یک جنده و یک شهر

سلام اسمم نازنینه 31 ساله.

داستانی که میخوام براتون تعریف کنم داستان چهار سال زندگی‌ یا بهتر بگم جندگی اجباری منه…

***

20 سالم بود ازدواج کردم و از همسرم جدا شدم و خانوادم بخاطر اینکه طلاق گرفته بودمو و ابروشونو برده بودم ترکم کرده بودن یه خونه اجاره کردم و تنها زندگی میکردم خیلی دوست داشتم برم خارج زندگی کنم اما نه پول داشتم نه کسی رو اون ور داشتم که برم پیشش تو فیس بوک همش چرخ میزدم و پسرایی و دخترایی که اون محل زندگی شونو اروپا یا آمریکا و.. ادد میکردم البته تعداد خیلی کمیشون اد رو قبول میکردن. با یه دختره به اسم شهره آشنا شده بود دانمارک زندگی میکرد چند ماه فقط به هم پیام میدادیمو صحبت میکردیم و بهش گفتم دوست دارم بیام اون ور اما مشکل دارمو نه پول دارم و.. گفت من می تونی کمکت کنم بیایی این ور گفتم چجوری گفت با من ازدواج کن. جا خوردم گفتم یعنی چی همنجسگرایی؟ گفت نه من یه دوجنسه ام با من ازدواج کن بیا این ور بعد سه چهار سال که اقامتت دائم شد طلاق بگیر . گفتم چرا میخوای همچیبن کاری رو برام بکنی. گفت توام اومدی اینجا تو این مدت به من حال بده . گفتم یعنی چی؟ گفت سکس.

بهش گفتم نمی خوام من اصلا از سکس با دوجنسه بدم میاد و بلافاصله بلوکش کردم . اما بعد یه مدت با خودم گفتم اون که نمی خواد 24 ساعته تورو بکنه 3یا 4 ساله بعدشم برا خودت زندگی کن . خلاصه دوباره اددش کردمو بهش گفتم باشه اونم بهم گفت که برم سفارت و چه کارایی بکنم و 6ماه طول کشید تا ازدواجمون ثبت شد . خودش اومد ایران و یک شب موند و کلی باهام صحبت کردو یکم بغلم کرد و شروع کرد به بوسیدنم و گرفتیم خوابیدم . صبح کلید خونه رو تحویل صاحب خونه دادم و با پول فروش وسایل خونه رفتیم فرودگاه و بعد 1 یا 2 ساعت تاخیر سوار هواپیما شدیم رفتیم سمت دانمارک فرودگاه کوپن هاگن پیاده شدیم و رفتیم رستوران خیلی قربون صدقم میرفت اما با این که خوشحال بودم اومدم خارج اما باز حس خوبی نداشتم غذا خوردیم و راه افتادیم سمت ادنسه اونجا زندگی میکرد یه 2 ساعتی تو مسیر بودیم واقعا کشور زیبایی هستش من که خیلی لذت بردم .

رسیدیم خونش خونش زیاد بزرگ نبود اما دو خوابه بود و یه حال و آشپز خونه کوچیک داشت ساعت نزدیکای 9 بود بعد از کلی حرف زدن و این که اینجا چیکار کنم کی زبان یاد بگیرم و … گفت من میرم بخوابم تو ام بیا شهره رفت خوابید منم میدونستم میخواد باهام سکس کنه یه شرت و سوتیین پوشیدم رفتم پیشش رفتم رو تخت اول شروع کرد ازم لب گرفتن زیاد خوشگل نبود و سینه های کوچیکی ام داشت بعد لب گرفتن لخت شد و کیرشو گذاشت رو دستم کیرش 10 یا 15 سانت بیشتر نبود براش جق زدم یکم بعد بهم گفت بخورش کیرش یه جوری با بدبختی براش ساک زدم و کیرشو کشید بیرون و رفت سراغ کسم وقتی کیرشو کرد تو کسم خیلی چندشم شد اما صدام در نیومد خیلی وحشیانه میکر و و سینه هامو چنگ میگرفت و آبشو اخر کار ریخت رو شکمم و اومد بوسم کرد کنارم خوابید خیلی بد بود رفتم دوش گرفتم و زیر دوش فقط گریه کردم و از کار خودم پشیمون بودم چند روز به همین منوال بود و من چون زبان بلد نبود نه میتونستم زیاد بیرون برم نه سرکار…

شهره یه گل فروشی تو مرکز شهر داشت بضی وقتا با ماشین میرفتم پیشش و شب باهم میومدیم و باز منو میکرد یک سال تمام کارم شده بود دادن به شهره بعد یکسال دیگه کم کم دوستا شو میاورد و منو میکردن و دو سال تمام شهره کس منو جر داد بعضی شبا که مست کیکرد اینقدر بد منو میکرد که تمام تخم دونم درد میگرفت و از همه بدتر مجبور بودم براش وقتی داره میخوابه ساک بزنم بعضی شبا که میخوابیدم شروع میکرد کونو کردن و آبشو مریخت لای کونم 4 سال تمام به شهره و دوستاش دادم و تو این مدت نتونستم خوب زبان یاد بگیرم.خلاصه تو اون مدت فکر کنم تمام دوستا و مشتریای شهره منو کردن. دیگه واقعا رسما شده بودم جنده ی شهر… بعد که رفتم سفارت و و افامت دائمو گرفتم درخواست طلاق دادم و شهره وقتی فهمید بدجور از دستم اعصبانی شده بود و به طور وحشیانه ای کسمو برای آخرین بار کرد الان مدت 1 ساله ازش جدا شدم گه گداری بهم سر میزنه و شبای که خیلی حالش بد باشه میاد پیشم اما نمیزارم بهم دست بزنه موقع طلاقم فقط تونستم 1/3 اموالشو بگیرم اما هر چی‌ که بود اقامت رو گرفتم و دیگه هم قصد ندارم به ایران برگردم.

نوشته:‌ نازنین

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

10 دیدگاه دربارهٔ «یک جنده و یک شهر»

1. پسرحشری

سلام. اکه دوس داری ازدواج کنی با ی و خونگرم پسراحساسیمن حاضرم در ازای اقامت اینکاروبکنم
    ضمنا من جای تو بودم جبران کارای شهره رو.میکردم.اینجا هم حاضرم بیام وجرش بدم

2. ﺣﺎﻣﺪ

ﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﺣﺎﻣﺪ ﻫﺴﺘﻢ اﺯ ﻛﺮﺝ.ﻳﻪ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻣﻴﺨﺎﻡ ﻛﻪ ﻫﻤﻪ ﺣﻮﺯﻩ ﭘﺎﻳﻪ ﺑﺎﺷﻪ.ﺑﭽﻪ ﺗﻬﺮاﻥ ﻳا ﻛﺮﺝ.ﻫﻤﻪ ﺣﻮﺯﻩ ﺳﺎﭘﻮﺭﺗﺶ ﻣﻴﻜﻨﻢ.
    09354111910

3. راستین

سلام راستین هستم دنبال زن دوجنسه واقعی هستم هرکی هست بهم زنگ بزنه همه جوره ساپورتش میکنم یکبارامتحان کنه دوجنسه از اهواز وجای دیگه پشیمان نمیشه فقط دوجنسه زن اینم شماره من ۰۹۳۶۷۹۸۵۶۶۵

4. یه خانم دوجنسه یا شیمیل برای زندگی از آبادان یا خرمشهر اگه هست بزنگه09358042292

5. سلام من از یزدم عاشق دوجنسه هستم و هیچ بار تجربه نکردم اگر کسی هست خواهشا تماس بگیره ممنون میشم.یزد09013684080