مشهد لیکر

سلام دوستان، کتی هستم 28 ساله از تهران. امروز می خوام خاطره سکس با یکی از دوست پسرهامو به نام پژمان براتون تعریف کنم. درست 10 سال پیش توی فرودگاه دوبی در امارات متحده عربی دیدمش. پژمان از یک سفر کاری از چین بر میگشت و من از آمریکا به همراه مادرم بر می گشتم. توی فرودگاه بودیم و 3 ساعتی مونده بود به پرواز. پژمان رو دیدم که با یک بطری مشروب از نوع وودکا ابسلوت اومد روی میز منو مامانم نشست. فهمید که ما ایرانی هستیم. سر صحبت باز شد و به من و مادرم هم مشروب تعارف کرد و من هم یه شات زدم.

شماره موبایلشو ازش گرفتم و مدتی بعد سوار هواپیما شدیم و اومدیم تهران. بعد از یک هفته بهش زنگ زدم و لاس زدن شروع شد و بعد مدتی پژمان در مشهد خونه مجردی گرفت. منم رفتم مشهد تا با هم سکس کنیم. توی یک هتل ساکن شدم و رفتم پیشش. توی خونه لباس نداشت. خلاصه لب گرفتیم و بوسه و گردن لیسی از من رو شروع کرد و من هم لخت شدم. با سینه هام بازی کرد و توی دهنش می کرد و نوکشو ساک میزد و با دستاش فشار میداد. کیرش روهم می مالید به سینه هام. بعد شروع کرد به کوس لیسی و از اونجا که کوس لیس ماهری بود کلیتوریسمو خیلی خوب ساک می زد و می لیسید و می خورد. بعد هم یک کاندوم کشید روی کیرش و اول کیرشو مالید به کلیتوریسم و بعدش کرد توی کوسم تا آبش اومد و هردو ارضا شدیم.

دو ماه #مشهد بودم و توی این مدت زیاد با هم سکس کردیم. همچنین جاهای دیدنی مشهد رو هم با هم دیدیم حتی #رفتیم حرم امام رضا و میله‌های دور قبرشم لیسیدیم آخه میگفتن شفای همه ی دردا توی لیسیدن میله‌های قبر امام غریبه منم یه ذره کوس و کونم درد میکرد که با لیسیدن میله‌ها خوب شد باور کنین #معجزه بود… میله هاش خیلی خنک بود بوی گلابم میداد من که کیر زیاد لیسیده بودم میله که چیزی نبود #هیچی تازشم ثواب کردم جای شما خالی ایشالا امام بطلبتتون شما هم برین بلیسین