گلی، دختری که…

از وقتی چهارده ساله بودم با پسر داییم سکس میکردیم, اونم هم سن خودم بود, اولاش فقط میمالوندیم و لاپایی بود ولی اون زود حرفه ای شد و بالاخره یواش یواش تونست راه کون منو باز کنه, تقریبا هفته ای یه بار فرصت سکس داشتیمو اون هر هفته منو از کون میکرد, کیرشم خوب بود البته من که اون موقع زیاد نمیفهمیدم ولی خب بعدا فهمیدم کیرش کیر خوبیه, کلفت و نسبتا دراز, تقریبا ١٧-١٨ سانت بلندیش بود و انقدر کلفت که کل دهنمو پر میکرد, سرش یکم رو به بالا و سبزه بود, خیلیم سفت میشد. من که نمیدونستم کیرش جزء کیرهای کلفت محسوب میشه و همیشه بهش اجازه میدادم بزاره در سوراخم و یکم داخل کنه تا اینکه راه کونم باز شده بود و تا ته با اون کیر کلفتش میکردم. بعد از مدتی خیلی راحت تر کون میدادم, بیشتر موقع ها اول ۶٩ میشدیم, من با کس مینشستم رو دهنش و براش ساک میزدم, بعد یه ور میخابیدم و اون آروم آروم کیرشو میکرد تو کونم, وای که چه حالی داشت, تمام کونمو پر میکرد, احساس میکردم دارم از وسط پاره میشم و کل سوراخم کاملا پر شده, البته اولاش به این راحتی ها نبود خیلی زود ارضا میشدیم ولی خب تقریبا نوزده ساله بودیم که تقریبا سکس کامل داشتیم و از اول تا آخر سکسمون تا نیم ساعت هم طول میکشید, مثل یه زوج بودیم و من چون از اول سکسو از راه مقعدی تجربه کرده بودم خیلی حال میکردم و در حال دادن ارضا میشدم.
 
علی همچین منو میکرد که فکر نمیکنم تا حالا هیچکسو از کون اینجوری کرده باشن, بعد از چند دقیقه که سوراخ من باز میشد یا منو سگی میکرد یا ایستاده دولا میشدم و میذاشت تو سوراخمو با قدرت عقب و جلو میکرد همچین کیرشو با قدرت میزد تو کونم که احساس میکردم الان از دهنم میاد بیرون, منم بعد از چند تا تلنبه محکم ناخود آگاه خودمو میکشیدم جلو, چون واقعا درد داشت البته خیلی لذت داشت ولی خب گاهی اوقات دردش غیر قابل تحمل میشد و با وجودی که عاشق کون کردن وحشیانش بودم خودمو ناخودآگاه میکشیدم جلو, اونم تا این کارو میکردم میومد جلوم وایمیساد و میگفت باید بخوریش, اوایل فکر میکردم خیلی بد بو و کثیفه ولی چون قبلش داخل خودمو با فشار آب تخلیه میکردم هیچ اثری از کثیفی نبود یه کم بو میداد که اونم دوست داشتم و اصلا بد نبود, تا نمیخوردمش دیگه به کردنش ادامه نمیداد میگفت خودت درش آوردی باید بخوریش تا دوباره بکنمت, البته منم با این اخلاقش تو سکس حال میکردم و مثل بازی بود, منم اول یه تف گنده مینداختم رو کیرش یکم با دستم تمیزش میکردم و شروع میکردم به ساک زدن, هر وقت میخاست از دهنم درش میاورد و میرفت سراغ کونم یکم آروم میکرد و یه دفعه شروع میکرد به تلنبه های محکم تا من درش بیارم و مجبور بشم واسش ساک بزنم, در واقع با این کار حال میکرد و از عمد دنبال بهونه بود تا بتونه کیرشو از تو کونم در بیاره و بکنه تو دهنم, تازه وقتیم براش ساک میزدم هم مثل آدم نبود, سرمو نگه میداشت و کیر کلفتشو همچین میکرد تو دهنم که چندین بار عق میزدم و اون لذت میبرد.
 
, از عمد انقدر کیرشو تا ته میکرد تو گلوم که عق بزنم و حال کنه, وقتی عق میزدم بهم میگفت جون, گاییده شدی؟ خوب دهنتو میگام؟ این کیر به این زودی دست از سرت بر نمیداره, بلندش کردی حالا حالاها باید بخوریش, یا تو کونته یا تو دهنت, اگه عق بزنی میکنمش تو کونت, اگه از کونت درش بیاری میچپونمش تو دهنت, اینا دیالوگ های همیشگیش بود, واقعا هم میچپوند و راهی نداشتم جز اینکه یا از کون یا از دهن گاییده بشم, البته خودم هم لذت میبردم و به این نوع سکس عادت داشتم. اقدر منی شو خورده بودم و اقدر منی تو کونم ریخته بود که وقتی بعد از یک سال دانشجو شدم تو کل دانشگاه کون هیچ دختری به زیبایی کون من نبود و اینو همه میدونستن. من قدم ١۶٧ هست و اون موقع وزنم ۶٠ و سینه هام ٧٠ بودن.
 
وقتی دانشجو شدم با پسرای زیادی سکس کردم و همشون میگفتن تا حالا تو عمرشون همچین سکس هایی نداشتن, البته سه نفر بودن که میتونستن به اندازه کافی به من حال بدن و بقیه دوست پسرایی که داشتم یا کیرشونو دوست نداشتم یا اینکه اونا دنبال سکس رمانتیک بودن و من دنبال سکس خشن, منم بعد از اولین سکس رابطمو قطع میکردم و میرفتم دنبال یکی دیگه. اگه تونستم داستان های سکسی دانشجوییم هم بعدا مینویسم, ولی در کل هیچ کس مثل علی پسر داییم تو سکس خلاقیت نداشت و هات نبود.
 
نوشته: گلی

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

4 دیدگاه دربارهٔ «گلی، دختری که…»

  1. آرتینم مهندس باستانشناسی دنبال یه دخترخوب خوشگل باوفاومهربونم 09389433281بزنگید

  2. منم کوس مییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییخوام 09101469509

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا