کون دادن در ماساژ به یادماندنی

سلام
 
اسم من امین هست، 21 سالمه، قدم 178 ، وزنم 79 ودر مجموع هیکل قشنگی دارم و قیافه ام هم بد نیست. داستانی که می خوام براتون بگم برمی گرده به 4 ساله پیش که امیدوارم خوشتون بیاد.
اول اینو بگم که من از سالها پیش خیلی دلم می خواست که یکی با کونم ور بره یا با کمربند بزنه روی کونم اما چون توی یک خانواده ی مذهبی به دنیا اومده بودم این کار رو خیلی بد می دونستم و همیشه خودم رو بخاطر این حس سرزنش می کردم (ناگفته نمونه که یک بار تو بچگی بخاطر شیطونی توی همین زمینه که لو رفت تنبیه بدی شدم) تا اینکه یک روز که داشتم توی چت روم ها سرک می کشیدم با یکی آشنا شدم که خودش رو ماساژور حرفه ای معرفی می کرد و وقتی ازش پرسیدم که چجوری ماساژ میده، برام توضیح داد که من می گم اول باید طرف کامل لخت بشه و بعد حدود 2 ساعت ماساژ دادن من طول می کشه و در طول ماساژ توی بیشتر مواقع فرد اونقدر لذت می بره که آبش میاد. من اینو که شنیدم دیگه نتونستم تحمل کنم و بهش گفتم که می خوام ماساژشو تجربه کنم و اون هم شماره تلفنش رو داد و گفت باهاش تماس بگیرم.
یک ماهی گذشت و من دایم با خودم درگیر بودم که بهش زنگ بزنم یا نه که آخر تصمیم گرفتم بهش زنگ بزنم و قرار بزارم. وقتی گوشی رو برداشت دیدم صدای قشنگی داشت و از طرز حرف زدنش معلوم بود یک جوان سی و پنج یا شش ساله ی مودبی هست، خلاصه بعد از گفتن شرایطش آدرس رو بهم داد و روزش رو هم باهام فیکس کرد. راستش از وقتی تلفن رو قطع کردم دل تو دلم نبود و همش فکر می کردم که چی در انتظارمه، از اینکه ممکنه سرکاری باشه تو سرم می چرخید تا اینکه ممکنه ماساژش به سکسی برسه که من سالها در حسرتشم. در هر حال شب قبل من کاملا هم دور و اطراف کیرم رو تمیز کردم و هم از کمر تا زیر لپهای کونم رو هرچی مو بود زدم، انصافا وقتی از آینه به کونم نگاه کردم دلم می خواست بکنمش.
 
… زنگ رو زدم، همون صدا از آیفون گفت کیه و وقتی خودم رو معرفی کردم در رو زد و رفتم تو، وقتی جلوی واحدش رسیدم در باز بود با احتیاط رفتم تو که دیدم یک پسر یکم چاق با قد حدود 170 و وزن 80 جلوم ایستاده، خیلی تحویلم گرفت و راهنماییم کرد برم روی مبل بشینم. خلاصه یک نیم ساعتی باهم کس شعر گفتیم و بیشتر آشنا شدیم اما معلوم بود بدجوری چشمش منو گرفته اما چون خیلی با ادب بود بهم چیزی نمی گفت و فقط ازم تعریف می کرد. خلاصه رسیدیم به زمانیکه منتظرش بودم و گفت برو توی اون اتاق و لباساتو در بیار تا من هم بیام و کار رو شروع کنیم. لخت لخت شده بودم و منتظر روی ملافه ای که روی زمین پهن کرده بود نشسته بودم و دل تو دلم نبود چون اولین باری بود که جلوی یک پسر لخت می شدم. تا اینکه در باز شد و دیدم خودشم با یک شرت وارد شد، یک نگاهی بهم انداخت و گفت چه هیکل خوشگلی داری، من یک دفعه حس کردم تا گوشام سرخ شد و چون اون هم متوجه شد زود سرش رو انداخت پایین و بحث رو عوض کرد. گفت اول به پشت بخواب تا شروع کنیم و مشغول شد، شروع کرد از سرم به ماساژ دادن و چرب کردن بدنم با روغن و من هم فقط مواظب بودم که یک موقع کیرم بی موقع بلند نشه. تا اینکه رسید به اطراف کیرم، همینکه شروع کرد رون هام رو ماساژ بده یدفعه راست کردم و سرخ شدم اون هم یک نگاه معنا داری با یک لبخند بهم زد و دوباره مشغول کارش شد اما زیاد به کیرم دست نمی زد.
 
خلاصه رفت تا کف پاهام و گفت حالا برگرد و به رو بخواب. من هم چرخیدم و یکم کونم رو قمبل کردم و خوابیدم، همینجور که بالای سرم نشسته بود و کیرشو توی شورت جلوم می دیدم دیدم یواش یواش یکم راست کرد و برای اینکه من نبینم رفت از جلوی چشمم کنار و بغلم نشست و شروع کرد به ماساژ دادن. انگار طاقت نیاورد و یکدفعه بهم گفت چقدر خوب شیو کردی من هم ناخداگاه گفتم قابلی نداره، اون هم خندید و روغن ماساژ رو ریخت روی کمر و کونم و شروع کرد پایین کمرم و لپهای کونم رو مالیدن که من ناله هام داشت در میومد که رفت سراغ سوراخ کونم، تا انگشتش رو گذاشت اونجا نا خداگاه لرزیدم و یک آه کشیدم که یک دفعه دیدم یک کیر کلفت توی دستمه و من هم امون ندادم و شروع به مالیدنش کردم و اون هم با یک دست داشت سوراخمو می مالید و با دست دیگه کیرمو از زیر می مالید که خیلی حال میداد، بعد اومد بالای سرم یک جوری که کیرش جلوی دهنم بود نشست و همینجور با سوراخم بازی می کرد، من هم که ازخودم بی خود شده بودم همینجوری که خوابیده بودم مثل تشنه ها شروع به خوردن و ساک زدن کیرش کردم. بعداز یکی دو دقیقه که داشتم براش می خوردم و اون هم با سوراخم بازی می کرد و قربون صدقه ی بدن و کونم می رفت، بهم گفت خوب دیگه پاشو حالت سجده به خودت بگیر من هم زود قمبل کردم که گفت می خواهی دیگه آبت بیاد یا می خواهی ادامه بدیم من هم که حسابی حشرم زده بود بالا گفتم فقط منو بکن گفت مطمینی گفتم آره بابا، گفت باشه و شروع کرد به فروکردن انگشتهاش توی کونم….
 
 
اول یدونه و هی بازی می کرد، من هم حال می کردم و بعد دومی که خیلی درد گرفت اما بعد از چند دقیقه ای عادت کردم و داشتم حال می کردم که دستشو در آورد و چون قدش کوتاه بود نیم خیز وایساد تا کیرش به کون من برسه و شروع کرد به مالیدن نوک کیرش به سوراخ من و گفت آماده ای و من که دیوونه شده بودم گفتم بکن تا فشار اول رو آورد انگار دنیا جلوی چشمم سیاهی رفت گفتم صبر کن تو همونجا وایسا من خودم جاش می دم، کیرشو گذاشت در سوراخم و همونجوری وایساد من هم یواش یواش خودمو هل می دادم عقب و واقعا درد زیادی داشت بهش گفتم چقدرش رفته گفت تازه نوکش رفته و همینجور ادامه دادم تا اینکه گرمی بدنشو روی کونم حس کردم خیالم راحت شد که بالاخره رسید به تهش اما واقعا درد داشت. بهش گفتم حالا تو همین حالت بمون تا جاش باز شه گفت باشه و من خیلی یواش کونمو به اطراف تکون می دادم تا یکم جا باز کنه اما چون دفعه ی اولم بود خیلی درد داشت. دیگه حوصله ام سر رفته بود گفتم ولش کن بزار هرچی می خواد بشه بشه، بهش گفتم بکن! اون هم از خدا خواسته خودشو انداخت روم و منو خوابوند روی زمین و شروع به تلمبه زدن کرد، من که دیگه چشمام سیاهی می رفت گفتم یکم بکش بیرون پارم کردی. اونم کشید بیرون و شروع به مالیدن کونم کرد که واقعا بهم حال می داد من هم داشتم با دستم کیرشو می مالیدم. بعداز دو سه دقیقه ای گفت برم دوباره گفتم برو اما بیشتر چربش کن. گفت چشم و حسابی چربش کرد، ایندفعه وقتی کیرشو کرد تو کمتر درد گرفت و دیگه داشت بهم حال می داد و اون هم داشت دیوونه می شد و هی از پشت ازم لب می گرفت و هی گوشامو می خورد و منم دیوونه شده بودم که یک دفعه حس کردم توی کونم گرم شد و آبشو خالی کرد توی کونم و بالا پایین پریدن کیرش خیلی بهم حال می داد و من هم انقدر از این حال کردم که همون موقع آبم اومد. یک سی ثانیه ای همونجوری روم خوابید و هی ازم لب می گرفت و بعد کیرشو در اورد و گفت عزیزم حالا بخواب تا ادامه ی ماساژو بریم. بعد از ماساژ من واقعا توی آسمونها سیر می کردم. بعد از اون باز هم با هم سکس داشتیم که بعدا براتون می گم.
 
امیدوارم از داستانم خوشتون اومده باشه. تا بعد
 
امین – کون دادن در ماساژ به یادماندنی
 

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

1 دیدگاه دربارهٔ «کون دادن در ماساژ به یادماندنی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا