اسماگ چک

من تو نیوجرسی زندگی میکنم و مجبورم هرسال ماشینمو برای معاینه فنی ببرم. اونا قبلا همه چیز ماشین رو بررسی میکردن. ولی الان تنها به تست آلایندگی اکتفا میکنن که البته شامل دور موتور و نحوه ی عملکرد سیستم محرکه تحت شرایط خاصی هم میشه.

این کار معمولا استرس زیادی رو به صاحب ماشین وارد میکرد؛ چون هیچ تضمینی وجود نداشت که ماشینت توی تست ها قبول بشه و اگر ایراد داشت تو یه خرج حسابی میفتادی تا رفع عیب بکنی.
آخرین فرصت انجام معاینه فنی بود و جیب منم خالیه خالی. پس باید هرطور شده گواهی معاینه فنی رو بگیرم. حتی اگه دادنی هم بودم باید گواهی رو میگرفتم. پس یه مینی ژوپ صورتی و تاپ مشکی نازک پوشیدم، اونم بدون شورت و سوتین…

***

 
اسم من ورونیکاست و یه مادر 35 ساله ی حشری هستم که فک میکنم بر اساس مجموع این شرایط منو یه میلف به حساب بیارین. موهای خرمایی بلند تا روی کمر و چشمای عسلیم در کنار لبخندی گیرا، ازم زنی زیبا ساخته که در کنار قد بلندم و هیکل ورزشیم، علی الخصوص سینه و کون درشت و خوش فرمم، قادرم میکنه هر مردی رو که بخوام به راحتی جادو کنم. ضمنا عاشق سکسم و حاضرم تو هر شرایطی انجامش بدم؛ چون تنها هدفم خوش بودنه که خب هستم.
بعد اینکه حسابی به خودم رسیدم، بیرون زدم و سوار ماشینم شدم. یه موزیک عالی پلی کردم و راه افتادم. مرکز معاینه فنی حدود 20 دقیقه ای با خونمون فاصله داشت و من در طول مسیر فرصت کافی داشتم تا به دیوونه بازیایی که باید پیاده میکردم فکر کنم.
خیلی مشتاق بودم که بدونم چه اتفاقی قراره بیفته. چون حتی در صورت تایید شدنم بدم نمیومد کمی شیطونی بکنم. مخصوصا که اونروزم از موقعی که بیدار شدم شدیدا حشری بودم و شوهرمم که دیرش شده بود نتونست حتی یه حال مختصر بهم بده. حتی دیگه جق زدن با اسباب بازیامم حال نمیداد و دنبال یه سکس واقعی بودم.
بالاخره رسیدم و پیچیدم تو محوطه ی مرکز. بعدش دکمه ی قرمز نوبت دهی رو فشار دادم تا گیت باز شد و داخل گاراژ رفتم. عملا جز دو سه تا از مسئولاش کس دیگه ای نبود که یکیشون بهم اشاره کرد که برم تو لاین اون.

 

 
– سلام. لطفا بلیطتون رو بهم بدین. گواهینامه، کارت ماشین و بیمه رو هم بیزحمت بیارید.
– بفرمایید قربان. خدمت شما
– مدارکتون کامله فقط اجازه بدین اعتبار گواهینامتون رو چک کنم. شما هم بیاید بیرون و رو اون صندلی منتظر باشید.
از ماشین که پیاده میشدم متوجه نگاهای هیز یارو شدم که داشت منو با چشاش از رو لباسام میخورد و لبشو لیس میزد. توجهی نکردم و رفتم روی صندلی انتظار نشستم. تو همین مدت کم تونسته بودم حسابی توجهش رو جلب کنم. البته اون تنها نبود و توجه همه ی کسایی که اون تو بودن بهم جلب شده بود.
خودمم نمیدونستم که تا کجا میتونم پیش برم. درسته که خیلی هات و سکسی شده بودم و همین حالاشم حسابی توجهشون رو جلب کردم ولی به این راحتیا دست بردار نبودم. کمی تاپمو پایین کشیدم و موقع راه رفتنم عمدا کونمو عقب دادم تا سینه ها و کونم بیشتر به چشم بیاد و حشری ترشون بکنه.
حدود 10 دقیقه ای منتظر بودم که پسره برگشت پیشم.
– خیلی متاسفم خانم ولی ماشین شما توی تستا قبول نشد و یه سری اشکالات داره که باید رفع بشه که براتون تو یه برگه نوشتم. شما 30 روز وقت دارین تا ایرادشو برطرف کنید و دوباره بیاید تا چکش بکنیم.
– راستش خودم مکانیک خاصی رو نمیشناسم. میشه خودتون یه مکانیک معرفی بکنید؟ فقط امیدوارم خیلی گرون نباشه.
– حتما، این کارت تعمیرگاه رفیقمه. اگه بخواید خودمم میتونم تا اونجا مشایعتتون کنم.
– اونجوری که عالی میشه. فقط امیدوارم سرتون زیادی شلوغ نباشه.
– نه عزیز اشکالی نداره. پس تا شما ماشینو بیرون ببرید منم از صاحبکارم اجازه میگیریم و جلدی میام.
ظاهرا فهمیده بود که سر و گوشم می جنبه وونمیخواست فرصتو از دست بده. پس تا بیاد یه دستی به سر و صورتم کشیدم و رژ لبمم پررنگ تر کردم.

 

 
– خب من آمادم. بزن بریم.
– اوکی
– تو زن خیلی جذابی هستی و میتونیم حسابی خوش بگذرونیم. استیکر معاینه فنیم پیشمه. اگه همکاری کنی میتونم کارتو راه بندازم.
– پس یعنی اگه بهت بدم کارمو راه میندازی؟!
– کاملا درسته.
– باشه. من حرفی ندارم. ولی مکانو چیکار کنیم؟! خودت جایی رو داری؟!
– کمی اونورتر یه پارکینگ هست. فک کنم بدک نباشه.
– اره. میشناسمش. میریم همونجا.
رفتیم تا رسیدیم به پارکینگ و یه گوشه ای که دید چندانی نداشت پارک کردم. به محض اینکه ماشینو خاموش کردم صورتمو گرفت و لبامو بین لبای داغش گرفت.
– بیا اینور تو بغلم بشین تا بتونم با سینه هاتم ور برم.
پیاده شدم و در سمت شاگردو باز کردم و تو بغلش نشستم. دوباره لبامون به همدیگه چسبید و اونم شروع کرد به مالوندن سینه های نازم. کم بعدم دامنمو بالا زد و اینبار لپای کونمو تو مشتش گرفت و هر از گاهیم یکی از انگشتاشو تو سوراخ کونم میکرد. کمی تو همین وضع موندیم تا اینکه دامنو تاپمو در اورد. حالا سینه های درشتم آزاد شده بودن و دلبری میکردن.
– تو که انقد خانم حشری و نازی هستی چرا زانو نمیزنی طعم کیرمم بچشی؟
– تو جون بخواه

 

 
در ماشینو باز کردم و رو زمین زانو زدم. اونم شلوارشو پایین کشیدو برگشت طرف من. حالا کیر خوردنیش جلوی صورتم بود و میتونستم ببینمش. یه کیر سفید 17-18 سانتی که تازه اصلاح شده بود و بوی خوبیم میداد.
کیرشو تو مشتم گرفتم و لبای قلوه ایمو دورش حلقه کردم. زبونمو دور کیرش میچرخوندمو سوراخشو زبون میزدم. بعدش آروم آروم سرمو روش بالا و پایین کردمو همزمان تخماشو تو مشتم میمالیدم.
– وای خدای. تو خیلی خوب میخوری. دارم دیوونه میشم.
یه نفس عمیق کشیدمو کل کیرشو توی دهنم کردم. میتونستم برخورد سر کیرش با گلومو حس کنم. اونم ظاهرا خوشش اومده بود و سرمو بیشتر به خودش فشار میداد. اشک تو چشام جمع شده بود و داشتم خفه میشدم که بالاخره کیرشو از تو گلوم بیرون کشید و تونستم یه نفس راحت بکشم.
– دوست دارم موقع ساک زدن خودتم بمالی تا کست حسابی آب بندازه و واسه کیرم آماده بشه.
کف دستمو روی کسم گذاشتم و شروع کردم به مالوندن چوچولم و انگشتامم لای چاک کسم میکشیدم که نتونستم تحمل کنم و دوتا از انگشتامو توی کسم کردم و شروع کردن به تلنبه زدن.
– خب فک کنم به اندازه ی کافی آماده شدی و دیگه وقتشه که جرت بدم.
بلند شدم و دستامو روی کاپوت گذاشتم و تا میتونستم کونمو عقب دادم. اونم اومد کپلامو گرفت و کیرشو روی کسم گذاشت. ظاهرا قصد فرو کردن نداشت و فقط کیرشو روی کس و کونم میمالید.

 

 

– ازم خواهش کن که بکنمت. بگو که کیرمو میخوای.
– تروخخخدا منو بکن. میخوام با کیرت جرم بدی.
– بگو که یه جنده ای و الانم داری بخاطر برگه معاینه فنی کس میدی.
– من یه جندم که واسه معاینه فنی کس میدم و التماسا میکنم منو بکنی.
بالاخره آقا رضایت داد و کیرشو یه ضرب توی کسم کرد. بدجوری دردم اومده بود و جر خوردن کسمو حس میکردم که شروع کرد به تلنبه زدن و کیرشو با سرعت زیادی توی کسم عقب و جلو می کرد.
– خانومی کست بدجور آب انداخته. مثل اینکه خودتم بدجور تو کف بودیااا
– خب یه جندم و دوس دارم که گاییده بشم.
دیگه دیوونه شده بود و کیرشو با فشار زیادی توی کسم فشار میداد و عقب و جلو میکرد. گهگاهیم ناله میکرد و به کونم چک میزد که خیلی درد داشت.
– برگرد و روی کاپوت دراز بکش.
روی کاپوت دراز کشیدم و اونم کیرشو تا جایی که میتونست توی کسم میکرد و وحشیانه تلنبه میزد. از حس کردن کیرش لذت زیادی میبردم و آب کسمم بدجور راه افتاده بود که حس کردم دارم ارضا میشم.
– دارم میششششم. تند ترررررر
– واااااای دختر تو چقد هااااااتییییی. ولی منم دارم میششم. زانوووو بزن تا همه ی آبمووو بریزم تو حلقت.

 

 
کیرشو از کسم بیرون کشید و منم جلوش زانو زدم. اونم کیرشو تا ته تو دهنم کرد و موهامو چسبید و بهش فشار میداد و توش تلنبه میزد که یهو همه ی آب داغشو توی دهنم خالی کرد. منم چون میدونستم مردا عاشق اینن که کسی آبشونو بخوره نذاشتم یه ذرشم هدر بره و همشو قورت دادم. انقدریم کیرشو میک زدم تا آخرین قطرشم بیرون بکشم و کیرشو کاملا تمیز کنم.
– خیلییی عالییی بود. حالا دوباره برو روی کاپوت دراز بکش تا منم کس خیستو بخورم.
روی کاپوت دراز کشیدم و تا جایی که میتونستم پاهامو باز کردم تا کارشو آسونتر کنم. اونم بلند شد و منو یه گوشه ی کاپوت کشید و خودشم زانو زد و بی هیچ مقدمه ای لباشو روی کسم گذاشت. کل کسمو می لیسید و گاهیم زبونشو تو ی کسم فرو میکرد. بعدش دیگه بیخیال لیس زدن شد و زبونشو لوله کرد و باهاش توی کسم تلنبه میزد. بیششرف خیلی اینکاره بود و حسابی بهم حال میداد.
– خیلیییی خوووووب میخوووری.
– بایدم همچین کس خیس و شیرینی رو خورد.
حسابی دیوونه شده بودمو کسمو به صورتش فششار میدادم تا زبونشو بیشتر توی کسم حس کنم. سینه هامم بالا آورده بودم و به نوبت نوکشونو میک میزدم.
– لعنتییی. دارم میشممممم.
بلافاصله چوچولمو بین لباش گرفت و دوتا از انگشتاشم توی کسم کرد و بدجور توی کسم تلنبه میزد که با چنتا جیغ بلند توی صورتش ارضا شدم. انگشتاشو از توی کسم بیرون کشید و تو دهنم کرد تا مزه ی آبمو بچشم. خودشم به خوردن ادامه داد و همه ی آب خوشمزمو از روی کسم تمیز کرد.
– خانومی کیرمو راست کن تا این دفعه کونتو پاره کنم. کاندومم دارم و کاملا آمادم.
یه تف کف دستم انداختم و دور کیرش حلقه کردم و انقدری مالیدم تا دوباره سفت شد. خودش کاندوم باز کرد و روی کیرش گذاشت و منم آروم روی کیرش کشیدم. دوباره دستامو روی کاپوت گذاشتم و کونمو به طرفش خم کردم. اونم یه تف سر کیرش انداخت و روی سوراخ کونم گذاشت.
– فقط تروخخخدا یواش بکن. خیلی تنگم
– فقط بخاطر تو! حالام کستو بمال تا کمتر دردت بیاد.

 
دستمو روی کسم گذاشتم و سعی کردم روی همین تمرکز کنم که آروم آروم کیرشو به سوراخ کونم فشار داد.
کونم خیلی تنگ بود و حس میکردم کیرش داره کونمو میشکافه تا راهشو باز کنه. باورم نمیشد که دارم کون میدم آخه تاحالا حتی به شوهر بدبختمم نداده بودم!
بالاخره کیرشو تا ته توی کونم جا کرد و کمی اون تو نگهداشت تا کاملا جا باز کنه و بعدش شروع کرد به آروم تلنبه زدن و کمی که حرکت کیرش روونتر شد سرعت تلنبه هاشو بیشتر کرد و با فشار و سرعت بیشتری کیرشو توی سوراخ آکبند کونم عقب و جلو میکرد. یه ده دقیقه ای همچنان تو کونم تلنبه میزد که یهو کیرشو بیرون کشید و کاندومشو در آورد.
– دهنتو باز کن تا دوباره آب حیاتمو توی دهنت خالی کنم.
منم بلافاصله دهنمو باز کردم و کیرشو تا ته توی دهنم جا دادم تا اینکه بالاخره بعد چنتا تلنبه ی ریز آبش دهنمو پر کرد. منم دوباره همشو قورت دادم و انقدری کیرشو میک زدم تا همه ی آبشو بیرون بکشم.
– خیلی ممنونم خانومی. خیلی حال دادی. خوشبحال شوهرت. من اگه جای اون بودم اصلا نمیذاشتم پاتو از در بیرون بذاری و 24 ساعته میکردمت.
شلوارشو بالا کشید و استیکر قبلیه رو از رو شیشه کند و یه جدیدشو جاش چسبوند.
– تبریک میگم عزیزم. معاینه فنیتو تایید کردم.
منم بلند شدم و خودمو جمع جور کردم.
– مرسی عآاقا. ولی عوضش خودمم پاره کردی.
– بالاخره نابرده رنج گنج میسر نمی شود گلم. الانم بی زحمت منو برسون جلو مرکز تا به کارم برسم.
– حتما
سوار شدیم و به سمت مرکز معاینه فنی حرکت کردیم. وقتی رسیدیم پیاده و شد و یه لبخند شیطنت آمیز تحویلم داد.
– خدافظ خانومی. سال بعد می بینمت!
جفتمونم زدیم زیر خنده و بعدش گازشو گرفتم و مستقیم اومدم خونه. شاید فک کنین که یه جندم ولی اهمیتی نداره چون بدون خرج یه قرون پول برگه معاینه فنیمو گرفتم. شک ندارم اگه شوهرمم بفهمه چجوری برگه رو گرفتم حسابی سوپرایز میشه. ولی فک کنم بهتره موقع تعریف کردن اون قسمت ناجورشو سانسور کنم!

 

 
ترجمه:‌ سام گرشاسب

 

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا