و اومد نشست رو کیرم. کسش چقدر داغ و تنگ بود و فشار و گرمتی دیواره کسشو بخوبی روی کیرم حس میکردم و شروع به تلمبه زدن کردیم و اون هم بالا پایین میرفت و منم کمرم رو موج میدادم و گاهی به صورتم و سینه ام با دست سیلی و ضربه میزد، راستش این کارش کمی عصبی کرده بود منو و پرتش کردم رو تحت و روی شکم خوابوندمش و کون تپل و سفید و بزرگش جلوی چشام بود. گفت کون نه.. من چیزی نگفتم موهاشو گرفتم و سرشو تو بالش فشار دادم و باشدت تو کسش کردم و به شدت و محکم تلمبه میزدم که کم کم جیغ میکشید و یهویی تمام بدنش لرزید و ارضا شد ولی من یه دقی
قه بعد از ارضاش هم میزدم. دیدم تقریبا بیهوش شده و نا نداره تکون بخوره شروع کردم به مالش کونش ، با دستش سعی کرد انگشتامو از کونش دور کنه ولی اهمیت ندادم و دستشو پس میزدم و و از کشوی بغل میز کمی کرم برداشتم و به سوراخ کونش مالوندم و سرمای کرم باعث شد یه تکونی بخوره و بگه نه! کون نه! دردم میاد! تا حالا از پشت نداشتم!
گفتم سعی میکنم کمتر دردت بیاد و من عاشق کونت شدم و همینجوری که حرف میزدم سر کیرمو هم چرب کردم و با کلاهک کیرم با سوراخ کونش بازی میکردم و کلاهک کیرمو اروم تو سوراخ کونش فشار میدادم و میدیدم که کم کم داره سوراخ کونش شل و باز میشه و اماده میشه که کیرمو بکنم توش و خودش هم کمرشو حرکت موجی میداد و معلوم بود حشری شده دوباره. کمی سر کیرمو فشار دادم و گفت یواش و من بی توجه به حرفش بیشتر فشار دادم و ناله ای بلند کرد و گفت درش بیار دردم گرفت و من وزنم روش بود و نگار رو شکم خوابیده بود و و کاملا در اختیارم بود و تقریبا کلاهک کیرم کامل تو کونش بود ، کمی مکث کردم و پشت  گردنشو بوسیدم و سرش رو کمی چرخوندم و گوشه لبشو بوسیدم و به چشاش نگاه کردم و کیرمو فشار دادم تو کونش سعی کرد مانع شه ولی تا ته کردم تو کونش و یه جیغ کوتاهی زد و گفت درش بیار و سعی کرد از زیر من بیاد بیرون موهاش دستم بود و سرشو بیشتر تو بالش فشار دادم و کیرمو تانصفه کشدیم بیرون و دوباره تا خایه کردم توش و شروع به تلمبه زدن کردم …

 

ناله هاش بیشتر حشریم میکرد و اونم کمرشو تاب میداد که باعث میشد بیشتر تحریک شم و کیرم عمیق تر بره تو کونش . گفت کیرت چقدر بزرگه جر خوردم.. حس میکنم دارم نصف میشم و من گفتم دوست دارم رو کیرم بشینی و اینجوری از کون بکنمت که گفت نمیتونم تک
ون بخورم و من یه بالش زیر شکمش گذاشتم و کون خوشگلش کاملا تحت تسلط من بود و بعد از مدت کوتاهی دیدم ابم داره میاد و گفت نریز توش ولی به تنها چیزی که توجه نمیکردم حرفاش بود . تا اونجایی کا میتونستم عمیق تو کونش فشار دادم کیرمو و ارضا شدم ، تمام بدنم میلرزید و حس میکردم هیچ اسپرمی تو بدنم نمونده و همشو تو کونش خالی کردم کمی مکث کردم و کیرمو اروم کشیدم بیرون. سوراخ کونش کاملا باز شده بود و کیرم داشت میخوابید که دوباره کردمش تو و چند تا تلمبه زدم و دیدم برای بازم کردن نا ندارم ، رفتیم دوش گرفتیم.

 
باهاش ۴ ماه دوست بودم و برون اغراق تو این ۴ ماه هر بار که سکس کردیم از کون هم کردمش و بهترین کونی بود که تا بحال کردم‌.

نوشته: اس اس

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

4 دیدگاه دربارهٔ «کون تنگ نگار»

  1. اگه همچین نگاری تو تهران وکرج هست زنگ بزنه ازخجالتش دربیایم۰۹۳۹۸۶۹۵۱۶۸

  2. یه بار دوست پسرم منو از کون کرد خیلی درد داشت خیلیم خشن کرد ولی هربار بش فکر میکنم ابم راه میافته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا