گی گروهی با دونفر

سلام دوستان

خاطره ای که میخوام بگم مال چند سال پیش هست 30 ساله بودم . بیشتر مواقع بیکاریم شبها تا دیر وقت توی چت روم های یاهو بودم مخصوصا چت روم گی ها . وب کم های دیگران رو میدیدم و انواع و اقسام کیر های رنگ و وارنگ . بعضی وقتها هم که با دبدن کیر های خیلی خوشگل حشری میشدم و کون نمایی میکردم برای طرف و لذت میبردم که میتونم آب کیر طرف رو بیارم . مخصوصا بعضی وقتها همزمان چند نفر با من چت میکردند و کیرشون رو میمالیدن و منم کونم رو بهشون نشون میدادم انگشت میکردم یا از دیلدو استفاده میکردم .
یک بار که مشغول بودیم با یه پسر ایرانی آشنا شدم و رفتیم تو چت خصوصی و وب کم و چه کیری داشت سفت و میزون .
خلاصه دوستی ما ادامه پیدا کرد و عکس و فیلم از بدن خودمون برای هم میفرستادیم تا اینکه یه روز گفت ساسان دوست داری سکس واقعی داشته باشیم ؟ من کمی دو دل بودم و کاملا” نمیتونستم اعتماد کنم تا اینکه تلفن و آدرس داد . دل رو زدم به دریا رفتم . آدرس خونه داییش بود .که شهرک اکباتان بود .
وقتی زنگ زدم مهرداد از توی اف اف خوشامد گفت و منم رفتم تو . با آسانسور رفتم طبقه 8
در آسانسور که باز شد درست روبروم بود واقعا از نزدیک عالی بود . همه چی اوکی بود .
قد و هیکل فوق العاده بود قد تقریبا” 180 بدن ورزیده شاید حدود 90 کیلو برنزه و تمیز و اصلاح کرده .
با یه شلوارک و رکابی سفید خیلی سکسی بود.
رفتم تو دست دادیم و همون دم در لبم رو بوسید و گرم مکید .
تعارف کرد بشینم روی مبل و خودش رفت آشپزخونه بلند گفت چی میل داری؟ منم با خنده گفتم کیر داغغغغغغغغغ!
مهران خندید و گفت ای به چششششششششششششم
گفت موافقی یه بستنی بزنیم یا مشروب؟ گفتم با مشروب موافقم . دوتا لیوان ریخت آورد نشست کنارم دست دور گردن و آروم سینه هامو میمالید . پیکمون رو زدیم بهم و نوششششششششششش

 
مهران گفت من دوش گرفتم میخواهی دوش بگیری؟ گفتم منم دوش گرفتم و شیو هم کردم . ولی برم دستشویی اگه اجازه میدید؟
راهنماییم کرد رفتم و چند دقیقه خودمو کاملا با آب گرم شستم و آماده کردم.لباس زیرم هم یه ست قرمز آتیشی بود شورت و سوتین و جوراب گیپور و بند جوراب همه مرتب.
وقتی اومدم برون دیدم مهران لخت لخت رو کاناپه نشسته .
نشستم رو پاش دست کشیدم رو بدنش که مثل چرم سفت و ورزیده بود . مهران دکمه های بلوزم رو باز کرد و چشمش که به سوتین افتاد یه جوووووووووون ناز گفت .
بلوزم رو درآورد و و شلوارم رو خودم کشیدم پایین و حواسم به کیرش بود که داشت سفت میشد وای جوراب و شورت و دید کاملا راست کرد . منو کشوند رو پاش و لب گرفت و سوتینم رو میمالید و نوک سینه م رو میمالید . منم داغ شدم و دستم رفت رو کیرش . وای رگهاشو حس میکردم و با سر کیرش ور میرفتم و رفتم پایین با خایه هایی که حتی یه مو هم نداشت بازی کردم . آروم تو گوشم گفت تو کونیه منی ساسان
میشه یه خواهشی کنم ؟ گفتم جونم من کاملا در اختیارتم بگو عزیزم …

 
مهران گفت من تعریف تو رو خیلی زیاد برای پسر داییم کردم (اینو که گفت پیش خودم گفتم ساسان امشب باید از دوتا کیر پذیرایی کنی ….) میخواستم اگه برات ممکنه تو رو باهاش آشنا کنم البته فقط آشنا بشی بقیه شو انتخاب با خودته.
گفتم من امشب در خدمت توام . مهران صدا کرد فرزاد میشه یه لحظه بیایی. که از توی اطاق فرزاد اومد تیپ مثل مهران ولی سفید و بور.
فرزاد که منو دید تمام تنم رو ورنداز کرد و دست دادیم و رو بوسی که من لباشو بوسیدم و آروم دست زدم به کیرش.
فرزاد گفت اجازه هست بشینم ؟ و منم لبخند زدم و نشوندم کنار خودم، من وسط بودم و اون دوتا دوطرفم بدون معطلی یه دستم رو بردم توی شلوارک فرزاد و یه دستم کیر مهران . وای دو تا کیر همزمان توی دستام بود هردو راسته راست سفت و داغغغغغغ
فرزاد فوری لخت شد

 
مهران لبام رو میمکید و فرزاد نوک سینه منو ازتوی سوتین درآورده بود میک میزد . طوری که هم لبام و هم نوک پستونم درد میکرد .
منم آروم سر کلاهک کیرشون رو لمس میکردم . آروم از نوک کیرشون آب لیزی جاری شد که مالیدم به تمام کیرشون. بلند شدم زانو زدم روی کفی مبل . کونم قمبل، صورتم به طرف پشت مبل. مهران رفت پشت کاناپه کیرش جلوی صورتم بود . فرزاد رفت پشتم و شروع کرد با سوراخ کونم ور رفتن فشارش میداد میکشید انگشتش رو با آب کیرش لیز کرد و میمالید به سوراخ صورتی کونم .یه کون سفید و تمیز با یه سوراخ تنگ و صورتی داشت دیونه ش میکرد . مهران کیرشو میمالید به صورتم و لبام منم با خایه های شل و بزرگ مهران بازی میکردم فشارش میدادم و میکشیدم و میمالیدم خایه هاش داغغغغغغغغ شده بود و وقتی میکشیدم پایین کیرش میخورد به لبام و منم سر کیر قهوه ای شو لیس میزدم .زبونم زیر کیرش رو لیس میزد و آب لیزش دور دهنم رو خیس و لیز کرده بود . آروم سر کیرش رو مکیدم و کشیدم توی دهنم . نصفش تو دهنم بود . فرزاد مشغول سوراخم بود و انگشتش رو تا ته کرده بود توی کونم میچرخوند فکر کنم 3 تا انگشتش توم بود .گفتم فرزاد کیر میخوااااااااااااااااااااااام
بزاااااااااااااااااااااااااااار توششششششش کونم میخارهههههههههههههههههههههههههههههه
فرزاد هم گفت جوووووووووووووووووون کونتو باز میکنم کونتو میخارونم . اوففففففففففففففففففففففففف
کاندوم خاردار کشید ه بود رو کیرش سرش رو کرد توم نفسم بند اومد و کیر مهران رو که تو دهنم بود مکیدم داخل . فرزاد یواشششششششششششششششش

 
فرزاد هم لپ کونم رو با دستاش باز کرده بود میکشید سمت خودش و آروم آروم کیرش تو کونم رو پر میکرد و تنم مور مور میشد. کیر خودم شل بود و میخورد به خایه های کوچیک و شلم.
فرزاد و مهران خیلی هم ریتم یکی دهنم و یکی کونم رو میگاییدن . تلمبه ها تند شد و تا ته میرفت تو دهن و کونم . فزاد خیلی طول نکشید کونم رو با آبش پر کرد و مهران اومد نشست رو کاناپه منم پشت به مهران نشستم رو کیرش سر کیرش رو میزون کردم به سوراخ کونم که ازش آب فرزاد جاری بود و بینهایت لیز .
تا ته کیرش رفت توم
شروع کردم به بالا پایین کردن رو کیرش که از مال فرزاد کمی کلفت تر و بزرگتر بود . فرزاد از دستشویی اومده بود و کیرش رو شسته بود . دهنم رو باز کردم خودش اومد جلوم . کیرش بوی توت فرنگی میداد و دیگه لیز نبود . لیس زدم دور سر کیرشو. ..

 
چند دقیقه طول کشید و کیر بزرگ مهران تا ته ته کونم رفته بود و به نقطه حساس ته کونم میخورد و حس ارضا شدن داشتم و .آبم اومد با بالا پایین شدن کیرم ارضا شدم و محکم مهران منو میکرد و تا ته کیرشو توی کونم نگه داشت و ارضا شد و آبش با آب فرزاد همزمان اومد فرزاد تو دهنم آبشو خالی کرد .هرسه ولو شدیم .
رفتم دستشویی خودمو شستم و کونم رو توی آینه نگاه کردم که سوراخش دیگه صورتی نبود و سرخ شده بود و توش رو میدیدم و آب سفید اون دونفر ازش میریخت. خیلی حال کردم که نونسته بودم آب دونفرو همزمان بیارم .

 

 

نوشته: ساسان

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

3 دیدگاه دربارهٔ «گی گروهی با دونفر»

  1. ازاهواز کسی هست گروهی بکنه؟ارش ۲۳اهواز بیزنسی دستی۵۰تومن ۰۹۳۰۶۵۵۷۳۲۷

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا