انتقام از دختر خائن

اسمم سعید و 23 سالمه و دوستم امیر 21 سالشه..سودا دوس دختر امیر بود و چند بار دیده بودمش و 2بار هم 4تایی (سودا و امیر و من و دوس دخترم) بیرون رفته بودیم.سودا 16 سالش بود و قیافش معمولی پوستش صاف و کونش بزرگ بود و با لباسایی که میپوشید بدن سکسیش بچشم میومد.قضیه ازینجا شروع شد که… 1ماه بود بادوس دخترم کات کرده بودیم ولی بخاطر مسایلی که بینمون پیش اومده اومد بهم دلیل رفتنشو نمیگفت و داغون بودم از یه طرفم نمیتونسم همینطوری ولش کنم واسه همین یه آی دی با اسم دختر ساختم و از طریق فیسبوک همه چیو فهمیدم.امیر و سودا هم یک هفته ای میشد دعوا کرده بودن و دختره زیر قولاش زده بود. یروز که مسنجر رفتم دیدم یکی پیام گذاشته شما؟؟ چون آی دی مال امیر بود بهش گفتم و اون گفت که اونو داده به سودا.
 
.بعدن باهاش چت کردم و خودمو جای یه دختر جا زدم که بعد مدت ها با عکس و فیلم باورش شد و رفته رفته صمیمی شدیم.قصد امیر این بود راضیش کنم برگرده و باهم باشن ولی از اول بازی خورده بود چون سودا به حرف خودش با چند نفر همزمان دوس بود که این وسط امیرو بخاطر تیپش میخواس(وضع مالی امیر خوب نبود) و با یه پسر به اسم علی که پولدار بود بیشتر صمیمی بود. سودا هرچی میشد میومد و بهم تو چت یاهو میگفت ..عکس میدادیم بهم و رومون بهم وا شده بود حتی حرفای سکسی میزدیم تا اینکه بعد هفته ها بهم گفت علی برده خونشون و کونشو کرده و خیلی هم خوشحال بود عاشق علی شده بود و دیگه به امیر فکر نمیکرد.. بعد فهمیدن بازیاش و خیانتش به امیر دیگه دوسش نداشت منم بخاطر دوس دخترم دل خوشی ازش نداشتم و همین شد که حساب شده جلو میرفتیم و بخاطر اعتماد و صمیمتمون عکساشو بهمون میداد و ماهم همچنین!!!
 
تا چند ماه گذشت یروز که یاهو بودم اومد و پیام داد گریه میکرد وقتی پرسیدم چی شده قول گرفت به هیشکی نگمو…و گفت که با علی رفتن اتوبان واسه گشتن و علی بهش رانندگی یاد میداده بعدش تو یجای خلوت رفتن عقب ماشین واسه عشق بازی و مالیدنو… گفت تو خودمون نبودیمو حال میکردیم که یهو فهمیدیم 3 مرد کنارمونن که با چاقو تهدید کردن و یکیشون ماشینو روشن کرد و برد یه جاده خاکی تا یجای خلوت تو کوهستان نگه داشتن. میگفت علی رو حسابی زدن و منو میخواستن لخت کنن که مقاومت میکردم تا منم زدن و بزور لختم کردن! سودا میگفت هر 3 مرده از عقب حسابی جرش دادن و جلو علی نیم ساعت کردنش. من باورم نمیشد ولی سودا قسم میخورد که این اتفاق چند روز پیش واسش افتاده..دیگه اون دک و پوز قبلیشو نداشت دختری که سالم سالم بود بعد چند ماه از کون به 5نفر پسرداییشو علیو اون 3مرد غریبه داده بود. با اون کون بزرگی که داشت و با سکس چتایی که داشتیم و عکسایی که ازش میدیدیم من و امیر هم تشنه سکس باهاش بودیم.مدتی بیخیال شدیم تا امیر برگ برندشو رو کرد و بهش گف اینهمه مدت میترایی که باهاش چت میکرد خودش بوده و….
 
امیر تهدیدش کرد چون همه عکساش همچنین آمار دوس پسراشو دوستاش و مهمتر از همه قضیه کون دادنش به 5نفرو میدونستیم.. سودا مدتی مقاومت کرد ولی چون از کینه امیر مطمین بود بالاخره پا داد..امیر میگفت تو که کونی کونی شدی منم روش ولی اگه ندی آبروت رفته بالاخره قبول کرد و اومد سر قرار .من تو اتاق قایم شده بودم .سودا به امیر التماس میکرد که فراموش کنه و امیر گفت موقع تنها گذشتنش بخودش میگف ارزش گریه نداره ولی الان میبینه که ارزششو داشتی و یه سیلی به سودا زد و گفت لخت بشه . سودا لباسشو در آورد و امیر با گفتن دختر کونی و جنده حرصش میداد.. سودارو برد اتاق خواب و منم رفتم کنار اتاق.. وای کونش خیلی ناز و گنده بود…امیر شرت و سوتینشم کند و بهم گفت بیا .سودا با دیدنم شوکه شد و گریه میکرد..تا دس بکار شدیم امیر کونو کسشو میمالید.من نشستم جلوش و رفتم سراغ لبش مقاومت میکرد ولی رامش کردم موقع خوردن لبش عشقبازیایی که با عشقم میکردم یادم میوفتاد و اینکه چقد سودا تو جداییمون تاثیر داشت وحشی ترم میکرد..خوابوندیمش امیر پاهاشو باز کرد و کسشو شورو کرد بخوردن منم سینهاشو میخوردم دیگه هر سه مون غرق شهوت بودیم سودا با اینکه واسش عذاب آور بود ولی حسابی حال میکردو صداش در اومده بود..امیر اینقد خورد که لرزید و آبش اومد..دیگه کیرامون داشت میترکید شورتامونو در آوردیم و کیرم زد بیرون ..سودا از عقب اپن بود و مقاومت نکرد امیر با کرم سوراخشو لیز کرد و کیرشو گذاش و آروم هلش داد توش سودا یه آه بلند گفت و یکم دردش اومد امیر با لذت عقب جلو میکرد منم کیرمو گذاشتم تو دهنش خودش شورو کرد خوردن که داشتم میمردم.
 
سوراخش باز شده بود و امیر اونقدرتلمبه زد تا آبش اومد و ریخت کمرش.. من یکم با تاخیر اومدم پشتش و سوراخشو شورو کردم مالیدن.. بعد سر کیرمو گذاشتم دم سوراخش و خیلی راحت رفت تو داغ داغ بود یکم نگه داشتم بعد شورو کردم تلمبه زدن .. چشامو بسته بودم و عقب جلو میکردم که امیر از اتاق رف بیرون من ادامه دادم گاهی وایمیستادم آبم دیر بیاد تا اونقدر کردم که آبمو ریختم تو کونش..سودا بهمون فهش میداد و من ولو شده بودم ..خودشو تمیز کرد و لباساشو پوشید. بهش گفتم سودا یادته وقتی آیسان منو تو سینما بوس میکرد مسخره میکردی چقد جلفین!؟حالا 10 ماه گذشته ازون روزآ و تو به 7نفر کون دادی!و بهش گفتم که همه چیرو بین آیسان و اونو میدونم و همه چی به عوض و انتقام اونروزا بود ……..
 
نوشته:‌ سعید

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

1 دیدگاه دربارهٔ «انتقام از دختر خائن»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا