کاری که شروع کرده بود تموم کرد

سلام .من مهسا هستم که اگه یادتون باشه آقای کریمی با هام حال کرد و اینم ادامه داستان حال کردن آقای کریمی با من…

***

یه دفعه متوجه صدای زنگ موبایلم شدم . سریع پریدم بر داشتم مامانم بود . گفت کجایی چند بار خونه زنگ زدم بر نداشتی .الکی گفتم برق نداشتیم . گفت آقای کریمی اومده ؟. منم گفتم همین الان اومد. گفت خوب پس من الان میام .ما هم پا شدیم خودمونو جمع و جور کردیم . تو این مدت اصلا متوجه گذر زمان نشده بودم . به ساعت نگاه کردم یادم افتاد کلاس زبان دارم . پس لباسای بیرونو پوشیدم و منتظر مامانم شدم . تو این مدت من روی کاناپه تو بغل آقای کریمی بودم و اونم منو نوازش و بوس میکرد . تا زنگ در به صدا در اومد و من پا شدم یه بوس از لب اون کردم و رفتم سمت در . در رو که باز کردم به مامانم سلام گفتم و به قصد کلاس زبان زدم بیرون .

 
تو راه به خودم و شانسم تف و لعنت میکردم آخه تو این موقعیت که همه چی آماده بود و میتونستم سفتی کیر رو روی چاک و چوچول کسم احساس کنم باید از روی شلوارک حال کنم .اونجا بود که به خودم قول دادم همیشه تمیز و صاف و صوف باشم. برای همین کلاس زبان رو پیچوندم و صافرفتم اپیلاسیون . عصری که برگشتم خونه آقای کریمی رفته بود .مامان هم روی تختش دراز کشیده بود و خسته و داغون بود . فهمیدم آقای کریمی تلافی منو سر مامانم در آورده خیلی ناراحت شدم ولی به روی خودم نیاوردم . دو سه روزی گذشت .تمام فکر و ذکر من آقای کریمی بود . شبا خواب سکس با اونو میدیدم .تا یه روز صبح مامانم گفت:
– خونه خانم جون دارن آش نذری میپزن منم می خوام برم اونجا میایی؟
– نه حوصله ندارم خونه میمونم .کی بر میگردی؟
– معلوم نیست شاید عصری
– او کی.

 

مامان رفت و من تنها شدم . تا مامان پاشو گذاشت بیرون تلفن زنگ زد با بی علاقگی گوشی رو بر داشتم ؛ آقای کریمی بود . کلی ذوق زده شدم . بعد از سلام احوالپرسی سراغ مامانو گرفت و گفت راجع به مجوز ملک و این حرفا میخاد بیاد اینجا . منم نگفتم مامان نیست .گفتم تشریف بیارید . سریع پریدم رفتم اتاق مامانم و با لوازم آرایش اون خودمو آرایش کردم .حسابی به خودم رسیدم از خط چشم و رژ گونه و رژ لب و… بعد رفتم اتاقم و یه لباس خواب حریرمشکی که داشتم برداشتم ؛لخت مادر زاد شدم و اون لباس رو پوشیدم . دیگه شورت و سوتینم نپوشیدم تا برای لخت کردنم زمان از دست ندیم. با صدای زنگ در مثل تیری که از چله کمان رها بشه پریدم در رو باز کردم . آقای کریمی هم تا اون شرایط دید دو زاریش افتاد و سریع اومد تو . در و که بستم تو همون راهرو بغلم کرد و شروع کرد به بوسیدن . بعد بلندم کرد و رو دستا ش برد تو هال .

 

امون نداد و همونجا کف هال منو خوابوند رو زمین و سه سوته لخت شد و پرید وسط پاهام . پاهامو باز کرد و هر دستش رو زد زیر یکی از رونهام و بلندشون کرد یه دستو گذاشت روی سینه هام و اونا رو میمالید ؛ یه دست دیگه اش رو هم گذاشت روی برجستگی بالای کسم که مثل پشت قاشق باد کرده بود و با شصتش چوچولم رو میمالید از پایین هم زبونش رو انداخت لای چاک کسم و شروع کرد به لیسیدن .دوباره رفته بودم فضا .مثل کرم وول میخوردم اونم کسم رو میخورد .نوک زبونشو میکرد تو سوراخ کسم و تند تکون تکون میداد . بعد از پایین لیس میزد وسط چاک کسمو میومد بالا تا چوچولم . شصتشو ور میداشت چوچول کوچولومو میکرد تو دهنش و میک میزد دوباره میرفت پایین و تکرار حرکت .داشتم دیونه میشدم داد میزدم جیغ میکشیدم و تو اوج لذت بودم . که یه حالت خاصی بهم دست داد که تا حالا تجربه نکرده بودم احساس خالی شدن چیزی تو کسم کردم که مثل آب روی آتیش شلم کرد و چشمام سیاهی رفت و یه حالت خلسه بهم داد و کلا وا رفتم . اینجا بود که آقای کریمی نوک انگشت اشاره شو روی ورودی کسم بازی بازی داد و یه مایع لزج بی رنگ که کش میومد رو از کسم بیرون میکشید و میبرد تو دهنش و میخوردش . بعد اومد روم خوابید و کیر محکمشو گذاشت روی کسم که خیس و لیز بود .

 

شروع کرد به مالیدن کیرش از پایین کسم تا بالاترین نقطه که چوچولم بود . همینطور تکرار میکرد و منم در اوج لذت بودم . نفهمیدم چقد طول کشید ولی خیلی کوتاه بود یا شاید به خاطر اوج لذت متوجه گذشت زمان نمی شدم تا پاشش آبشو روی سینه هام احساس کردم . همینطور که پاهامو دور کمرش حلقه کرده بودم و اونم کیرشو روی چاک کسم به آرومی بالا و پایین میکرد ؛ روم دولا شد شروع کرد به بوسیدن صورت و گردن و گوشام و با دستاش هم سینه هامو میمالوند ؛ تا یواش یواش هیجان هر دومون خوابید و کیر اون هم کوچیک شد . از روم که بلند شد ؛ گفت:
– میخواهی دوتایی بریم حموم ؟ اینو که گفت قند تو دلم آب شد آخه همیشه تو رویاهام این چنین صحنه ای میدیدم .

 

هیچی نگفتم و فقط با اشاره سر موافقتم رو اعلام کردم.پس پا شد و منو هم بلند کرد . لباس خواب حریر مشکی که هنوز تنم بود و فقط داده بودش بالا رو از تنم در آورد و با هم به حموم رفتیم . دوش رو تنظیم کرد و منو بغل کرد و دوتایی رفتیم زیر دوش . در حالی که آب دوش رو سرمون میریخت منو میبوسید و سفت به خودش فشار میداد. بعد لیف رو برداشت و با شامپو بدن آغشته کرد و شروع کرد به کف مالی بدنم .وای چه حالی میداد وقتی یه مرد بخواد بشورتت و کف مالیت کنه. وقتی تمام بدنمو کف مالی کرد لیف داد به منو گفت نوبت توئه . منم لیفو گرفتم و اونو کف مالی کردم .بعد از پشت بغلم کرد و با دست راستش سینه ها و دست چپش کسم رو میمالوند . واقعا لذت بخش بود ؛ چون بدنامون مثل ماهی لیز بود دستاش به راحتی روی سینه هام سر میخورد دوباره حشرم بالا زده بود . بعد از سه چهار دقیقه دوباره منو بر گردوند و از جلو بغل کرد .سینه هامون رو با اون حالت لیزی به هم میمالیدیم . اونم با دست چپ پشت و کمرمو میمالید و با دست راستش لمبر های کونم . مرتب هم قربون صدقه هیکل و کس و کون و سینه هام میرفت و از اونا تعریف میکرد . همینجوری که کونمو میمالید دستشو از پشت میرسوند به چوچولم و باهاش باز میکرد بعدش روی چاک کسم به سمت عقب میاورد و روی سوراخ کونم ؛ مکث میکرد و سوراخ کونمو میمالید . می خواستم بگم با کونم کار نداشته باشه ؛ آخه دوستام میگفتن سکس از کون خیلی دردناکه . ولی چون حال میداد هیچ چی نگفتم و پیش خودم گفتم هر وقت انگشتشو کرد تو یه چیزی میگم. یه کم به همین منوال گذشت ؛ تا اینکه دیگه فقط داشت سوراخ کونمو میمالوند . خوب و لذت بخش بود.

 

 

بعد یکی از انگشتاشو یه ذره فرو کرد تو کونم . این بار هم خواستم چیزی بگم ولی بیخیال شدم چون زیاد درد نداشت .یه کم انگشتشو تو کونم بازی داد و عقب و جلو میکرد . تا اینکه دیگه درد نداشت و یه کم حال هم میداد.بعد رفتیم زیر دوش و خودمون رو آب کشیدیم . با حوله ؛ بدن منو خشک کرد و همینطور بدن خودشو . احساس شهوت داشت تو وجودم زبونه میکشید . اومدیم بیرون و منو برد اتاق مامانم . دو تایی رو تخت مامانم دراز کشیدیم و منو بغل کرد . منم سرمو گذاشتم رو سینه های پشم آلو اون و اونم با دست بازوهای منو میمالوند منم با موهای سینه هاش بازی میکردم که واقعا برام لذت بخش بود . کیرش همچنان کوچیک بود . دوست داشتم دوباره محکمش کنه و یه بار دیگه منو بکنه . برای همین آروم دست راستمو روی شکمش حرکت دادم ؛ تا به کیرش برسه . دیگه خجالت رو کنار گذاشته بودم . چون سکس می خواستم . با دستم کیرشو گرفتم و شروع کردم باهاش بازی کردن . کیرش یه تکونایی خورد ولی کامل راست نشد .اونم همینجوری بی حرکت دراز کشیده بود . آروم سرمو بردم جلو و به کیرش نزدیک کردم . این اولین باره یه کیر رو اینقد از نزدیک میدیدم و لمس میکردم . یاد فیلمای سکسی افتادم و شروع کردم به لیسیدن کیرش و بازی کردن با تخماش . از پایین کیر نیمه راستش میلیسیدم تا سرش . اونم آه میکشید .یواش یواش دوباره کیرش کاملا راست شده بود . دهنمو باز کردم و سرش رو گذاشتم تو دهنم . حس عجیبی داشتم . ولی یواش یواش برام عادی میشد . پس به سبک فیلما شروع کردم کلم رو تکون دادن و کیرشو میکردم تو دهنم و در میاوردم .

 

تا اینکه بهم گفت: سعی کن دندوناتو بهش نزنی ؛ موقع عقب و جلو بردن با زبونت لیسش بزن و موقع بیرون آوردن میک بزن جالب بود داشت خوشم میومد .واسه همینحرکت هامو تند تر و تندتر میکردم . اونم حسابی داشت حال میکرد . سه چهار دقیقه ای براش خوردم و میکیدم . دوباره سر حال اومده بود . برای همین بلند شد . منو دمر خوابوند رو تخت و یه بالش گذاشت زیر کسم .طوری که قنبلم بزنه بالا. رفت پشت من و پاهامو باز کرد و لای پام پوزیشن لیسیدن گرفت . یه کم کسمو لیسید تا اومد بالاتر و شروع کرد سوراخ کونم رو لیسیدن .خیلی حال میداد. بعد دست کرد زیر تخت و یه جعبه بیرون آورد گذاشت روی تخت بغل صورتم . درشو باز کرد .تا نگاهم به داخلش افتاد از تعجب داشتم شاخ در میاوردم توش سه تا کیر مصنوعی تو ابعاد مختلف بود . با خودم میگفتم این جعبه از زیر تخت مامانم در اومده؟ مال مامانمه؟ پس چرا من تا حالا ندیده بودمش؟ اصلا این از کجا میدونست یه همچین چیزی این زیره؟ تازه فهمیدم که این آقا با مامانم مدت زیادی رابطه داره . اول خیلی بهم برخورد . یه حس حسادت. پس با خودم گفتم حالا که اینجوری سکسی بهش بدم که دیگه یاد مامانم نکنه. دستشو کرد تو جعبه و کیر کوچیکه رو در آورد. یه چیز میله ای شکل اندازه یه انگشت خودش بود و رنگش هم سفید بود . تهش هم یه دکمه بود که اونوفشار داد و یه صدای ویز ضعیف ازش بلند شد . فهمیدم ویبره ایه.

 

 

شروع کرد مالیدن اون به کسم از روی چوچول تا چاک کس و دم سوراخ کسم همش نگران بودم نکنه بکنه تو و پردمو بزنه .ولی وقتی دیدم تو نمی کنه و حواسش جمعه ؛ خیالم راحت شد .حس فوق العاده ای بهم میداد ؛ دیگه داشت دیونم میکرد. اونو رو چوچولم نگه میداشت و سوراخ کونم رو میلیسید . بعد جا به جا میکرد اونو میگرفت دم سوراخ کونم و کس و چوچولم رو میلیسید و میمکید. دو سه دقیقه ای این کار رو تکرار کرد حسابی سر کیف اومده بودم . چشمامو بسته بودمو رو هوا سیر میکردم. تا اینکه یهو احساس کردم سرشو داره میکنه تو سوراخ کونم . اومدم اعتراض کنم .ولی یه حس عجیبی بهم دست داد . لرزش اون چیز کوچیک تو کونم خیلی حال میداد. حالت خاروندن و قلقلک جایی از بدن که بهش دسترسی نداری. یه کم اونو تو کونم بازی داد و عقب و جلو میکرد و میچرخوند . از زیر هم داشت کسمو میلسید . تموم بدنم آتیش گرفته بود مثل مار وول میخوردم و صدای آه و اوه و جیغم تموم خونه رو گرفته بود .تا اینکه اونو کشید بیرون و گذاشت تو جعبه و سایز وسطی رو بر داشت . روشنش کرد و تمام مراحل قبلی رو به همون ترتیب اجرا کرد .این سایز وسطی از قبلی یه کم کلفتر بود ولی درازیش دو برابر قبلی بود. اونم برام درد زیادی نداشت ؛ ولی لذتش بیشتر بود . بعدش نوبت سومی شد .که تقریبا اندازه کیر خودش بود .

 

این یکی دیگه واقعا درد داشت تا جایی که از درد جیغ می کشیدم و التماس میکردم بکشه بیرون . ولی اون همینجوری بی تفاوت به کارش ادامه میداد.. هی میخواستم خودمو از زیر دست و پاش بکشم بیرون ولی نمی شد . تا اینکه خودش کشید بیرون . اشک تو چشام جمع شده بود . تا دید خیلی دردم اومده ؛ زبونشو گذاشت رو سوراخ کونم و لیسیدن ؛ که این کارش باعث شد دردم کمی آروم شه. کیر مصنوعی رو روی چوچول و کسم حرکت میداد تا شهوتم یواش یواش برگشت . آروم انگشت اشاره شو کرد تو کونم ؛ که دیگه برام هیچ دردی نداشت . یه کم عقب و جلو کرد . بعد شروع کرد انگشتشو به حالت “اشاره بیا “تو کونم حرکت دادن . تا به یه نقطه دستش خورد که یه حالتی شدم و لرزشی گرفتم که بعدا فهمیدم اون نقطه جی اسپاته که نقطه حساس و ارضا شوندگی زنه و داخل لوله کس قرار داره که چون لوله های کس و کون در اون نقطه از کنار هم رد میشن ؛ از تو کون هم قابلیت تحریک پذیری داره.

 
اونم که جی اسپات منو پیدا کرده بود بهشدت شروع به مالیدن وتحریک کردن اون کرد . و از زیر هم کسمو میلیسید. این کارا باعث شد درد کلا فرامش شه و لذت فراوون دوباره وجودم رو بگیره . اینقد این کارو ادامه داد تا ارضا شدم و آبم اومد . بازم مثل دفعه قبل شل شدم و بی حال ؛ دمر روی تخت افتاده بودم .بعد دیدم در کشو پاتختی مامانمو باز کرد و از توش قوطی وازلین رو در آورد. انگشتشو وازلینی کرد و قشنگ دور سوراخ کون و داخل کونمو لیز کرد. منم همینجوری بی حال افتاده بودم .

 
از لای پاهام بلند شد و اومد بالا یه دستشو گذاشت کنارم و با یه دست دیگه کیرشو گذاشت روی سوراخ کونم . دیگه حال اعتراض نداشتم . آروم سر کیرشو کرد تو کونم سرش که رفت تو دوباره دردم گرفت ولی خیلی دردش کمتر بود. آروم آروم شروع کرد عقب جلو کردن .فکر کنم کونم بی حس شده بود .چون دیگه هیچ چی احساس نمی کردم و فقط میفهمیدم کیرش میره تو و میاد بیرون .اونم که دید دیگه اعتراض نمی کنم ؛ شروع کرد به تند کردن و شدت بخشیدن به حرکتش . حسابی بین کیرش و کونم لیز بود پس براحتی کیرش تو کونم حرکت میکرد. با هر ضربه ای که میزد شکمش یه ضربه به لمبرای کونم میزد و از زیر هم تخماش به کسم میخورد .یواش یواش حالم داشت جا میومد و حس فیلم سکسی بهم دست داده بود که انگارخودم هنر پیشه اش بودم . بعد تو همون حالت از روم پا شد و منو به حالت سگی در آورد . یه کم دیگه دوباره کونمو چرب کرد و از پشت گذاشت تو کونم . دو سه دقیقه ای هم اینجوری تلمبه زد . بعد به همون حالت آوردم لبه تخت و خودش به حالت ایستاده . دوباره کرد تو .قشنگ تا ته میکرد تو کونم و کامل میکشید بیرون دوباره با فشار میکرد تو . تو همین حالت روم دولا شد و همین طور که تلمبه میزد با یه دستش سینه هامو گرفته بود و با دست دیگه اش چوچولمو میمالید . دوباره داشتم حال میکردم و آه و نالم بلند شده بود .بعد اومد رو تخت به بغل دراز کشید و منو کشید تو بغلش و از پشت بغلم کرد . از زیر گردنم .

 

دست چپش رو رد کرد و گذاشت رو سینه هام و با دست راستش کیر شو دم سوراخ کونم میزون میکرد که خوب نمی تونست این کارو بکنه پس من خودم وارد عمل شدم و کیرشو با کونم میزون کردم و اونم با یه فشار کیرشو داد تو .دست راستشم گذاشت رو کسم و شروع کرد به مالیدن .دیگه اصلا درد نداشتم و بر عکس داشتم حال میکردم . دیگه عرق تمام بدنشو گرفته بود .تعجب میکردم که چرا آبش نمیاد من برای یه بار دیگه داشتم ارضا میشدم . بعد ها فهمیدم مردا بار اول آبشون زود میاد اما بار های بعدی دیرتر میاد. از این حالتم کشید بیرون و طاق باز خوابد و بهم گفت بیا بالا . منم پاهامو دو طرف بدنش گذاشتم و کیرشو تو دست گرفتم ؛ با سوراخ کونم میزون کردم و نشستم روش تا کیرش تا ته بره تو کونم . بعد آروم آروم شروع کردم به بالا و پایین کردن و کم کم تند تر کردن . میومدم بالا و یهو ول میکردم و با ضرب میزدم به بالای کیرش .با یه دستم سینه هامو میمالیدم با دست دیگه چوچولم .

خسته که شدم اومدم پایین و طاق باز کنارش دراز کشیدم . اونم پاشد و بالشو زد زیر کونم و بازم یه کم دیگه سوراخمو چرب کرد و کیرشو کرد تو کونم . کف دستشم گذاشته بود روی کسم و با شصتش چوچولم رو میمالید . منم خودم سینه هامو میمالیدم . میکشید عقب و محکم تو کونم میکوبید . دوباره تو فضا بودم . خلاصه هینطوری ادامه داد تا من بازم ارضا شدم . کمی بعد هم اون آبش اومد و خالیش کرد تو کونم .بعدش به همون حالت روم ولو شد . تا کیرش کوچیک شد و از کونم در اومد. به خودمون که اومدیم ساعت دو بعد از ظهر بود . چون خیلی گرسنه شده بودیم ؛ دو تا پیتزا سفارش دادیم . که بخوریم . همین جوری لخت هم همدیگه رو بغل کرده بودیم . یهو چیزی یادش اومد . گفت:
– راستی برات یه کادو خریدم .
– جدی ؟ چی ؟
– برو کیفمو که موقع اومدن تو راهرو افتاد رو بیار .

 

من که بعد از اون سکس عالی و توپ حسابی سر حال بودم (فقط یه کم کونم درد میکرد که اونم ارزششو داشت) پریدم رفتم کیفشو آوردم . دست کرد تو کیفش و یه جعبه گوشی موبایل در آورد . دقیقا همون مارکی که مدتها بود می خواستم ولی مامانم نمی خرید. کلی ذوق کرده بودم که یهو یاد مامانم افتادم و گفتم :
– خوب خالا به مامانم بگم اینو از کجا آوردم؟
– فکر اونم کردم . میدم به مامانت خودش بهت بده. اه پس باید تا سکس بعدی مامانم با آقای کریمی منتظر بمونم.
خلاصه پا شدیم و خودمونو جمع و جور کردیم و لباسامونو پوشیدم. پیتزا هم اومد و تو بغل هم خوردیمش و وقت خداحافظی بود . شماره منو گرفت و شماره خودشم بهم داد و گفت :
– حالا دیگه یه بی اف خوب داری . برات مرتب شارژ میفرستم هر وقت تونستی زنگ بزن صحبت کنیم .در ضمن برای دفعه دیگه هم برات یه سورپریز عالی دارم .
– چی؟ سرشو آورد دم و گوشم و یواشی گفت:
– میخوام کنتور تو رو بر دارم و لامپت رو روشن کنم . دوست داری؟

پایان

نوشته: مهسا

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

8 دیدگاه دربارهٔ «کاری که شروع کرده بود تموم کرد»

  1. ایول قشنگ بود.خدای نویسنده خوبی هستی.اگه دوس داشتی منم خوب میکنمت09216564376

  2. سلام مهسا جونم خوبی عزیزم من عاشق کوس و کون هستم اگر دوس داشتی بهم زنگ بزن تا با کیر کلفتم جرت بدم
    محمد09376487495

  3. عالی بود من که حسابی حشری شدم چی میشد من جای آقای کریمی بودم

  4. آقای کریمی

    مهسا جون، حالا چرا نشستی سیر تا پیازو تعریف کردی؟ کنترت چطوره؟
    به خاطر این که لو دادی فقط با مامانت سکس میکنم و با تو نه.

  5. حامد اصفهان

    داستان جذابی بود خیلی با حال و با احساس نوشتی
    هر کی از اصفهان یا اطرافش یه آقای کریمی میخواد که
    واقعا بهش حال بده زنگ بزن 09107867174′

  6. سلام سیاوش از تهران لطفاخانومایی که سکس میخوان تماس بگیرن 09127011890

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا