زن مذهبی من زیر کیر همسایه

سلام.

من امیر هستم. 30 سالمه. یه واحد تولیدی تو شهرک صنعتی تو شهر … دارم. من با زنم زهرا 2 ساله ازدواج کردم و الان سنش 24 سالشه و خیلی مذهبیه. قضیه ای که پیش اومد مربوط به مهر سال93 هست. ما اومدیم به یه آپارتمان جدید در محله … که تو روز اول فهمیدیم که همسایه روبروی ما یه خوانواده مذهبی هستن که مرده اسمش سعید و زنش راحله که 31 و 23 سالشون هست. از این خوشحال بودم که بالاخره یه خانواده مذهبی هستن و من خونه نیستم مشکلی برای زنم پیش نمیاد. زهرا با راحله خیلی جور شده بودن و خیلی با هم می آمدن و می رفتن. همه چیز خوب بود تا اینکه یه شب موقع سکس با زهرا یه چیز ازم پرسید که امیر کیرت چند سانته؟ آخه اون اصلا کیر من نمی خورد و اصلا تو دستش نگرفته بودش. من با تعجب پرسیدم برای چی می خوای؟ گفت می خوام دیگه. گفتم 14.5 سانت. با ناراحتی گفت چه کوچک. گفتم برای چی. مگه قرار بود چند سانت باشه. تازه همینم داره جرت می ده. دیگه چیزی نگفت و با هم سکس کردیم…

 

این قضیه گذشت تا چند روز بعد که دوباره موقع سکس که کیرم کاملا راست شده بود یه خط کش آورد و اندازه کرد. من گفتم چیه؟ گفت می خوام ببینم 21 سانت چقدره؟ گفتم برای چیته؟ گفت دوست داشتم کیرت 21 سانت باشه. گفتم چیه چیزی شده؟ جوابی نداد. مدام وقتی تنها بود سرش تو گوشیش بود. من اصلا گوشیشو نگاه نمی کردم. یه روز که رفته بود حمام گوشیشو نگاه کردم تو قسمت عکساش دو تا عکس دیدم داشتم تعجب می کردم. یکی عکس کیر تنها بزرگ بود و یکی هم عکس سعید بود لخت با کیر کلفت. یه SMS هم از راحله بود که گفته بود کیر شوهرمن 21 سانته اینام عکساش. بعد از اون جریان من چیزی نگفتم.

 

یه روز که دیدم زهرا تو اتاق سرش تو گوشیش بود و دستش رو کسش بود من مطمئن بودم داره سعیدو با کیر کلفتش می بینه. من باور نشد اون کیر ماله سعید باشه چون هیکلش به کیر کلفتش نمی خورد. یه روز برنامه چیدم با سعید رفتم استخر. وقتی با مایو اومد دیدم جلو شرتش مثل اینکه یه بچه گربه تو شرتش باشه بالا اومده به شوخی شرتشو کشیدم پایین. واقعا کیرش بزرگ بود. چند روز بعد دوباره دیدم زهرا داره با عکس کیر سعید با خودش ور می ره اصلا باورم نمی شد این همون زن مذهبی قبله. مدام با راحله به هم SMS سکسی می دادن. رفتار زهرا نسبت به سعید کاملا عوض شده بود. سعی می کرد بیشتر با سعید حرف بزنه و مدام صداشو نازک می کرد و هر وقت می خواست یه طوری با سعید روبرو بشه یه ساپورت نازک یا یه دامن کوتاه می پوشید و بعد به بهانه هایی جلو سعید چادرشو کنار می زد تا سعید ببینه ولی سعید اصلا بهش اهمیت نمی داد. دیگه زهرا داشت از خارش کسش دیوانه می شد. من یه بهانه آوردم و گفتم من می خوام برای 3 روز برم تهران و تو برو خونه مادرت. زهرا گفت خونه خودمون راحت تر می گم راحله بیاد پیشم. من حدس زدم زهرا نقشه ای داره و حدسم زدم که راحله در جریانه. من صبح رفتم بیرون از خونه که برم تهران. بعد ماشینو زدم تو شرکت و حوالی عصر برگشتم خونه. راحله تا ساعت 8 دانشگاه کلاس داشت. آروم رفتم داخل آپارتمان و رفتم روی راه پله وایستادم. اخه خونه ما طبقه چهارم و طبقه آخره.

 

بعد نیم ساعت که حدود ساعت 5 بود زهرا با یه چادر نازک سفید که وقتی داشت مرتبش می کرد دیم که زیرش یه ساپورت شیشه ای با یه تاپ بوشیده اومد بیرون. بعد رفت درب خونه سعید رو زد و سعید که درو باز کرد گفت راحله خونس(حالا خودش می دونست دانشگاه هست). سعید گفت نه. زهرا گفت چه بد و بعد چاردش باز کرد تا مرتبش کنه که سعید کاملا بدشو دید. بعد گفت آقا سعید تورو خدا کمکم کنید شیر آشپزخونه در رفته و آب داره خونه رو بر می داره تو رو خدا بیاد کمک. بعد سعید گفت شما برید من آچارو بر میدارم و میام. من فهمیدم زهرا براش نقشه داره گفتم ببینم چکار می کنن. سریع رفتم از پشت بوم و از راپله اضطراری که دقیقا تو اتاق خواب از می شد اومدم تو و قایم شدم. سعید در زد و زهرا درو براش باز کرد. سعید سریع رفت و شروع به بستن شیر کرد. یه لحظه دیدم زهرا رفت و در خونه رو قفل کرد و بعد چادرشو انداخت و رفت به سمت آشپزخونه.

 

 

سریع رفت و سعیدو از پشت بغل کرد. سعید سریع اونو پس زد و وقتی فهمید که فکر زهرا چیه خواست در بره که زهرا سریه بلند شد و گفت اگه منو نکنی الان داد می زنم که تو به زور اومدی تو خونه ما و فهمیدی که شوهرک نیست خواستی به من تجاوز کنی. تا سعید خواست درو بشکنه زهرا شروع کرد به جیغ زدن که سعید سریع گفت باشه. ولی کاریت می کنم که دیگه نتونی کس بدی. من خواستم جلو برم بعد دیم این زن جندس اگه الان جلوشو بگیرم فردا به یکی دیگه می ده. بهتره ازش فیلم بگیرم و بعد برم طلاقش بدم. دیدم سعید اومد زهرا انداخت زمین و ساپورتشو جر داد. سریع زهرا گفت اول کسمو بخور. سعید کس زهرا کامل خورد خیلی خوب می خورد به طوری که زهرا سریع ارضا شد. بعد زهرا شلوار سعیدو در آورد و کیرشو تو دستش گرفت که کم کم داشت کلفت می شد. بعد تو دهنش کرد و ساک زد. یه چند دقیقه ای ساک زد. بعد سعید زهرا انداخت زمین و یه تف سر کیر وحشتناک بزرگش زد و با تمام توان فرو کرد تو کس زهرا که زهرا از ته دل درد کشید من دلم خنک شد. سعید مثل گاومیش وحشی شده داشت تلمبه می زد. زهرا داشت از درد می مرد کاملا جر خورده بود. البته جنده کم کم برای عادی شده بود. بعد 10 دقیقه سعید برش گردون و گذاشت در کونش. هر چی زهرا خواست نذاره نشده . ولی تو نرفت. سعید سریع به زور زهرا برد تو آشپزخانه و روغن زیتونو آورد و معلوم بود ریخته رو کونش بعد با فشار کیرشو کرد تو. زهرا از درد از حال رفت. بعد از چند دقیقه دوباره در اثر درد زیاد به هوش اومد دید هنوز سعید داره جرش می ده داشت گریه می کرد.

 

بعدش برش گردوند و دوباره کرد تو کسش و آنقدر با شدت تلمبه می زد که به جنده هم اینطور تلمبه نمی زدن. تا اینکه زهرا با التماس ازش خواست ولش کنه که سعید گفت کلیدو بده. اونم کلیدو داد و سعید رفت و زهرا بیحال افتاد زمین. منم با آرامی رفتم بیرون و رفتم تو خیابان. رفتم پیش یه وکیل که دوستم بود و فیلمو نشانش دادم و گفتم می خوام بدون مهریه تلاقش بدم که گفت با این مدرک برای دادگاه نمی تونی بهتری بری و بیشتر مواظب زنت باشی چون نمی تونی 1500 سکه مهریه زنتو بدی. منم به زنم زنگ زدم دیدم با حالت بی حال جوابم داد که بهش گفتم کارم زود تمام شده و دارم با هواپیما می ام. کاملا معلوم بود حل شده. ساعت 10 شب رفتم خونه همه چیز مرتب بود ولی زهرا داشت مثل اینکه یه چیزی وقت پاشه راه می رفتت. مطمئن بودم سعید کونشو جر داده. گفت از پله زمین خورده. اون شب هر چی خواستم بهم کس نداد…

حدود 1 ماهه که سعید و زنش خونشونو فروختن و رفتن. من از سعید پرسیدم چرا با این قیمت می فروشی گفت اینجا آپارتمان کثیفیه. معلوم بود سعید اصلا راضی به سکس نبود.. اگه داشتم مهریه زهراو می دادم یه لحظه هم باهاش زندگی نمی کردم.

 

نوشته: امیر

بازدید از تبلیغات و سایت وبکم سکسی یادت نره! ممنون

12 دیدگاه دربارهٔ «زن مذهبی من زیر کیر همسایه»

  1. شما چی اقا امیر.بعد از اون بهش خیانت نکردی؟از لحاظ سکس خوب تامینش میکردی؟خیلی سخته براتون ارامش ارزو میکنم

    1. سلام عزیزم خوبی سارا جان به فکر امیر نباش به فکر من باش باکیر 19سانت ازکرج هستم کمرمم خیلی سفته ازسکس سیر نمیشم اینم شمارم
      09359970213

  2. ی کس ناب میخوام هر جور باشه از لحاظ مالی هم حرفی نیست09179032667

  3. سلام ی خانم خوشگل که خیلی حشزی باشه کیر کلفت بخواد زنگ بزنه09035683301

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا